Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Svar på privatisteksamen

Anbefalte innlegg

Hei, jeg tok skriftlig privatisteksamen i 3SKA den 9. mai. Jeg trenger denne eksamenen for å kunne komme inn på videre utdanning. Her har jeg en frist på 1. Juni på å ettersende eksamensresultatet. Hvor lenge bruker det vanligvis å ta for å få et slikt svar? I tillegg, hvor kan jeg finne det? (privatistweb???).

Hvis eksamensresultatet skulle vise seg å komme etter fristen, hvilke rettigheter har jeg da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sitert frå søkarhåndboka til samordnaopptak.no:

Side 8.

Bare eksamener eller praksis som avsluttast våren 2008 kan ettersendast innan juli 2008.

Altså, sidan du tek ein eksamen no i vår, so har du lov til å ettersenda resultatet på den fram til 1.juli. Berre husk å ta vare på ettersendingsslippen du fekk med omslagsarket.

Søkarhåndboka kan du lesa i sin heilhet her.

Lenke til kommentar

Hadde 3SK-B privatist eksamen. 19 mai. vi får svar 25-26 juni. så må jeg ta kontakt med min vgs. så må de få ut fingeren å føre på det (og de prioriterer først årets avgansgselever som på samme tid får sine eksamensresultater og som også skal føres på) . Nei eksamnene på legges tidligere. slik at vi får litt tid til å fikse dette!

Dette går såvidt på håret!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...