Lightz Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Hvilken server er du på? Må jo være helt mongo folk som har prøvd å ganke deg. Ingen, absolutt ingen står og ser på at en HoX utfører Fire lance, selv om de er rootet så klarer de faenmeg å løpe unna. Men ja, om du først treffer så er det byebye. Fikk tatt en 65 PoM idag, og som jeg sa, de fleste er mongo i pvp om de står og ser på at du utfører fire lance. Så dermed døde en 65 PoM fort har forresten og 5pts i possession og resten i Avatar Lenke til kommentar
DNA Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Er mange tards ja, men løper rundt hver gang jeg jeg har tatt 1-2 (hvis han ikke er rooted mer) taster og så utfører jeg comboen når jeg er nærme så går hele av, funker fett mange ganger. Spiller på Soulstorm Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Begynte en ny char i går og valget ble HoX! Levlet til 14 og er foreløpig svært fornøyd med valget. Lenke til kommentar
archaoz Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Er på level 35 nå, og er stort sett fornøyd, men...møtte en loser som hadde rappa nicket mitt i går. Soldier seff, grusa meg i nærkamp også. Fly forbanna!Det er skikkelig dårlig. Jeg må levle masse, then I`ll find him... Lenke til kommentar
Lightz Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Sliter som regel mot soldiers ja, Guardian og Conqs tåler evig. Barbars though, de kjører bare over meg, 2x knockbacks, 1 stun og No escape? Nerf please. Vår knockback funker jo for f ikke engang. ;( Lenke til kommentar
DNA Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Sliter som regel mot soldiers ja, Guardian og Conqs tåler evig. Barbars though, de kjører bare over meg, 2x knockbacks, 1 stun og No escape? Nerf please. Vår knockback funker jo for f ikke engang. ;( Soldiers er enkle, alle sammen. Barbarians blir enkle på 80 når man får like mye weight som en soldier i deamon form hvis man speccer riktig. Hvilken knockback? Den alle får på starten som er utrolig broken? Lenke til kommentar
Lightz Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Neinei, Prøv heller å spille mot noen litt skilla soldiers da finner du fort ut at det blir en lang og kjedelig kamp hvor den som drikker mest health potion vinner ^^ Mulig ting blir enklere på 80, jeg er ikke det enda så jeg vet ikke. Ja, Slam. Jeg mener funcom sa dem skulle fikse det. Lenke til kommentar
Kamuflasjelampe Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Er det ingen her som bryr seg med å ta feats i possession? Må være noe der som er bra vel? Vengeance of xotli virker jo bra. Lenke til kommentar
Lightz Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Joda, jeg kommer nok til å teste Possession på 80 da det virker som en god og annerledes måte å drive pvp på. Problemet er vel at jeg har stacket strength/health/armor. Og Possession er mer magi, og det har jeg lite av :S Som du sier, så virker Xotli's Vengeance meget bra, men også Insanity of Xotli, kan gjøre ting lettere mot Soldiers. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Neinei, Prøv heller å spille mot noen litt skilla soldiers da finner du fort ut at det blir en lang og kjedelig kamp hvor den som drikker mest health potion vinner ^^ Mulig ting blir enklere på 80, jeg er ikke det enda så jeg vet ikke. Ja, Slam. Jeg mener funcom sa dem skulle fikse det. Soldiers tar ikke lang tid. Trenger egentlig bare Hellfire Breath - Fire Lance - Hellfire breath - og hvis han ikke er død (guardians kremt) så blir det bare repeat med combo og så hellfire breath og da burde han være død. Er ikke spesielt vanskeligt og de har ikke mye CC heller, guardian har litt, men ikke mye. Lenke til kommentar
Lightz Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) Neinei, Prøv heller å spille mot noen litt skilla soldiers da finner du fort ut at det blir en lang og kjedelig kamp hvor den som drikker mest health potion vinner ^^ Mulig ting blir enklere på 80, jeg er ikke det enda så jeg vet ikke. Ja, Slam. Jeg mener funcom sa dem skulle fikse det. Soldiers tar ikke lang tid. Trenger egentlig bare Hellfire Breath - Fire Lance - Hellfire breath - og hvis han ikke er død (guardians kremt) så blir det bare repeat med combo og så hellfire breath og da burde han være død. Er ikke spesielt vanskeligt og de har ikke mye CC heller, guardian har litt, men ikke mye. Sant nok, om du heldig nok til å treffe. Jeg ser mange som driver med bunny jumping, spesielt soldiers. Herregud, blir så frustrert .P Endret 30. mai 2008 av Nuxo Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Fikk fire lance istad, herregud som jeg elsker den comboen <3. Umulig å bruke i PvP dog, men alikevel. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Bunny jumping er lett å treffe da siden man har autofase target og hvis man treffer på det første angrepet i comboen så går hele comboen av uansett. Fire Lance er digg ja, 1shoted en 80 barbarian da jeg var level 70, gjett om han ble sur a. Hentet en annen level 80 og prøvde å spawn campe meg, men stealthet bort til et annet sted. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Straks level 27 (jeg levler tregt ) og hoxen min blir mer og mer morsom. Har enda ikke prøvd PvP da jeg spiller på Bori PvE, men gleder meg til å prøve Border Kingdom og minigames. Hvis det gir mersmak roller jeg kanskje en alt på en PvP-server en vakker dag. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Ok nå har jeg bestemt meg, I'm Going for HoX Lenke til kommentar
DNA Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 HoX er moro ja. Tok og farmet på et AoE sted i dag og tok 20 mobs 2 levler over meg solo WoC, sprint og Hellfire Breath abuse delux. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2008 Fire lance tar jo nesten knekken på folk som er 2-3 levler over meg hvis det treffer, genialt i pvp! Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Hadde en lvl 20 hox på pvp server. Rerollet pve og valgte bear shaman... Savner hox nå Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) Woah, 20 mobs. Lvl? Selv er jeg 40 og digger det. Fikk meg et sykt nice sverd fra Sanctum med life leech. Kjører en Avatar build nå, med 5 points i Possession. Vuderer å gå inn i Mage treet for å få økt survivability. Noen som vet hvor mye det hjelper? Endret 4. juni 2008 av xantir Lenke til kommentar
DNA Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 20 mobs som var level 74 i level 72 Var litt dumme mobs, alle sto et sted så jeg kunne lurte dem litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå