Gå til innhold

AoC: Den middels store Barbarian tråden


Anbefalte innlegg

driver å speccer på 2h treet nå, men virker som dw har fått flest comboer hittil, håper dette endrer seg, for har mest tro på 2h i både pvp og mot mobs. iaff mot fler enn en stk (?)

 

You got that right. Dw har ingen form for cc. Noe 2h har i hytt og pine.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Er det bare meg eller tåler barbarian veldig lite når man slåss mot flere spillere/mobs samtidig (er level 12, ikke at det teller), men håper de blir litt mer "killing-machine" etterhvert ;)

Lenke til kommentar
driver å speccer på 2h treet nå, men virker som dw har fått flest comboer hittil, håper dette endrer seg, for har mest tro på 2h i både pvp og mot mobs. iaff mot fler enn en stk (?)

 

Har selv en forholdsvis kraftig 2hånder og helt to normale 1 hånds macheter, dessverre så knuser dualwielding et tohånds våpen. Ser mye tøffere ut med en 2hånder, men så langt så er dualwieldingskaden overlegen. Greit nok å ha en 2hånder og, så er det bare å trykke shift+R og bruke stun som enhåndere ikke har. Greit å ha i trange situasjoner!

 

Er det bare meg eller tåler barbarian veldig lite når man slåss mot flere spillere/mobs samtidig (er level 12, ikke at det teller), men håper de blir litt mer "killing-machine" etterhvert ;)

 

På det ene talenttreet, husker ikke hvilket, kan du gi to poeng på et talent som øker damagereduction kraftig når du har mindre enn 30% helse.

Lenke til kommentar

Har en Barbarian på lvl 24 nå, og er usikker på om jeg vil forsette. Barbarian føles liksom ut som er en blanding av mye rart, og får ikke følsen av at den kan spesialisere seg/bli best i en ting. Når det gjelder slossing har jeg liksom på følsen av at Guardian er mye bedre(ihvertfall hvis de bildene i manualen representerer noe av det beste, Guardian ser jo mye fetere ut enn Barbarian i forhold), og Barbarian kan jo aldri få FP heller. Så vet ikke om det er noe å satse på å gidde å levle videre til lvl 80 på denne, hva er vell vitsen med å bli lvl 80 hvis du ikke er sykt rå på en eller flere ting?

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Det finnes dessverre svært lite lvl 80 informasjon. Nytt spill etc.

 

Liker du ikke klassen så langt, så bør du egentlig kanskje spille en annen klasse til lvl 20 og se om det er bedre for deg.

 

Men som sagt, det er lite lvl 80 info ennå. Trøst deg med at det var sånn med wow når det kom ut også. Ingen viste særlig mye om klassene på lvl 60 da. Ting tar tid med en mmorpg!

Lenke til kommentar

Jeg er i level 13 nå og lurer på om det kommer til flere skills kategorier etterhvert som man levler, eller vil det være slik at poengene jeg nå har skal kun fordeles på de kategoriene jeg nå har til rådighet?

 

Har ca. 200 skill poeng jeg ikke har fordelt enda, og lurer på om jeg skal være grådig og holde på dem til det event. dukker opp noen andre skills... :)

Lenke til kommentar
Bruk bare de du må da, noen for å kunne "hide" og noen for å kunne klatre osv. På quest.

 

Ok, har plassert en hovedvekt av points i Hide allerede. Noen som har levlet høyere som har erfart hvilke skills man bør satse på som barbarian?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...