CCola Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Hei! Frustrasjon, frustrasjon og mer frustasjon. Jeg skulle formatere min HP Pavilion dv6753eo, og får det IKKE til. Jeg har Windows XP plate, jeg har backupa det jeg skal ha på en ekstern disk, meeen.. Da jeg starter opp med XP-plata, og begynner å formatere disken kommer det opp at den er muligens ødelagt, eller at den er låst osv. Videre får jeg heller ikke til å bruke oppstartsfunksjonen hvor jeg trykker "F11" i begynnelsen når PCen starter opp for å få opp formateringsmulighetene. Er det ikke mulig å formatere en HP bærbar? CC Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Gå inn i "Min Datamaskin" og høyreklikk på harddisk C: Velg egenskaper, deretter fanen som heter verktøy. Klikk for å sjekke Harddisken for feil. Hak av for å reparere feil automatisk. Finner den feil kan det være derfor du ikke får formatert. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 18. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2008 Okei. Jeg fikk formater (fant ingen feil btw). Vet ikke helt hva osm var feilen, fikset på mye greier osv.. Men takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå