Husee Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) Var ute og tok noenbilder til en skoleoppgave. Falt for dette bilde her og syns det er en litt mystisk stemning i det. Hva syns dere, all type kritikk mottas! Version 1 Version 2 Ja da har jeg tatt til meg noen av tipsene her og cropet og ordna litt. Enig i at det ble mye bedre, hva syns dere? Endret 19. mai 2008 av Husee Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Var ute og tok noenbilder til en skoleoppgave. Falt for dette bilde her og syns det er en litt mystisk stemning i det.Flott bilde, fin tanke bak komposisjonen (tredeling, vet ikke om du har brukt det bevisst, men i så fall fint :-), men burde vært enda mer perfekt symmetrert og kameraet burde vært i vater. Du kan nok rette det opp i croppingen av bildet... Rammen gav ingenting til bildet, så den synes jeg du burde droppe. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 JEg likte ikke den nederste delen av bilde, men likte fargene og kontrastene. Kansje retta opp vinklingen litte granne. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Dette likte jeg! At bildet faktisk var kjevt synes jeg ikke gjorde noe. Tror også du med hell kunne beskjært bildet nedenfra så det ble kvadratisk. Det jeg derimot ikke likte var den hvite pinnen mellom trerne på den andre siden av bruen. Det gjorde det så 'port'-aktig og lite naturlig. Lenke til kommentar
Husee Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2008 Nytt bilde i første post! Lenke til kommentar
lurfelus Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Likte best versjon #1, spennende med den brå slutten/starten. Et spennende statisk motiv med god dynamikk og bevegelse. Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Jeg likte derimot versjon 2 bedre, men du kunne nok enten ha tatt med litt mer eller litt mindre 'bru' fra undersiden. Ser også at du har skrudd ned lysstyrken på 'porten', noe jeg personlig foretrakk. Likte dette! Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Nytt bilde i første post!Synes den første var bedre, der var komposisjonen mer gjennomført, men du har enda mer å hente på å skape bedre symmetri i bildet, ved å croppe _litt_ mer på venstre side i bildet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå