JV Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Sweet Satan som jeg hater jobb akkurat nå VIL SPILLE MER! Lenke til kommentar
Osiric Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Sweet Satan som jeg hater jobb akkurat nå VIL SPILLE MER! Word. Men så er det sol og masse grader ute. Føler meg faktisk litt skyldig hvis jeg sitter inne nå Lenke til kommentar
Marthj Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Nav-kurs er verre. 280kr for 6 timer på å høre ting jeg har hørt 30 ganger før. "Hold kjeft. Vil hjem og spille!" Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Man får sin første form på level 3. snakket med en lvl 62 HoX i dag, han fortalte meg at det kun var en "form". er dette sant? vist ja så er det ganske så skuffende. Lenke til kommentar
Osiric Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Man får sin første form på level 3. snakket med en lvl 62 HoX i dag, han fortalte meg at det kun var en "form". er dette sant? vist ja så er det ganske så skuffende. Ja, det er bare en form. Du blir velsignet av Xotli og går inn i demon-form. Husk at dette spillet har en lore og kan ikke bare putte inn fullt av rare former for at spillerne skal ha det gøy, må jo holde spillet saklig. Lenke til kommentar
Boring Prophet Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Desecrating Essence - The Herald becomes infused with the demonic essence of Xotli, increasing health, magical fire damage and fire melee damage. Nearby foes take constant fire damage. Dette er den formen du får på level 3, som går opp i rank gjennom hele spillet. Men det er jo også en du får på level 70 Avatar of Xotli - The Herald briefly becomes the living avatar of Xotli. This increases health, magical fire damage, melee fire damage and resistance to fire damage. Enemies close to the Herald take continual fire damage. The Herald's melee attacks have a chance to inflict extra fire damage on nearby enemies. While active, regeneration gained from the Demon's Maw spell is increased, and there is no penalty for using Exultation of Xotli. Noen som vet om man ser lik ut på begge disse? Vil tro at den avatar of xotli faktisk ser litt mer badass ut, da du da faktisk skal gjenspeile Xotli.. Har ikke begynt å spille enda, men gleder meg noe sykt til dette altså. Endret 23. mai 2008 av Spjeld Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 23. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2008 Mest negative jeg har merket i pvp til nå er at animasjonene bruker aaaaalt for lang tid. Motstanderen får jo rikelig med tid til å flytte på seg. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Får vi noe armor-boost fra spells eller talents? Melee med cloth bør gå rett ned etter min oppfattning. Tenker litt mer pvp-vis. Mener å huske at du kan putte talents sånn at du får mer Armor når du er i demon form. Lenke til kommentar
eliph Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Er dette en instance boss på lik level som playern? Hvis det er det, så er jo HoX ganske så OP. Må nesten velge HoX da. Han gir også noen tips i kommentarene under: "But it is essential to put the first feat points into the ability that shortens your cast time of the flamespell. This way you are able to shortcast this spell after every combo you finish and this doubles your dmg! Next points I would invest into the general mage tree until you max out your dmgshield! These two things are going to help you a lot!" Noen som har noen formening om tipsa? typo Endret 23. mai 2008 av eliph Lenke til kommentar
lperik Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Gikk for HoX som førstechar, lvl 6 nå. Førsteinntrykk må vel være at det er en helt ok klasse, men med ett par mangler. Savner ranged spells og litt mer CC. Har nå en liten stun/pushback, men det holder jo ikke.. Men igjen, det er det vel kanskje ikke så mye av i AoC, fått inntrykk at det ikke finnes noen "rene" castere som kan stå på avstand og med masse CC. (rett meg om jeg tar feil) Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Haha, det er jo bare såvidt at han ikke dør på de to første fiendene som ikke er elite mobs engang. Bossen er forsåvidt en soloboss, ment å drepes alene. Lenke til kommentar
eliph Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Hvis instancer i Aoc kan sammenlignes med WoW, så er jo de mobsa der elite mobs og ment å drepes av en gruppe. Da vil jeg si det er ganske så imponerende. Rett meg om jeg tar feil. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Det er en solo-instanse. De er ment å gjøres alene, derav tilnavnet solo. Endret 23. mai 2008 av Loeve Lenke til kommentar
DNA Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 HoX <3 Er level 20 nå og jeg dominerer i PvE og PvP. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Jeg er lvl 10, og jeg sliter med 3 mobs eller fler Noen tips? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Jeg er lvl 10, og jeg sliter med 3 mobs eller fler Noen tips? Maks ut de 5 første featsene i Possission så du kan spamme AoE lettere. Tingen er å spamme AoE + combo + Aoe + combo osv osv. Har selv tatt ned 12 mobs på 2 levler under meg med dette alene med litt flaks og potion Er level 25 nå og klassen er fortsatt veldig morsom å spille, de eneste jeg sliter litt med i PvP er ToS. Lenke til kommentar
TDZGamer Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Er på L10 solo questen The Awakening II Find Renton. Det er 4 x L10 fyrer der som myrder meg. Greier ikke ta dem. Er det et triks eller må jeg bare gå opp litt levels? Lenke til kommentar
Kopperud Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Jeg har bare et enkelt spørsmål til dere som spiller HoX. Hvor mange mobs kan dere drepe om gangen, og hvor fort går det for dere å drepe mobsene? Jeg har bare et enkelt spørsmål til dere som spiller HoX. Hvor mange mobs kan dere drepe om gangen, og hvor fort går det for dere å drepe mobsene? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Er på L10 solo questen The Awakening II Find Renton. Det er 4 x L10 fyrer der som myrder meg. Greier ikke ta dem. Er det et triks eller må jeg bare gå opp litt levels? Du må nok ta de. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Jeg har bare et enkelt spørsmål til dere som spiller HoX. Hvor mange mobs kan dere drepe om gangen, og hvor fort går det for dere å drepe mobsene? Jeg har bare et enkelt spørsmål til dere som spiller HoX. Hvor mange mobs kan dere drepe om gangen, og hvor fort går det for dere å drepe mobsene? Spørs helt hvordan mobs det er, hvis de har mye armor og knock backs er det ikke fler enn 4-5, men hvis det er mobs med lite armor kan alt opp til 12 gå for meg. Bare Hellfire Breath - talent points AoE combo - Hellfire breath og så er det døde men hvis noen er igjen avslutter jeg de med enda en combo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå