Gjest gutt17 Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Okay, here's the deal: En jente jeg har gått i klasse med i 3 år og er svært god venn med skal flytte ut av Norge, og det er mulig vi aldri treffes igjen. Jeg vil gjerne gi henne en morsom gave, men allikevel personlig. Problemet er det at jeg ikke klarer å finne på noe! Jeg han halvveis personlig gave allerede, og trenger en ting som kanskje er morsom/nyttig for henne. Hjelp settes utrolig stor pris på! Mvh Gutt17 Lenke til kommentar
avRack Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Du seier du har personlig gåve, og då håpar eg du har bilde av deg ? Det meinar eg du i alle fall bør ha med. Men forslag til den andre type gåva di er eg litt meir usikker på. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Det kommer vel litt an på hvor hun skal? Hvis hun skal til et varmt sted kan du jo kjøpe noe "nyttig" som f.eks myggspray (tenk, så morsomt ) eller en fin t-skjorte eller noe? Lenke til kommentar
Gjest Guest_ida_* Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Jaaa, myggspray.. det var mooorsooomt........NOT Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 hva med en pakke p-piller og en pakke røyk xD Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Gi henne et bilde av deg, eller enda bedre - et bilde av deg sammen med henne. Samt en gjenstand som ikke vil bli ødelagt eller brukt opp på en god stund, slik at når hun ser på den tenker hun på deg Dette kan være en kosebamse f.eks. Vet ikke om hun er into sånt, men tror jeg ville passet på den uansett om jeg fikk den som avskjedsgave fra en god venn. Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Et bilde av deg og henne med noen personlige ord på baksiden Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Mm, det kan bety mye mer enn en dyr gave du kjøper på kjøpesenteret^^ Det er skikkelig personlig, og hun vil passe på det som noe skikkelig dyrt. Tror egentlig både jenter og gutter setter pris på sånt, selv om mange tenker de "seff" heller ville hatt en gave. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Kjøp en USB-stick. Fyll den med stæsh. Gi henne musikk. Legg ved bilder av dere. Ta opp en videohilsen til henne. Skriv et brev. Lag et slideshow om henne! Fyll en gigabyte med minner og ting du tror hun vil like! Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Hahaha, fy flate det der var en sinnsykt god idé Alinoe! Det der skal jeg seriøst gjøre selv om jeg kommer i samme situasjon som trådstarter. Var en praktisk, genial og veldig moderne løsning Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Japp, jeg skulle til å foreslå fotobok, men minnepinne fylt med minner er jo genialt! Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Hahaha, fy flate det der var en sinnsykt god idé Alinoe! Det der skal jeg seriøst gjøre selv om jeg kommer i samme situasjon som trådstarter. Var en praktisk, genial og veldig moderne løsning Gjorde det nylig for en kompis som flytta til mexico. Ble godt mottatt! Lenke til kommentar
Samuro Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Kjøp en USB-stick. Fyll den med stæsh. Gi henne musikk. Legg ved bilder av dere. Ta opp en videohilsen til henne. Skriv et brev. Lag et slideshow om henne! Fyll en gigabyte med minner og ting du tror hun vil like! Intet ringere enn fantastisk! Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 En liten parallell til den, men som er litt dyrere er en digital fotoramme. Selvfølgelig fylt med bilder osv. Gav nettopp det til en kammerat som bor i utlandet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå