Knugo Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Har vi BS bare en fatality? Jeg har enormt mange fatality kills så langt, men ALLE ender likt. - hopper frem, slår klubba midt i hode og blodsprut på skjermen. Ser andre klasser med sverd feks. har mye større repertoar Lenke til kommentar
nilox Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Er en der du planter slegga godt i skrittet på fienden så han bøyer seg ned, så tar du et skritt til siden og slår han over hodet. Lurer på om den kommer etter lvl 30 eller noe for jeg hadde aldri sett den før da. Lenke til kommentar
haffi Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Syns det funker helt fint jeg, løper rundt med 2handedclub som first weapon og bue som second weapon, da tar jeg ca. halve live på mobs fra et stykke unna og dreper dem lett når de kommer til meg Lenke til kommentar
BearThor Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Jeg er lvl 47 med min Bear Shaman nå, og jeg kan bare si at det blir KONGE etter lvl 35 ihvertfall.På lvl 45 så soloa jeg 3 melee mobs på lvl 47-48. Sant å si så brukte jeg alle hots/buffs og en heal potion. Men de gikk fort ned og du disher skade som bare det! Så det er tøft i begynnelsen, men det blir bare bedre og bedre. Etter lvl 25 eller 35 (husker ikke) får man noe som jeg mener å huske het Casting concentration, denne gjør at du tar mer skade, men regenerer liv, stamina og mana veldig fort. Ikke la deg lure av at du tar mer skade med denne spellen aktivert, BRUK denne HELE tiden. Det er helt sinnsykt hvor fort du regenerer stamina/helse/mana, og jeg kan love deg du aldri går tom for mana/stamina igjen. Hvordan kan du bruke Casting Concentration hele tiden, den virker jo bare i hele 12 sec og har en cooldown på 30 min, anyway, jeg elsker min Bear Shaman, har prøvd ander klasser også som ranger, HoX, ToS og Guardian men etter og ha lvl dem noen levler så går jeg tilbake til Bear Shamanen , er nå på lvl 35 og jeg blir alltid invita til grupper, spilte tilogmed med en PoM i gruppa, han kunne ikke heale i det hele tatt, så jeg måtte heale hele gruppa fordi han døde hele tiden(bare løp fram til den første mobben han fant og angrep, dette skjedde mens vi questa der hvor alle ymrishene er). Ble veldig rost for jobben, dette har hendt flere ganger att jeg må single heale en hel gruppe og får alltid ros for jobben, er jo ett veldig voksent community i AoC, har aldri fått ros får og heale i andre spill. Så kjapt oppsumert jeg synes Bear Shamanen er en av de beste klassene jeg har spilt/prøvd. P.S. Beklager skrivefeil og litt lang post. Nå er det kanskje mulig at jeg snakker om en annen spell? Den gir ihvertfall veldig bra health/stamina og mana regen både i og utenfor combat. Hvis vi snakker om samme, så fungerer denne hele tiden, med mindre de har nerfa noe i siste patch? Lenke til kommentar
Seaman Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Du mener nok Aspect- untamed regeration. Denne gir en saftig boost til alle regens:D og kan stå på hele tiden Lenke til kommentar
Necromancer911 Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 noen som har det problemet att andre classe "stjeler" våpen fra deg, jeg var i sanctum i dag og siste bossen droppa en virkelig god klubbe, alle bortsett fra meg og en barbar velger pass, jeg velger need fordi det er det eneste våpenet jeg kan bruke men det gjør også barbaren, og han vinner den, men er det ikke sånn at barbaren kan bruke stort sett hvilken som helt våpen, jeg bare syntes att det var litt unødvendig av han. P.S. beklager att jeg whinet akkurat nå, men jeg blir bare så sinna når sånt skjer, derfor håper jeg att de gir os npen fler våpen og bruke i nærere fremtid. Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Rerolla Bear Shaman nå nettopp, spilte Assassin til lvl 51 men måtte gi opp, makan til gimp class skal man lete lenge etter Har lvla Bear Shamanen til lvl 14 og er fornøyd så langt, kompis rolla barbarian samtidig som meg, ser for meg at vi kan bli et kjekt queste-team Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 noen som har det problemet att andre classe "stjeler" våpen fra deg, jeg var i sanctum i dag og siste bossen droppa en virkelig god klubbe, alle bortsett fra meg og en barbar velger pass, jeg velger need fordi det er det eneste våpenet jeg kan bruke men det gjør også barbaren, og han vinner den, men er det ikke sånn at barbaren kan bruke stort sett hvilken som helt våpen, jeg bare syntes att det var litt unødvendig av han. P.S. beklager att jeg whinet akkurat nå, men jeg blir bare så sinna når sånt skjer, derfor håper jeg att de gir os npen fler våpen og bruke i nærere fremtid. IMO kunne barbaren neede. Jeg ville ikke gjort det dersom du spurte meg om å la være, men det kan jo ha vært en stor oppgradering for ham. Lenke til kommentar
BearThor Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Er litt småkjipt at vi bare kan bruke 2handed blunt, skulle ønske vi kunne bruke skjold 1hblunt eller 2hedged, men det strider imot bearshaman's historie. Lenke til kommentar
Necromancer911 Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 noen som har det problemet att andre classe "stjeler" våpen fra deg, jeg var i sanctum i dag og siste bossen droppa en virkelig god klubbe, alle bortsett fra meg og en barbar velger pass, jeg velger need fordi det er det eneste våpenet jeg kan bruke men det gjør også barbaren, og han vinner den, men er det ikke sånn at barbaren kan bruke stort sett hvilken som helt våpen, jeg bare syntes att det var litt unødvendig av han. P.S. beklager att jeg whinet akkurat nå, men jeg blir bare så sinna når sånt skjer, derfor håper jeg att de gir os npen fler våpen og bruke i nærere fremtid. IMO kunne barbaren neede. Jeg ville ikke gjort det dersom du spurte meg om å la være, men det kan jo ha vært en stor oppgradering for ham. Jeg kunne nok spurt om at alle som var i den gruppen om å la meg få den, men tenkte att det ikke var nødvendig da vi snakket om drops før vi gikk i snactum og da nevnte jeg att hvis det var noen klubber/hammrer som droppet så vill jeg gjerne ha den, dessuten, så var han barbaren på lvl 36 og jeg på 40 så han kunne ikke bruke den før om 4 lvl. Lenke til kommentar
Wumpus Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Jeg kunne nok spurt om at alle som var i den gruppen om å la meg få den, men tenkte att det ikke var nødvendig da vi snakket om drops før vi gikk i snactum og da nevnte jeg att hvis det var noen klubber/hammrer som droppet så vill jeg gjerne ha den, dessuten, så var han barbaren på lvl 36 og jeg på 40 så han kunne ikke bruke den før om 4 lvl. Shit happens, du får stikke ned igjen og se om den dropper.. Forstår det er svært kjip situasjon, men slik er verden, alle kan ikke bli glade samtidig.. Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Jeg låner PC-en til samboeren min i blant og har laget meg en bear shaman på Ymir. Er level 12 so far. Trives veldig godt. Jeg koser meg rett og slett. Men jeg har et problem... Jeg veit ikke om det er fordi jeg er noob eller ei, men jeg får seriøst problemer hvis jeg skal ta to mobs på samme level som meg eller høyere. Jeg dør faen meg i ett sett. Er det noe jeg gjør galt? Noen hete tips folkens? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Det er KRAFTIGE balanseringsproblemer med BS. På rundt lvl 10-15 blir det plutselig umulig å drepe noe, mens på lvl 20-22 blir du en fuckings drapsmaskin som ingen kan drepe :| Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Ja, det trur jeg forklarer en del, for jeg synes selv jeg spiller helt rått. Gaaaaah, så var det bare å levle litt til da. Blir det bedre når jeg kommer over level 15? Lenke til kommentar
BearThor Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Ja, det trur jeg forklarer en del, for jeg synes selv jeg spiller helt rått.Gaaaaah, så var det bare å levle litt til da. Blir det bedre når jeg kommer over level 15? Trust me Det går bare en vei og det er oppover. På lvl 45 denga jeg 3 lvl 47 mobs. Da brukte jeg også potion. Lenke til kommentar
Wumpus Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Bare husk å fornye Renewal, og gjerne poppen en Blood Flow før du går inn i en kamp du antar kan bli litt heavy - da er mye gjort. Lenke til kommentar
nilox Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Tror det var ca på lvl 36-37 jeg ble ambusha av 5-6 mobs samtidig (ingen minions).. og ga hele gjengen grisedeng... Det er ofte jeg tar 3-4 samtidig for så og ved et uhell pulle 3 til med en 2 sek pause imellom og deler ut bank som bare det. Stol på meg, BS er litt crap 5-15, så litt bedre etter 15, men etter 20 blir vi GUD! Lenke til kommentar
GETINTHEVAN Skrevet 1. juni 2008 Del Skrevet 1. juni 2008 Høres meget bra ut. Jeg fant ut at alt ble enklere bare jeg har renewal og blood flow hele tiden i kamp. Dinga 14 nå. Hurra for meg! Lenke til kommentar
Mocci Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Jeg har nettopp rundet lvl 10 med min shammy og jeg sliter noe utrolig med destiny questen, da jeg dør bare to fiender kaster et blikk på meg..... Men det ser ut til at flere her har opplevd det sammme. Jeg mistet nesten motet et øyeblikk, det kan da ikke være meningen at det skal være så sinnsykt vanskelig på low level? Lenke til kommentar
nilox Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 (endret) Ja, det er veldig vanskelig rundt lvl 10, og BS virker som en håpløst svak klasse. Men jeg liker egentlig at det er slik rundt 5-15. Det gjør at de mer utålmodige spillerne går lei og ruller ny klasse, mens bare de som kjører løpet ut (til 20+ iallefall) blir igjen. Dermed har vi luket bort ugresset, hehe. Jeg forestiller meg at de som spiller BS ofte er gode og modne spillere, de få jeg har møtt hittill har iallefall passet den beskrivelsen. Dessuten liker jeg å spille en klasse det ikke er for mange av. BS er også veldig moro fordi det er en utfordrende klasse å håndtere. Du har veldig mange spells og abilities som du må sjonglere til enhver tid for å ha kontroll på situasjonen. En eneste feil er som regel nok til at du dør. Men om du gjør alt riktig er det ikke måte på hva du kan overleve. PS: Husk å få med untamed regeneration featen, den er et must. Sleng opp HoTs før du puller og alltid ha de oppe. Endret 2. juni 2008 av Paraplyet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå