Gå til innhold

AoC: Den middels store Barbarian tråden

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+56132
Skulk fungerer ikke etter det jeg har hørt

Det funker nok ikke nei, er ingen forskjell på dem som jeg har merket :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
når kan man begynne og gjøre fatlitys? er lvl 10. eventuelt hvordan man gjør det.

og vilket Feat tre er best og sette points i? :)

Fatalities er mulig å gjøre hele spillet, så lenge du gjør combos. Ang. feats så kommer det an på hva du liker - 2 hander, ikke like mye skade som dual wield, men mye cc. Eller dw - mest skade, men ingen cc.

Lenke til kommentar

jeg går 2h jeg også men er en ting som irriterer dritten ut av meg så langt......syntes det er tungvint og styr til siden\altså bevege seg med a og d tastene, vil self gjør det med musa men da må jeg jo sitte og holde nede høyre museknapp hele fordømt tida ! Hva er det for noe tull blir jo ikke slitsomt og gjør det i noen timer.

p.s krever litt også, får fra 39 til 50\60 fps på deafualt instillinger *1680x1050 jøsses :huh: ..men klager ikke for det altså.

Endret av AllColor
Lenke til kommentar
jeg går 2h jeg også men er en ting som irriterer dritten ut av meg så langt......syntes det er tungvint og styr til siden\altså bevege seg med a og d tastene, vil self gjør det med musa men da må jeg jo sitte og holde nede høyre museknapp hele fordømt tida ! Hva er det for noe tull blir jo ikke slitsomt og gjør det i noen timer.

p.s krever litt også, får fra 39 til 50\60 fps på deafualt instillinger *1680x1050 jøsses :huh: ..men klager ikke for det altså.

Du kan bruke "z" og "c" og, eller du kan skifte strafeknappene til helt andre knapper som passer deg bedre.

Lenke til kommentar

Du misforstår nok litt, som jeg skrev så vil jeg bruke musa, og det ikke til og strafe med som med z og c men til og bevege seg som a og d. Altså som jeg skrev om blir slitsomt når du holder høyre museknapp nede.

Som standard rpg som i the witcher f.eks.

Endret av AllColor
Lenke til kommentar

Nå har jeg lest litt på comboene og funnet ut en del.

Law, jeg hadde masse low ranks ute, WTB samme icon!!!

Ta bare ut høyeste rank og plasser på actionbars.

Da fikk jeg bare 7-8 knapper VS 20 og dpsen ble mye høyere.

Endret av War
Lenke til kommentar
bump... det der spm mitt med musa til og styre hvor man går, noen som vet noe om dette, ville hjulpet fantastisk mye.

Tenker du på at når du flytter musa mot siden og kommer til en viss avstand så flytter skjermen seg til den sia??

Sånn som f.eks i Jedi knight Academy? (random ja, men det beste jeg kom på)

Lenke til kommentar
bump... det der spm mitt med musa til og styre hvor man går, noen som vet noe om dette, ville hjulpet fantastisk mye.

Tenker du på at når du flytter musa mot siden og kommer til en viss avstand så flytter skjermen seg til den sia??

Sånn som f.eks i Jedi knight Academy? (random ja, men det beste jeg kom på)

Har aldri prøvd jedi knight men tror nok ikke det, men hvis du er usikker på hva jeg mener så bare prøv og holde høyre museknapp nede mens du går, så ser du nøyaktig hva jeg mener og vil ha.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...