Knugo Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Hold motet oppe. Fra lvl 15 og utover starter moroa Lenke til kommentar
nilox Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Det kan også være lurt å ta en titt på denne tråden fra det offisielle forumet: http://forums-eu.ageofconan.com/showthread.php?t=26762 Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg er nå level 14 og det går så det suser. Steike, så gøy det er å spille BS! Kongeklasse! Gleder meg til å komme hjem og spille mer i kveld. Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Ja, en ting til. Hvilke stats på utrustning og våpen er viktigst for meg som bear shaman? Jeg ser forresten ut til å ta veien opp wrath-treet. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Siden øl sjamanen er blandt de med mest dps, kan man vel bygge på den. Bear=Bjørn Beer=Øl Lenke til kommentar
BearThor Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Ja, en ting til. Hvilke stats på utrustning og våpen er viktigst for meg som bear shaman? Jeg ser forresten ut til å ta veien opp wrath-treet. Health, health og atter Health... Mana og stamina er det bare til å driiiiite i.. For du kommer aldri til å gå tom så lenge du har den aspect regeneration tingen oppe (den skal du ha på hele tiden Og så er det greit å ha noe + 2hblunt/strenght. Så må du øke casting concentration i skills vinduet. Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Tusen takk! Ja, jeg har lagt merke til at jeg har skremmende lite hitpoints. Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Føler jeg maser veldig nå, men... er det noen som har gode råd om hvilke feats jeg skal satse på? Jeg har satt 10 poeng i wrath-treet ( http://feats.goonheim.com/bearshaman#t0t1a5c5t2 ) og lurer litt på hvilke feats som jeg skal fortsette med. Tror jeg har 5-6 poeng nå som jeg ikke har brukt. Jeg er mest interessert i å få en build som er god for solo play/levelling. På forhånd, takk for tips! Lenke til kommentar
Wumpus Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Spirit Blood Warrior 5/5 Empowered Renewal 5/5 Wrath Nature's Wrath 5/5 Animalistic Fury 5/5 Aspect - Untamed Regeneration 3/3 Da er du level 30 og det er en fin build tidlig i spillet (skulle gi deg en link, men ble hele tiden mangelfull :/) Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 (endret) SpiritBlood Warrior 5/5 Empowered Renewal 5/5 Wrath Nature's Wrath 5/5 Animalistic Fury 5/5 Aspect - Untamed Regeneration 3/3 Da er du level 30 og det er en fin build tidlig i spillet (skulle gi deg en link, men ble hele tiden mangelfull :/) Aspect - Untamed Regeneration: "Grants the priest an ability which increases their rate of life regeneration, but also increases the damage suffered from enemy attacks." Jeg forstår ikke. Hva skal det være godt for? Endret 4. juni 2008 av GETINTHEVAN Lenke til kommentar
Wumpus Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 http://aoc.wikia.com/wiki/Untamed_Regeneration Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Jeg hører mange andre som sier jeg bør ha UR også, så jeg trur jeg setter feat points der. Thanks mate Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Kan en bear shaman heale SOBS? Begynner og nerme meg den levelen nå så lurer litt på om jeg kan joine en gruppe som healer, er litt skeptisk Lenke til kommentar
BearThor Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Jeg hører mange andre som sier jeg bør ha UR også, så jeg trur jeg setter feat points der. Thanks mate Det har seg sånn at UR akkurat nå omtrent healer mer en du tar skade .. Så denne bruker du mens du soloer mobs også. Kan gjerne være greit å ta den av hvis du sloss mot 2-3+ mobs samtidig. Kan en bear shaman heale SOBS? Begynner og nerme meg den levelen nå så lurer litt på om jeg kan joine en gruppe som healer, er litt skeptisk Ja det kan man Dropper bra armor der fra første bossen som er perfekt for bear shamans. Pass på å ha hots oppe hele tiden så går det fint! Jeg hører mange andre som sier jeg bør ha UR også, så jeg trur jeg setter feat points der. Thanks mate Det har seg sånn at UR akkurat nå omtrent healer mer en du tar skade .. Så denne bruker du mens du soloer mobs også. Kan gjerne være greit å ta den av hvis du sloss mot 2-3+ mobs samtidig. Kan en bear shaman heale SOBS? Begynner og nerme meg den levelen nå så lurer litt på om jeg kan joine en gruppe som healer, er litt skeptisk Ja det kan man Dropper bra armor der fra første bossen som er perfekt for bear shamans. Pass på å ha hots oppe hele tiden så går det fint! Jeg hører mange andre som sier jeg bør ha UR også, så jeg trur jeg setter feat points der. Thanks mate Det har seg sånn at UR akkurat nå omtrent healer mer en du tar skade .. Så denne bruker du mens du soloer mobs også. Kan gjerne være greit å ta den av hvis du sloss mot 2-3+ mobs samtidig. Kan en bear shaman heale SOBS? Begynner og nerme meg den levelen nå så lurer litt på om jeg kan joine en gruppe som healer, er litt skeptisk Ja det kan man Dropper bra armor der fra første bossen som er perfekt for bear shamans. Pass på å ha hots oppe hele tiden så går det fint! Lenke til kommentar
Digidice Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 jøss va bra quote det, tror han fikk den med seg jah Lenke til kommentar
Necromancer911 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 hei, jeg lurer på om stonehide er noe bra å investere featpoints i. takker for svar. Lenke til kommentar
nilox Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg syns absolutt den er verdt de poengene ja. Jeg pleier å aktivere den om jeg drar på meg litt mange eller jeg blir tatt i bakholdsangrep slik at jeg rekker å få opp hots og slikt før det er for sent. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Synes det er helt utrolig hvor lite HP Bear Shaman har. Har enda til gode å se en BS med over 2000 HP. Dog vet jeg ikke hvor mye BS tåler da, så kan godt være at de ikke trenger så altfor mye HP. Eventuelt har gode healing spells. Endret 10. juni 2008 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 om Bear Shaman ikkje kan bruke crosbow før på lvl 40? alle eg finner bår eg er lvl 5 nå står at eg må være 40 for og bruke :S Lenke til kommentar
Digidice Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 om Bear Shaman ikkje kan bruke crosbow før på lvl 40? alle eg finner bår eg er lvl 5 nå står at eg må være 40 for og bruke :S Riktig, du må bruke pil og bue. Men ranged våpen er ikke noe du bruke til og drepe med som main våpen, men er bra til og dra bort en mob eller til og slowe folk i pvp som stikker av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå