Hydrolift Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Sitter på en crappy P4 3.2Ghz, Corsair pc3200 512mb, WD Raptor 36gb, Hercules 9800XT, MSI 875 NEO-FISR som gjør en helt ok jobb i dag men jeg føler det er på tide å oppgradere systemet. Så er spårsmålet om jeg skal gå hele veien og hore opp systemet skikkelig nå eller om jeg bør vente på noen spennende nyheter i neste kvartal. Alt dette skal inn i et Lian Li PCA17B Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Regner med at du mente DETTE hovedkortet siden du skal ha DDR3-RAM. Alt det andre ser greit ut for meg. Men jeg ville kanskje satset på to harddisker istedet for en. Jeg synes ihvertfall det er greit å ha en OS-disk(og partisjon også selvfølgelig), for da mister en ikke så mye data ved harddisk-kræsj eller problemer. Lenke til kommentar
Hydrolift Skrevet 18. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) planen var å skaffe seg en ssd disk til OS når pris/ytelse får "satt seg"... evt. er det noe poeng å gå for GX2 skjermkort? Endret 18. mai 2008 av Hydrolift Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå