elhacko Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 ok eg har sitt ein csi episode som eg har leita itte ein gode stund. dette er fra csi new york. episoden handler om ett "spill" det er sånn, mangen medlemmer er med i spillet også får du bilde av ein aen random person, og hann skall du "drepe"(ikke på ordentlig, bare med ein vannpistol). den personen du dreper har ett bilde av ein person og den personen skall du drepe igjenn. noen som vet vilken sesong det er ifra og vilken episode. eventuelt va episoden heter?!? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Fare Game, sesong 2 episode 15 (38 i alt). Lenke til kommentar
elhacko Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2008 thx mayne... byw ka meine du med 38 i alt. e d kor mangen episoder det i sesongen`? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) thx mayne... byw ka meine du med 38 i alt. e d kor mangen episoder det i sesongen`? Det er nok det Skarstad mener ja. Ettersom han skriver sesong 2 episode 15 (38 i alt Først ep. 15 så (38 episoder i alt) i den sesongen Endret 19. mai 2008 av Spirit99 Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Jeg mener at det er episode 38, om man ikke deler opp etter sesong. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå