alfabanan Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Vel, det virker som den mest spennende av klassene.. skal bli artig å se hva man kan klare å presse ut av den Lenke til kommentar
alfabanan Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Siden klassen er melee dps, vil vi da kjempe om plassene til barbarians og assassins i raids? Eller har man noe mer å tilby? Som buffs og slikt? Lenke til kommentar
DNA Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Siden klassen er melee dps, vil vi da kjempe om plassene til barbarians og assassins i raids? Eller har man noe mer å tilby? Som buffs og slikt? Vil da tro at alle klassene har noe tilby til raids i form av f.eks buffs, debuffs, damage, dots, Aoe, CC osv. Kan jo ta WoW som et eksempel, man har jo rogues, men man trenger DPS warriors for det siden de har noe ekstra å tilby Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Tiden vil vise hvor mye optimalisering som trengs i raiding. Personlig håper jeg at de åpner litt opp for flere roller i raids og mer fokus på kreativ problemløsing og alternative taktikker fremfor at man må theorycrafte seg frem til en løsning på hver encounter og knaste to knapper i ti minutter. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Hadde vært fint vis trådstarter kunne legge ut litt info om Klassen etter som dette er en tråd som kommer til å være her en stund, eventuelt en link om litt inof. No offence, hadde bare vært litt greit å ha noe i første posten. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2008 Skulle vell ha gjort det Carlgutt. Skal ta å fikse det, det er også lov for dere andre å komme med forslag til hva som skal være i førsteposten. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Kanskje en liste over spells og comboer i spoiler, altså med når du får de osv? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2008 Har lagt med en link med alle spells og komboer nå. Lenke til kommentar
Merath Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 en av komboene jeg fant på linken du la ut Burn to Death I The herald briefly pauses to call upon his demon god then spins and strikes. The victim bursts into flames for a short time, becoming a screaming human torch. The herald grimly laughs at their agonized shrieks. er det slik Funcom har skrvet det? i så fall er det genialt Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 21. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2008 Det er jeg ikke sikker på, men jeg har lest det på www.aoc.wika.com i tillegg til linken i førsteposten. Har opplevd det selv, og ofrene hyler mens de brenner og vrier seg på bakken. Lenke til kommentar
Merath Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 hehe uten å høres alt for sadistisk ut, naice Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 noen som kan si litt mer om denne klassen? Ser ut som dette kommer til å bli min nye alt klasse siden jeg ikke likte ranger så godt jeg håpte på. Når får man sin første form? Hvor lenge varer en Form spell, eventuelt re use timer? kan en Hox heale seg selv? hvordan er HoX i PvE, PvP, 1vs1? Hva er mest positive og negative du har å si om denne klassen? Lenke til kommentar
nih Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Man får sin første form på level 3. Formen varer kun 25 sekunder om den ikke er talenta, varer vel over ett minutt om man har valgt Demonic Supplication featet, cooldown er på tre minutter om jeg ikke husker helt feil. Man har ingen heals, så potions er noe man burde bestanding ha Når det kommer til PvE virker det som om vi er en av klassene med best DPS, uten at jeg skal se for mye inn i den ene gangen jeg gjorde instance med folk HoX i PvP handler om rask burstdamage, demon form, roots og løpe vekk om du kommer på lav hp slik at Contract of Protection( Utrolig buff dette, på level 38 er det 520 absorb hvert 25te sekund + 31 damage reduction på incoming hits) kan refreshe seg. One vs one tar man vel det meste bortsett fra folk med ranged attacks/spell castere, men dette gjelder vel for alle melee classes. Vi er vel også den eneste klassen som mangler en knockdown spell/attack. Positivt; høy dps Negativt; cloth/silke armor( CoP gjør at dette ikke er så ille i lengden ) Lenke til kommentar
Osiric Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Elsker å være HoX. I høy level går det bare susen. Tar 3-5 mobs på min level helt greit uten problemer Lenke til kommentar
JV Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Noen som vet om jeg har mulighet til å pulle en og en fiende når jeg spiller HoX. Det jeg gjør nå er å prøve å komme inn fra rett side å gå bare akkurat nærme nok til at ikke ALLE kommer løpende mot meg. Lenke til kommentar
Osiric Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Throwing weapons som Javellin og throwing axes fungerer fint Du kan skaffe ved "Fine Weapons" i byene. Lenke til kommentar
Marthj Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Får vi noe armor-boost fra spells eller talents? Melee med cloth bør gå rett ned etter min oppfattning. Tenker litt mer pvp-vis. Endret 23. mai 2008 av Marthj Lenke til kommentar
JV Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Hmm.. å da fins det en mulighet for å skifte våpen fort så jeg kan dra frem "my trusted two handed sword" når den jeg puller kommer løpende? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå