Green Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Kva i all verden var det som skjedde no? Idag (7.mars) er prisene tilbake til det gamle... http://www.bluecom.no/index.php?id=33312 Hmm.... Nokon som veit? Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Det samme lurer jeg også på hva skjer? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Det samme lurer jeg også på hva skjer? En tabbe fra de som driver siden vil jeg tro. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Vi får se da... Har sendt en bestilling med referanse til en Kundebehandler der på 704/128 linje til 419,- Får se om jeg får den da Lenke til kommentar
hans A Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Ser ikke ut som bluecom har rettet "feilen". Kan det være at de har ombestemt seg! Lenke til kommentar
durabit Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Skal de ha redusert prisene? Har selv Bluecom. Lenke til kommentar
Green Skrevet 9. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2003 Ser ikke ut som bluecom har rettet "feilen".Kan det være at de har ombestemt seg! Dette begynner å se mørkt ut for Bluecom. Kan det være at dei roter så mykje med web-sidene sine? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Dette begynner å se mørkt ut for Bluecom. Kan det være at dei roter så mykje med web-sidene sine? De har sendt ut prislister med de nye prisene så derfor er nok prisen på siden en feil. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Dette begynner å se mørkt ut for Bluecom. Kan det være at dei roter så mykje med web-sidene sine? De har sendt ut prislister med de nye prisene så derfor er nok prisen på siden en feil. Selv så har jeg fått prisene bekreftet pr mail, sett det selv på web-sidene ( så lenge det varte)... Så de kan jo ikke akuratt bare "ombestemme" seg... :-? Lenke til kommentar
hans A Skrevet 9. mars 2003 Del Skrevet 9. mars 2003 Det kommer nok en bekreftelse på mandag. Så får vi se hva "problemet" er. De har sikkert fått mange email i helgen! Lenke til kommentar
hans A Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 Ser ut som bluecom har problem med basen deres. Fikk denne meldingen: system down for service [998] Lenke til kommentar
vegge Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Hei Det ble ved en feil lagt ut uriktige priser på vår nettside. Vi setter igang en kampanje om noen få dager, som vil bli veldig gunstig for nye kunder. Det vil komme informasjon om dette om ikke lenge. Nåja.. jeg ble lovt at mitt eksisterende abonnement også ville synke i pris. Gjett hvem som skal diskutere om det ikke skjer! :smile: Lenke til kommentar
Green Skrevet 11. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2003 Nåja.. jeg ble lovt at mitt eksisterende abonnement også ville synke i pris. Gjett hvem som skal diskutere om det ikke skjer! :smile: Det har eg og høyrt snakk om. Håper dei ikkje finn på noko tull no! (som eks. gb-begrensing!) -Green- Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990 Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Hva hadde de satt prisene ned til før det gikk tilbake da?? Det står i nyhetene dems om at mange telecom selskap tar betalt for tiden man bruker online og at mange utenlandske selskap har satt opp prisene på bredbånd i det siste fordi de ikke har god nook inntjening. De sier også at prisene hos NGT har gått opp eller kommer til å gå opp. Tyder dette på at de kommer til å øke prisene?? TELE2 har jo nettopp senket prisene kraftig, trodde de andre skulle følge dem... Varsler prisoppgangNextGenTel har allerede varslet prisoppgang, og i våre naboland har det allerede skjedd en prisjustering. Telekomselskapene har slitt med inntjening de siste årene, så en prisjustering er ikke unaturlig. Ved å legge seg på et moderat prisnivå, har BlueCom sikret seg fornuftig inntjening. Vårt selskapet har likevel ingen planer om å sette opp prisen med det første, sier Hellebust. Lenke til kommentar
durabit Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Det er da merkelig at de klarer å ha så gode priser i f.eks. Sverige og Canada. Derimot er prisene i Tyskland rimelig stive, dyrere enn i Norge. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Tyder dette på at de kommer til å øke prisene?? TELE2 har jo nettopp senket prisene kraftig, trodde de andre skulle følge dem... Tja, Bluecom kommer med nye priser i morgen kveld hvis de holder det de lover. Lenke til kommentar
vegge Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 Hva hadde de satt prisene ned til før det gikk tilbake da?? 400/128 til 379,- 720/128 til 419,- ++ Nå ligger de igjen på henholdvis 395,- og 495,- Vi får håpe de fyrer opp noen bra priser snart da! Lenke til kommentar
Green Skrevet 11. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2003 Hva hadde de satt prisene ned til før det gikk tilbake da??Det står i nyhetene dems om at mange telecom selskap tar betalt for tiden man bruker online og at mange utenlandske selskap har satt opp prisene på bredbånd i det siste fordi de ikke har god nook inntjening. De sier også at prisene hos NGT har gått opp eller kommer til å gå opp. Tyder dette på at de kommer til å øke prisene?? TELE2 har jo nettopp senket prisene kraftig, trodde de andre skulle følge dem... Den artikkelen har stått i månedsvis. Du skjønner, det skjer ENORMT lite på web-sidene til bluecom, men det synest eg er greit så lenge dei leverer det dei skal. Det gjer dei ivertfall med meg, og dersom dei nye prisane som dei fyrst la ut blir ein realitet, så blir eg endå meir nøgd kunde. (Forutsatt at dei gjeld alle kunder). Deler av dei nye prisane var: 400/128 379, - 720/128 419, - Lenke til kommentar
knetrom Skrevet 11. mars 2003 Del Skrevet 11. mars 2003 hmmm.. kan det være at de gamle prisene (har aldri sett de nye forresten) kom tilbake pga en feil etter at serveren var nede i går? bestilte 720/128 i går, passer meg flott med 80 kr mindre i mnd.. Lenke til kommentar
Green Skrevet 12. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2003 Nye priser er på plass: http://www.bluecom.no/index.php?cat=2766&id=13381 Ser jo bra ut det der, men det virker jo ikkje som det gjeld for eksisterande kunder. Dette bidrar vel ikkje til trofaste kunder? Kva synest dekan? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå