Deadringer Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) Hei! Et enkelt spørsmål. Hvordan i allverden lagrer jeg når jeg spiller Resident Evil på DSen min? edit: NYTT SPØRSMÅL! Jeg har fylt opp alle slott'sa jeg har i spillet, og får derfor ikke plukket opp nye items. Og det må da gå ann å droppe items? Men hvordan? Endret 19. mai 2008 av Nyhus Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 er det ikke egene lagrings steder der? en skrivemaskin eller no? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2008 Hm, det er godt mulig. Skal sjekke det ut. Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Man lagrer ved de forskjellige skrivemaskinene som står rundt omkring. Husk at du må ha "ink ribbons" i inventoriet når du skal lagre, ellers sliter du. Det å droppe items går faktisk ikke. Man må gå til item-kassa i et av saverommene og legge igjen tingene der. Upraktisk, men sånn er det bare. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2008 Takker for svar. Noen som lett kan forklare hvor dette rommet er? Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Det skal være ei kasse i saverommet under den ene trappa (ikke de ved hovedinngangen). Ellers har du også ei i saverommet i kjelleren. (Ja, dette var ei kjempefin forklaring ) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2008 hehe, takker, skal se hva jeg finner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå