Fspirit Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Hei, jeg tok skriftlig privatisteksamen i 3SKA den 9. mai. Jeg trenger denne eksamenen for å kunne komme inn på videre utdanning. Her har jeg en frist på 1. Juni på å ettersende eksamensresultatet. Hvor lenge bruker det vanligvis å ta for å få et slikt svar? I tillegg, hvor kan jeg finne det? (privatistweb???). Hvis eksamensresultatet skulle vise seg å komme etter fristen, hvilke rettigheter har jeg da? Lenke til kommentar
avRack Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Sitert frå søkarhåndboka til samordnaopptak.no: Side 8. Bare eksamener eller praksis som avsluttast våren 2008 kan ettersendast innan juli 2008. Altså, sidan du tek ein eksamen no i vår, so har du lov til å ettersenda resultatet på den fram til 1.juli. Berre husk å ta vare på ettersendingsslippen du fekk med omslagsarket. Søkarhåndboka kan du lesa i sin heilhet her. Lenke til kommentar
Mathiasman Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Ikke hvis han søker til utlandet Lenke til kommentar
avRack Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Nei, men då kan han lesa i søkerhåndboka som eg lenkjar til. Er ikkje verre Endret 19. mai 2008 av avRack Lenke til kommentar
manutdfan20 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Hadde 3SK-B privatist eksamen. 19 mai. vi får svar 25-26 juni. så må jeg ta kontakt med min vgs. så må de få ut fingeren å føre på det (og de prioriterer først årets avgansgselever som på samme tid får sine eksamensresultater og som også skal føres på) . Nei eksamnene på legges tidligere. slik at vi får litt tid til å fikse dette! Dette går såvidt på håret! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå