Gå til innhold

AoC: Den lille Herald of Xotli tråden [Oppdatert førstepost]


Anbefalte innlegg

Hele tingen med Inferno er vel heller at target får -2% fire invulernabitly( skriveleif) som varer i 20 sec og som påvirkes av spells a våres

 

Inferno-cursen gir -2% fire invulnerability,mens inferno spellet gir 3-4 fire dmg 6m radius står det,kan være det øker med lvls da,eller er meningen at du skal booste det med increased fire-dmg på Mage-feat-treet..

Hvis ingen andre vet sikkert skal no jeg gå opp på det når den tid kommer å teste det ut.

 

Litt greitt at du kan resette skill-pointsene dine så du får sjansen til å teste ut flere ting!

 

Kunne tenkte meg å specce noe sånn som en av disse 4:

 

 

post-95815-1214245175_thumb.jpg

 

 

post-95815-1214245193_thumb.jpg

 

 

post-95815-1214245230_thumb.jpg

 

 

post-95815-1214245243_thumb.jpg

 

Endret av BacardiKillah
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sitter og vurderer possession selv, men er fortsatt ganske skeptisk. Det er jo mye mer magic-orientert, og for å være helt ærlig; er vel ikke det ideelt når jeg gjør mesteparten av damagen min ved å bruke stamina/melee-komboer? Nå som jeg er avatar, har jeg iallefall bare 1 spell som gjør damage (hellfire breath)...

Lenke til kommentar
Sitter og vurderer possession selv, men er fortsatt ganske skeptisk. Det er jo mye mer magic-orientert, og for å være helt ærlig; er vel ikke det ideelt når jeg gjør mesteparten av damagen min ved å bruke stamina/melee-komboer? Nå som jeg er avatar, har jeg iallefall bare 1 spell som gjør damage (hellfire breath)...

Possession er absolut et tre som hjelper til med magi, men det er på ingen måte et "magic tree". Possession fokuserer heller en del på pvp; med CC og burst damage. Du får dot, "insta" hellfire, knockback resistance, silence, stuns, høyere damage i demonform, etc.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg lurer på om de resister det av og til,det har hendt med meg også,spesielt i PvP.

Men lurer på om de er immun mot det når de er i ferd med å fullføre comboen sin??

 

Har litt problem med bosser av og til der det ikke funker også,det er derfor jeg har gått utifra at det er resistance mot det.

 

Har gått opp på improved WoC nå,med fire dmg..har reddet livet mitt et par ganger :)

 

Tar en hel haug med mobs helt opptil 6 lvl over meg med dette skillet,da det lett å stikke av og heale,samtidig som de står der og blir skadet..

Er lvl 52 nå og tar opptil lvl 58 mobs og gjerne 4-5 stk omgangen om de er lvl 52-55.

Så på vanlige mobs skal det funke helt fint.

Lenke til kommentar

Jeg har nå techet litt opp på mage-treet men har funnet ut at "archemage"(skal gi increased dmg,both magic schools) ikke gir HoX noe som helst bonus,helt fjernt at vi kan velge det :thumbdown:

 

Jeg trodde da virkelig at det ville booste dmg på hellfire/firedmg i comboene/inferno/WoC

eller evt magic rating,men det gir visst nok ikke noe utslag på noe som helst stats/dmg rating...!

Lenke til kommentar

Lvl 15 HoX nå, skal bare se på Stargate: Atlantis også skal jeg komme meg til lvl 20 før jeg legger meg for å dra på jobb i morgen. Har faktisk stabilt 50 fps på low med 8600m GS GeForce kortet. men opplever noen laggete omeråder. der kommer jeg helt ned til 5 noen ganger. Men HoX er den beste klassen. og den kuleste å spille synes jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...