Zeph Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Riktig, kan og nevne Warcraft 3 i den forbindelse, eit av tidenes RTS-spel og krever svært lite systemkrav. Noko RA2 diverre ikkje var like heldig med, det er rett og slett dårleg laga. Det går fortare jo kjappare maskin du har, men er det nok einingar på kartet samtidig går det treigt uansett. Ellers står det vel ikkje direkte at Godzilla blir med, berre at du kan tenke på det, ninjaer osv...og få ein idé. Endret 19. mai 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Osloboer Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Har vært C&C fan siden Command & Conquer først kom ut, men nå ser det ut som løpe er kjørt. Ninjaer, Godzilla?! Hvor hører det til i C&C-universet?! Enig. Etter det jeg har sett av videoer og bilder minner Red Alert 3 meg mer om Total Anihilation og Supreme Sommander enn Command & Conquer. Jeg kommer fortsatt til å kjøpe spillet når det kommer ut, men jeg er redd jeg vil gå fortere lei enn Generals og C&C3 (jeg liker ikke hverken å spille med eller mot Scrin av ovenfornevnte årsaker). Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Gleder meg virkelig til dette spillet! Heldigvis får jeg prøve betaen når den kommer på markedet også. Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 designet på dette spillet ser crap ut. eneste som ser bra ut er vannet og alt annet ser 3 år gamelt ut Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Er ikke imponert over screenshots og leste nylig i en annen preview av spillet at det vil være bamser med fallskjerm... Bamser... med fallskjerm. Jeg gir opp. Bring on StarCraft 2. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Dette ser dårlig ut på bildene. Jeg har spillt C&C siden 95. Klarer EA å fucke opp dette spillet også, så vil mitt hat for EA nå toppen. De har ødelagt ALT Westwood hadde laget. Nå i dag kreves det mye for at et spill skal bli bra, mye mer enn hva det gjorde i 95, men EA har ressursene, de burde klare det. Synes i grunn alle EA spill ligner på hverandre i oppbyggingen. Om EA fucker opp nå, dæve..hælve... da får det faan meg være nok. Endret 19. mai 2008 av vargaz Lenke til kommentar
tåa Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Hva er denne klagingen over grafikkstilen? Red Alert 2 var akkurat like tegneserieaktig, i tilfelle noen har glemt det, så ikke kom med at det nye spillet ikke er tro mot sine røtter. Derimot kan man kritisere toeren for dette, noe jeg selv gjorde en gang i tiden. For så vidt foretrekker jeg fortsatt den halvveis realistiske stilen fra originalen, men dette funker bra og fører til lave systemkrav. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Nei nei nei Godzilla... ?? Cartoon-stil, neitakk at det kommer i vinter, da jeg er i militæret, og ikke får spilt det før om lenge I say! Fiks ordentlig networking på RA2 til XP/Vista og da er jeg førnøyd! Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) (Til de det gjelder) Må dere være så pessimistiske? Red Alert 3 kommer! Det er fortsatt Westwood-folk, Sovjet, Allies, Kirov Airship og mange gode løfter fra utviklerne. Nå får vi glede oss og håpe de lager RA3 i samme ånd som forløperne. EDIT/PS: Jeg synes faktisk bildene/grafikken ser overraskende bra ut!Ser jo ut som RA2 "oppgradert" til 3D! Endret 19. mai 2008 av Überadri Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Har mine forventninger til dette spillet, men når jeg ser på bildene så skuffer det litt. Red Alert 3 bruker visst ikke «SAGE engine» som Command & Conquer 3 gjør, samt Generals, men «RNA engine», som er en bearbeidet spillmotor fra Red Alert 1 og 2. For min del, har SAGE-spillmotoren mer appell. Endret 19. mai 2008 av Onyx Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Hvordan funker det? RA2 er jo teknisk sett 2D ... Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Gleder meg! Men lurer på om de har fått til proporsjonene bedre denne gangen. Før så var jo en mann nesten like høy som to etasjer på en bygning. edit: Hva som angår spillmotorer, er jeg kjempeglad for at de går med en annen spillmotor en Generals og C&C3. Det var noe med den som ikke falt i smak i det hele tatt hos meg. Endret 19. mai 2008 av Slurt-is Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 eg begynner å grine inne i meg når jeg ser hvordan ea games ødlegger gode spill har et lite håp om at man fremdeles kan styre land og ikke 3 fraksjoner ea games har blitt fryktelig glad i, for å så komme 6mnd etterpå med en utgivelsespakke som innholder 9 eller 6 sub fraksjoner som egentlig burde hvert der fra begynnelsen... og hva er vitsen med disse sjøslagene? ea har fremdeles til gode å lage såpass store maps at man faktisk kan få noen fordel med større slag... hvorfor må ea games kjøpe alle gode spill serier for å så tottalt ødlegge de senere? nei nå går jeg som gammel C&C fan og legger meg i foster stilling i senga mens jeg griner og sutter på tommelen. måtte ea bli utsatt for et stort virus som ødlegger alt det de har ødelagt!! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Likte godt den nye stilen jeg! Gleder meg heftig til nok en ny utgave av en klassiker. Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Håper de gjør noe med nettverkskoden. C&C spill pleier å være TREIGE i multiplayer. Det har skjedd mange ganger at jeg sender en hær til angrep for å så gå å hente meg noe cola i kjøleskapet. Rekker å komme tilbake før de forlater basen min. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Nettkoden er generelt smådårlig, ja. C&C3 var faktisk ganske så bra, mener jeg å huske, men Generals var håpløst, selv på LAN. RA2 hadde vel mest problemer med at det kun støttet IPX. Tror dette kommer til å miste en god del av den koselige gamle Red Alert-stemningen, men blir nok artig likevel. Men jeg er enig i at de kunne godt ha holdt det til litt mer jordnære enheter. Kamproboter er greit, men det bør helst ikke være over kanten heller. Science fiction er greit, men det finnes grenser. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) – Hvis du gir blaffen i sjøen vil du gi motstanderen din mange fortrinn. Hvis du hersker over sjøen hersker du over hele verden, understreker produsenten. Med det så gidder jeg ikke engang å prøve spillet. Jeg elsket RA og RA2, men jeg holdt meg alltid unna vannet. Men siden jeg ikke spiller stort lengre, så skal det mye til at jeg finner et spill så bra, at jeg faktisk kan bruke tid på det. I de siste årene, så har det bare vært World in Conflict som har klart det, med glans. Heheh... har du WANNSKRÆKK du også? Fanken, og jeg som ikke har svømmeknappen engang! Men det med sjøslag kan egneli bli litt gøy, for det var litt undervurdert i det orginale Red Alert. Den som venter får se. Men er også enig i at cartoon-looken mye trolig kommer til å være veldig ødeleggende for dette spillet. Btw: ... til alle strateginostalgikere: Total Annihilation kommer i Endret 22. mai 2008 av JKJK Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Btw: ... til alle strateginostalgikere: Total Annihilation kommer i :dribble: Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 DOH. Etter å ha sett bildene i stor versjon, fatter jeg ikke I DET HELETATT hvorfor i all verden de skal ha cartoongrafikk på dette spillet. DET BLIR JO EN PARODI!!! Ser ut som en blanding av et lego-spill, trackmania nations og shrek! FAEN! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Noen her som har prøvd Red Alert 3 modden til Zero Hour? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg