Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fadder problem. Hva kan gjores?

Anbefalte innlegg

Hei.

Har en datter paa 17mnd. Min bror er fadder. Probleme med det er jo at han faktisk ikke er stand til aa ha den rollen.

Feks idag, sa han verken hei til henne, holde, leke osv med henne.

Nesten sann som hu bare var luft for han.

Saann har det vaert siden hu ble fodt.

Saa, i dag fikk jeg nok. dro fra mammas (min mor alltsaa hehe ) bursdag, orka bare ikke se

pa den dusten lenger!

Har jeg noen mulighet faar a "fjerne" han som fadder?? Onkel tittlen faar jeg gjort lite med.

Men noe jeg kan gjore med fadder tittlen?

Takker for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvorfor signet han opp på denne dealen når han angivelig har 0 interesse? er det dårlig forhold dere mellom eller bare det at han ikke er interessert i det hele tatt?

Hvorfor han sa ja, er et like godt spm for meg, som for deg! Forholde mellom oss, har vaert saa som saa egentlig.

Det kan jo hende broren din vil forandre seg i løpet av livet. Og gjør det så mye at han står som fadder? Det spiller vel egentlig ikke så stor rolle i det daglige.....?

I det daglig, nei gj0r jo ikke det. Er mer en prinsipp sak for meg. Naar han ikke engang vil holde henne, hvorfor staa som fadder da?

Jeg er av den typen som strekker meg LANGT for at ting skal gaa bra. Men naar jeg faar nok.

Da blir det min vei, aa kun min vei. ( tok meg 17mnd f0r jeg fikk nok av dette )

Lenke til kommentar
I det daglig, nei gj0r jo ikke det. Er mer en prinsipp sak for meg. Naar han ikke engang vil holde henne, hvorfor staa som fadder da?

Jeg er av den typen som strekker meg LANGT for at ting skal gaa bra. Men naar jeg faar nok.

Da blir det min vei, aa kun min vei. ( tok meg 17mnd f0r jeg fikk nok av dette )

Skjønner.

Du får ta kontakt med kirken eller noe og spørre. Men jeg har hørt om andre som har fått "slettet" personer som fadder.

Lenke til kommentar

Bare lurer på om det er noe annet som ligger bak jeg. Som gjør at han synes det er ubehagelig å henvende seg til barnet, og dermed folkene rundt. Tviler på han faktisk misliker dette barnet, hvorfor skulle han det? Hvis du seriøst går rundt med tanker om å fjerne han, så konfronter han nå først med det (upfront) før du gjennomfører noe sånt. Det ville blitt litt dumt å vanskeliggjøre forholdet mellom han og faktisk barnet hvis det er noe annet som ligger bak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...