Gjest Slettet+89234341 Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) Akkurat tatt... slenger det bare ut før jeg hopper til køys. Trærne i forgrunn er med for å få litt dybde i bildet. Vet ikke hva folk her synes om det valget? Tatt med Canon A650IS på 210mm, F.4.5, ISO 80 4sek lukkertid Kun croppet Endret 18. mai 2008 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Vel, eg er ikkje noko god på dette området, men sama faen, eg keiar meg. Eg tykkjer det kunne har vore litt større kontrast mellom himmelen i bakgrunnen og trærne foran, for å lage litt meir dybde. Biletet vert litt flatt, tykkjer eg. Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Bildet er altfor mørkt for min skjerm. Etter en runde i Photoshop så ble det ganske koselig. Trærne ble kansje litt for opplagt plassert i bildet. Det er en del støy i de mørke partiene når jeg gjør de lysere, hvis du tok flere bilder så kan man filtrere bort mye av støyen ved å kombinere bildene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå