bjorns_1 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Er nå en demonologist på lvl 14. Har ikke sett noe til noen komboer? Får vi ikke det enda? Når får man det? og hvor finner man dem? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Er nå en demonologist på lvl 14. Har ikke sett noe til noen komboer? Får vi ikke det enda? Når får man det? og hvor finner man dem? Casters har ikke combos, men de får spell weaving på senere level, men dette kan ikke sammenlignes med comboer. Hvis du liker comboer roll ranger eller melee Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Hvilke feats har dere satt poeng i? Er lvl 30 og har det meste i conflagration, men vurdere å specce over til havoc. Noen tips? Lenke til kommentar
Heart Break Kid Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Jeg respeccet Havoc her om dagen, liker det bedre enn Conflagration. Lenke til kommentar
El Grebr Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 noen som vet om det er noen fordeler/ulemper med å bruke fire hvis du spiller sammen med en ranger som og bruker fire? Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Er det bare jeg som synes demonologist er underpowered? Er level 12 og bruker lang tid på å drepe den simpleste pirat mens priest of mitra-kompisen min nesten one-hitter 3 stykk på en gang. Virker ikke som det er en gunstig klasse viss man er glad i magi. Det hjelper også lite at pet'en min knapt gjør noe dmg overhodet. Bør jeg skifte feats til havoc? Lenke til kommentar
rallrall Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Det hjelper også lite at pet'en min knapt gjør noe dmg overhodet. Bare ikke jeg som irriterer meg over det nei? Står der og fiser ut flammer, men null dmg >.< Er lvl18 nå. Endret 26. mai 2008 av hikai Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Hele poenget med pet'en er å gi deg bonuser, ikke noe annet virker det som. Hadde vært fint om den kunne tanka litt og kanskje gjort litt skade, men det faktum at den ikke gjør det har ikke utsatt meg for de helt store problemene enda. Som demonolog så får du jo også et par deilige AoE spells som virkelig gjør skade, spesielt sammen med f.eks. Pact with Set (rank 1) som gir deg +172.8 fire/lightning skade. Jeg elsker hvertfall denne klassen så langt. Er level 21 nå. @nAD Den eneste snare spellen som vi har (hvertfall så langt jeg har kommet) er Storm Chains som utgjør 2-3 dmg/s og holder 1 mob fast i en kort periode. Har egentlig ikke brukt denne så mye enda ... Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Er nå en demonologist på lvl 14. Har ikke sett noe til noen komboer? Får vi ikke det enda? Når får man det? og hvor finner man dem? Casters har ikke combos, men de får spell weaving på senere level, men dette kan ikke sammenlignes med comboer. Hvis du liker comboer roll ranger eller melee Combo's og spellweaving kan dessverre ikke sammenlignes Lenke til kommentar
Sanux Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) huff å mye feil det er med demonologist... btw, hjelp oss med og rapportere bugs o.l ! Age of conan: demonologist thread fint at vi også har blitt nerfa enda mer. tror funcom ikke liker mage classen en plass... obs: må være registrert =) Endret 28. mai 2008 av SaNux Lenke til kommentar
Nightflyer Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 gikk helt fint og lvle med demonologist før patchen nå er det bare flaks at man klarer 2 mobs på eget lvl. Tror ikke demonologist er den klassen som burde bli nerfa først, er nok andre som er mye mer op Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Ja, det å plutselig få 4s cooldown på Shockblast var hvertfall nedtur... makan til drit. Lenke til kommentar
Elvorn Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) Dev quote fra det offiselle forumet Just as a note, you guys can expect a roundup of incoming Demonologist changes sometime tomorrow. It will be posted in the 'Developer Announcements' section. Yay! Håper de fikser noen av de største problemene! Etter vi fikk 4 sec CD på aoe sliter jeg med å ta to mobs samtidig på min egen level (er snart lvl 41) Ser fram til å se hva de forandrer på Endret 30. mai 2008 av Elvorn Lenke til kommentar
Nightflyer Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 det hørtes bra ut da kan jeg endelig fortsette på min Demonologist Lenke til kommentar
Sanux Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 hehe du er ikke den eneste:p har ikke spilt aoc siden nerfen kom jeg Lenke til kommentar
Nightflyer Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 hehe du er ikke den eneste:p har ikke spilt aoc siden nerfen kom jeg har ikke sluttet og spille, bare begynt på en ny karakter, er virkelig asassin som burde vert nerfa. Jeg tar medium armor 3 lvl åver meg på 2 slag Lenke til kommentar
Sanux Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) sykt spør du meg.. og de whiner faktisk mer enn oss... bare les på det offisielle forumet til assasins de klager på at de tåler så lite, ikke klarer og ta 2-3 stk i pvp osv latterlig de klager også på at de ikke oneshotter folk... de gjør det ofte, men det hender noen klarer og stikke av. da er det rett på forumet og klage på det å Endret 30. mai 2008 av SaNux Lenke til kommentar
NrNine Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Spilte min demo til lvl 34 før jeg mistet alt håpet. Ble for drøyt å bruke 5minutter på å buffe seg opp etter man daua av 2mobs på samme level som meg bare for å løpe å bli eid av de igjen... Havoc specc btw. Da jeg likevel skulle begynne på ny server, sletta jeg hele dr...n. Litt synd egentlig, for Demologist skulle være klassen skreddersydd for meg, men akkurat nå er den alt for svak i forhold til de andre. Vet ikke hvilken klasse jeg skal begynne på nytt med nå... Prøvde meg til level 10 med HoX, men fikk ikke helt den riktige følelsen av å løpe rundt med to-hånds sverd og kjole. Lenke til kommentar
Jext Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Kan ikke fatte at en så uferdig klasse er med i release for et spill jeg. Mitt inntrykk av AoC er for alltid arret etter å ha spilt opp demonologist til lvl 30. Det er jo lagt null kjærlighet i klassen og casting i seg selv synes jeg er utrolig skuffende i AoC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå