stiansa Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) Hallo. Jeg har små-klimpret litt på nylonstrenggitaren min i et par år, og komper meg på et vis gjennom en grei bunke sanger (mest Beatles, DeLillos og litt norske viser). Men jeg mangler nok mye på teknikken. Kunne blant annet tenke meg å lære fingerspill, slik at jeg kan spille tittelsangen fra Hjortejegeren (Cavatina), f.eks. Noen tips om gode gitarkurs i ikke-så-alt-for-langt-unna-Lillestrøm-området? Jeg ser på gitarskolen.no at alle kurs (i Lillestrøm, Oslo, Jessheim og Ski) som starter i september er fullbooket, og neste runde er ikke før i januar... Har funnet et fjernundervisningsopplegg på DinMusikkskole.com, men kjenner at jeg er litt halv-skeptisk. Er det noen som har hørt noe om disse brevkursene? Eller er det noen som vet om gitarkurs som starter opp nå i sommer i nærheten av Lillestrøm? stian Endret 19. mai 2008 av stiansa Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Kjenner ikke til kurs der du bor, men kanskje AOF har kurs? Det har de her jeg bor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå