Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Avskjedsgave til en jente som skal flytte LANGT!

Gjest gutt17

Anbefalte innlegg

Gjest gutt17

Okay, here's the deal:

En jente jeg har gått i klasse med i 3 år og er svært god venn med skal flytte ut av Norge, og det er mulig vi aldri treffes igjen. Jeg vil gjerne gi henne en morsom gave, men allikevel personlig. Problemet er det at jeg ikke klarer å finne på noe!

Jeg han halvveis personlig gave allerede, og trenger en ting som kanskje er morsom/nyttig for henne.

Hjelp settes utrolig stor pris på!

Mvh

Gutt17

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Gi henne et bilde av deg, eller enda bedre - et bilde av deg sammen med henne. Samt en gjenstand som ikke vil bli ødelagt eller brukt opp på en god stund, slik at når hun ser på den tenker hun på deg ;) Dette kan være en kosebamse f.eks. Vet ikke om hun er into sånt, men tror jeg ville passet på den uansett om jeg fikk den som avskjedsgave fra en god venn.

Lenke til kommentar
Hahaha, fy flate det der var en sinnsykt god idé Alinoe! Det der skal jeg seriøst gjøre selv om jeg kommer i samme situasjon som trådstarter. Var en praktisk, genial og veldig moderne løsning ;)

Gjorde det nylig for en kompis som flytta til mexico. Ble godt mottatt!

Lenke til kommentar
Kjøp en USB-stick.

Fyll den med stæsh. Gi henne musikk. Legg ved bilder av dere. Ta opp en videohilsen til henne. Skriv et brev. Lag et slideshow om henne! Fyll en gigabyte med minner og ting du tror hun vil like!

Intet ringere enn fantastisk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...