Sillion Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Kjøpt meg ny PC, og har innstallert alle driverne på driver CD til Abit IP35 PRO Hovedkortet. Men jeg får ingen lyd. På egenskaper for lyder og lydenheter står det "ingen lydenhet", så det virker jo som ikke lyddriverne fungerer? Noen som har noe tips om hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
JAPCU Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Har du en nedtrekksmeny for å velge en annen lydenhet? Får du i det hele tatt listet opp maskinvareenheten i enhetsbehandling? Lenke til kommentar
Entim Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Du må kloble til høytalere , når de er koblet riktig vil du få opp høytalere i menyen. Plagdes litt selv med det der, om du har koblet riktig så er det ikke valgt riktig oppsett (2.1-stereo-5.1-7.1) Lenke til kommentar
Sillion Skrevet 20. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2008 Vil bare si at det løste seg etter jeg har formaterte og reinnstallerte OS. Leste en plass at det var nødvendig for at alle driverne skulle fungere. Hadde uansett plan om det, etter div. sikkerhetskopieringer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå