Kaiz3r Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Er lvl 37 nå, og må si at jeg elsker classen. Eneste som er skikkelig dumt er at de fleste possession feats er broken. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Ja, hva er _greia_ med å ikke fikse feats? Temmelig viktig del av spillet imo. Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Ka gjør folka når dere kommer til Stygia? Får jo bare sånne kjedelige quest som å levere noe,gi beskjeder til noen,let etter noen..osv Jeg har nå reist til Cimmeria og virket litt bedre der,men var der ikke lenge før jeg tok kvelden. Men hva gjør dere andre? Hvilke quest tar dere og hvor? Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Cimmeria (Conall's valley) er jo kongested. Masse gathering/killing quests OVERALT. Det viktigste er å få res points, spesielt om det blir litt ganking. Slet godt med det selv. Det meste ordnet seg når jeg fikk res pointet ved mountain glade (?), der han Kern Wolfeye holder til. De første questene i Khemi er noe alá det du forklarer der, men det hjelper når du kommer deg til Khopshef (elns) Province. Jeg er så og si ferdig med Khopshef og Conall's nå, og er straks level 40. Har starta litt i wildlands, men det stedet suger så inderlig. Jaja, det er iallefall pent landskap der. Er lvl 37 nå, og må si at jeg elsker classen. Eneste som er skikkelig dumt er at de fleste possession feats er broken. Jo dumt er det, men hvorfor går du i det hele tatt possession? Det er jo et heller svakt feat-tre nå i starten, selv om det blir ganske sjukt etterhvert. Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 hehe..ja jeg endte fort opp i conall valley ja! Dritfett sted,er oppi fjellene der og slakter vanir'er,var litt vanskelig i begynnelsen men er blitt lvl 22 nå og da ble det ganske lett. Sliter litt når det blir 3+ mobs,men så lenge jeg greier å lokke de 1 eller 2 omgangen går det fint. Jeg har gått opp på possession og det går ganske greit,bruker jo comboene for det og skader helt greit med de. En lvl 20-23 fi dør som oftest på en combo + hellfire breath og et par slag. (vertfall hvis jeg får flame tongue og xotli's vengeance) Eneste jeg gleder meg til er å bli oppimot lvl 30 så jeg kan kicke litt PvP ass,blir dabbet ganske ofte nå av lvl 25-35 folk. Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 er 25 atm på fury. Angrer hittil ikke på at jeg valgte HoX:) Men hvordan gjør vi det i instances? i forhold til andre klasser? Og hvordan får jeg res points? Lenke til kommentar
svingstang2 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 kom meg akkurat opp på level 20.... går litt sakte siden dama forlanger litt oppmerksomhet for tida :( Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Er ikke noe gærnt i at dama forlanger oppmerksomhet, spill bare når du har tid til det, altså når dama ikke er helt oppå deg. Lenke til kommentar
Osiric Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Er level 77 (80 i kveld) og jeg elsker denne klassen Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 klarer du tre levler på en kveld? Men i allefall si ifra når du har nådd 80 så får du min gratulasjon Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 kom meg akkurat opp på level 20.... går litt sakte siden dama forlanger litt oppmerksomhet for tida :( Kjøp en AoC konto til henne før hu rekker å bli sjalu på spillet. Er du heldig så får du både pose og sekk. Lenke til kommentar
JV Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 lvl 31 her og storforøyd. Skulle ønske jeg hadde en form for Stun, ellers alt bra (jeg mener ikke root nei) Lenke til kommentar
svingstang2 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 kom meg akkurat opp på level 20.... går litt sakte siden dama forlanger litt oppmerksomhet for tida :( Kjøp en AoC konto til henne før hu rekker å bli sjalu på spillet. Er du heldig så får du både pose og sekk. hehe... ja, den dagen hu hadde begynt å spille på maskina hadde i alle fall jeg fått sjokk men hun er nå heldigvis med på å spille andre typer rollespill da :) får nok noen timer foran conan i sommer når hun er på ferie... inntil videre får det bare bli litt i ny og ne Lenke til kommentar
DNA Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 klarer du tre levler på en kveld? Men i allefall si ifra når du har nådd 80 så får du min gratulasjon Er bare å skaffe seg en PoM eller ToS partner så tar man 70-80 på en dag. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Det var da ikke dårlig, Jaja får se hvor lang tid jeg bruker når jeg kommer til 70-80 levlene da. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Hva synnes folket om denne speccen da? X Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 Ser bra ut den Vaenas, bruker nesten likens selv. Dog har jeg ingenting i generaltreet og heller tar litt ekstra i avatar treet og 2 points ekstra i Possession. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Hvor i possesion og Avatar ville du satt de poengene? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 13. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2008 mindless brute og improved word of command, da har du ca min build. Men om den passer for deg kan jeg ikke svare på. Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Er det mange her som har gått opp på possession? Noen som vet hvordan det blir på de høyere levler? Jeg er nå lvl 32 og greier meg ganske bra,gikk inn i outer border som lvl 29 og i flow tunnels som lvl 31 og greidde begge deler helt fint og der er alt høyere lvl enn meg. Greier meg også greit i PvP,unntatt rangers,de slakter meg brutalt. Vurderer å gå opp på mage etter på,tenker da spesielt på å øke area effekten,damage og få meg det healing skillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå