hans A Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Ser ut som de forandret litt på prisene fra det forrige forslaget. Da er det bare 1.5Gbit hastighetsøkning til samme pris før vi tar igjen svenskene. Lenke til kommentar
barney Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Synes det er synd hvis det ikke blir prisnedgang for eksisterende kunder. Blir et slags skille da. Har allerede sendt inn en klagemail Lenke til kommentar
TheBirg Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Har prøvd å få noe fornuftig ut av de selv..... her er svaret !! : Hei! Prisene for våre privatkunder er ikke endret. Vi kommer med en kampanje i løpet av kort tid, denne er ikke for våre eksisterende kunder. Det har beklageligvis vært endel misforståelser rundt dette. Håper at det er i orden. Vennlig hilsen BlueCom AS Sommerrogaten 13-15 N-0255 Oslo Kundeservice : +47 815 33 222 Sendte svar at de ikke må glemme sine gammle kunder og bare jakte nye !! Og dere fra BLUECOM som leser innlegget her, sikkert alle sammen Senk prisa for oss faste også !!! Lenke til kommentar
barney Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 er jevla kjipt , unnskyld ordbruken. Men synes det rett og slett er for kjipt. er det at linja mi var nede ei helg helg en oppsigelses grunn god nok uten å måtte betale et gebyr? Lenke til kommentar
Vidarak Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Min kontrakt går ut i mai. Om ikke det skjer noe med prisene til bluecom kommer jeg til å bytte. Lenke til kommentar
TheBirg Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Ja, bytter jeg også..... Og de måkke komma her med nye priser 3 uker før bindingstida er oppe ass, har betalt frem til Aug, men de får vise velvilje NÅ ! De sikkrer seg godt der med 6 mnd betaling om gangen Men må uansett skryte litt av de også da, prisene er jo langt fra billige, men tjenesten man har betalt for er jo superb da, aldri noe tull, fungerer alltid....... og LAN løsningen dem`s er genial ( spiller ei så mye på nett så har ingen erfaring fra det ) Så kan ikke klage på de annet en prisen... ! Lenke til kommentar
Green Skrevet 12. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2003 .....Men må uansett skryte litt av de også da, prisene er jo langt fra billige, men tjenesten man har betalt for er jo superb da, aldri noe tull, fungerer alltid....... og LAN løsningen dem`s er genial ( spiller ei så mye på nett så har ingen erfaring fra det ) Så kan ikke klage på de annet en prisen... ! Veldig einig med deg i dette. Sjølv har eg 400/128. Skal sende mail om eg kan få 720/128 (m. 12 nye mnd i binding) til samme pris, altså 395,-. Det er jo det samme som eg betaler idag, så dette synest eg burde gå. Eg har likevel ein mistanke om at eg må krangle litt. Skjønner ikkje at det kan vere lov å forskjellsbehandle kundar på den måten. Dei burde jo vere opptatt av dei kundane dei allereie har. Lenke til kommentar
TheBirg Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 He he, ja, spørr de om det, går de ikke med på det, spørr om du kan si opp det abonementet du allerede har og bestille på nytt til ny pris å se hva de sier så... Lenke til kommentar
krutselno Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Sendte denne mailen til Bluecom for noen dager siden: "Hei ! Jeg så at dere har satt ned prisene og lurer på om dette gjelder kunder som allerede har abbonement hos dere??" Svaret jeg fikk: "De nye prisene skal også gjelde eksisterende kunder. De nye prisene vil du få på neste nye faktura fra oss. Ev har du flere spørsmål kan du ta kontakt med oss på 81533222. Ha en god kveld. MVH/ BlueCom AS" Men etter å ha lest litt på denne siden ble jeg litt redd for at den personen som skrev til meg hadde gjort noe feil, så jeg skrev en ny mail: "Nå står det plutselig gammel pris på sidene deres igjen, og fra et leser inlegg på hardware.no http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=9...8a641c32d180e2b står det at en kar har fått mail fra dere, hvor en fra bluecom har sagt at prisene for privatkunder ikke er endre?? Men jeg fikk beskjed om det motsatte...se lenger ned i mailen.." Svaret jeg fikk var desvrre dette: "Beklager at du tidligere fikk feil informasjon fra oss. Dette skyldes at det ved en feil ble lagt ut nye priser på våre nettsider. Dette er nå rettet opp. Bluecom har enda ikke endret prisene. Vi starter nå en kampanje som det vil komme mer informasjon om på våre nettsider. Beklager igjen at vi tidligere har gitt deg feilaktig informasjon Terje Evensen Sales, Support BlueCom AS Sommerrogaten 13-15, N-0255 Oslo, Norway +47 22 12 14 00 (Sentralbord) +47 22 12 14 01 (Telefaks) +47 81 53 32 22 (Support)" Dette er for dårlig ! Så fort min kontrakt går ut går jeg over til Tele2 De er mye rimeligere ! Kurt Tele 2 Lenke til kommentar
hans A Skrevet 12. mars 2003 Del Skrevet 12. mars 2003 Det beste man kan gjøre er å sjekke markedet når bindingstiden går ut. Jeg sendte flere mailer til levrandørene, og fikk faktisk en del priser som ikke stod på werb siden deres. (Alle liker å få NYE kunder) Så slå til på kampanjer når bindingstiden går mot slutten. Lenke til kommentar
Green Skrevet 14. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2003 He he, ja, spørr de om det, går de ikke med på det, spørr om du kan si opp det abonementet du allerede har og bestille på nytt til ny pris å se hva de sier så... Er for tida under ei bindingstid. Har vurdert det slik at eg ikkje kjem til å be om noko hastighets-økning. Venter heller til bindingstida er over og skifter då muligens til Tele2 dersom prisene står seg slik dei står no. Har oppdaga at dei kan levere til meg og(noko dei ikkje kunne før). Blir jo dog ikkje med noko lett hjerte at eg skifter til Tele2. Er eigentleg veldig nøgd med Bluecom, men når andre tilbyr meir til ein billigere penge... Nokon som har erfaring med Tele2? Får dei samme dekningsområde som Tiscali og Bluecom? Lenke til kommentar
kristwa Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 fytte rakkern! her var det mye trist lesning egentlig! har bluecom (ikke under bindelsestid lengre) og jeg skal kreve å få samme pris som de som nyetablerer! Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Fikk bekreftelse fra BlueCom idag... Jeg får 720/128 for 419,-. Ingen bindingstid og jeg er eksisterende kunde med et gammelt 420/128 for 395,- Etter litt klaging og purring så gikk det i boks De dreit seg litt ut på første mailen de svarte på, du skulle aldri sagt ja til min bestilling *woohoo* Lenke til kommentar
vegge Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Heh.. gratulerer! Hva klaget du egentlig på? Lenke til kommentar
kristwa Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Fikk bekreftelse fra BlueCom idag... Jeg får 720/128 for 419,-. Ingen bindingstid og jeg er eksisterende kunde med et gammelt 420/128 for 395,- Etter litt klaging og purring så gikk det i boks De dreit seg litt ut på første mailen de svarte på, du skulle aldri sagt ja til min bestilling *woohoo* fikk 720/128 til 395,- jeg Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 4. april 2003 Del Skrevet 4. april 2003 Heh.. gratulerer! Hva klaget du egentlig på? Vel, klaget og klaget. Da de sa at jeg kunne få abbn første gangen via mail og senere sagt nei, så henviste jeg til kjøpsloven da jeg hadde akseptert et tilbud ifra dem og bestillingen var sendt. Og da tilbudet er akseptert fra begge parter så kan de ikke bare komme å ombestemme seg. Gjelder å stå på sitt.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå