Dr3as Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Vurderer å kjøpe Alpha PAL8045 om den passer.. står det på siden til de som har laget kjøleren men er det noen som kan si om den passer heelt sikkert? hehe og hvilken vifte anbefales å kjøpe? og vil denne http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=CAS01P passe til den cpu'n? Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Er det utstyret i signaturen din du snakker om? I såfall vil shimen passe fint. Vet ikke hvilken vifte, da du ikke oppga: pris/støy/overklokke?. Men ei manuelt/temp regulerbar vifte er vel muligens å foretrekke. Da du kan justere ned støyen slik at den er levelig å være i rom med. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2003 om du ser på emnet så står det barton 2500 der er nok den som skal kjøles.. når det gjelder det andre så er ikke prisen så viktig.. ikke støyen heller.. eller litt men ikke mye.. Lenke til kommentar
Amnio Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Ops, hadde litt for mange innlegg oppe og blandet sammen/rota bort tittelen. :oops: Kanskje du da burde satse på ei 120mm vifte i en fanduct? Da får du fin kjøling, men samtidig roligere for øra enn ei hissig 60/80mm vifte. Lenke til kommentar
MrMKE Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 jeg vudere å kjøpe SLK900 hos microplex, men må finne ut om den passer til Microstar K7N2G-ILSR Lenke til kommentar
Sandman2k Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 angående shim: ikke kjøp den!!, den ligger løst på cpuen vist det er barton, og under montering kan den skifte plass og havne oppå noen av de høyere punkter på cpuen! :o gikk nesten galt her Lenke til kommentar
MrMKE Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Noen som kan anbefale en vifte til mitt system Barton xp2500+ Microstar K7N2G-ILSR Den skal overklokkes. Lenke til kommentar
frans Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Vurderer å kjøpe Alpha PAL8045 om den passer.. står det på siden til de som har laget kjøleren men er det noen som kan si om den passer heelt sikkert? heheog hvilken vifte anbefales å kjøpe? og vil denne http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=CAS01P passe til den cpu'n? PAL8045en passer fint på A7N8X. Har samme selv med Enermax UC8FAB. Det bør også gå fint å bruke 120mm vifte med fanadapter/funnel. En justerbar Enermax UC12FAB duger fint. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 jeg vudere å kjøpe SLK900 hos microplex, men må finne ut om den passer til Microstar K7N2G-ILSR snart får jeg samme hovedkort, noen som vet om SLK-900 passer til det kortet? Kjøleren ser jo nice ut 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå