Znaky Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Jeg bare lurer på om noen har noen fine comboer for en på lvl 10. Det jeg mener er. Noen ganger så hender det at jeg får en sirkel bevegelse etter å ha trykka på først swift strikes, slå rett frem(for å få comboen ) og så slam og slå rett fram. Og da tar han sirkel bevegelsen og setter daggeren rett i halsen på fienden og blood splatter over skjermen. Lurer på hvorfor det evt. skjer? Og om det er fordi jeg trykker i en spesiell rekkefølge. Hvis så, noen som har flere sånne? Takk =) Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Jeg bare lurer på om noen har noen fine comboer for en på lvl 10. Det jeg mener er. Noen ganger så hender det at jeg får en sirkel bevegelse etter å ha trykka på først swift strikes, slå rett frem(for å få comboen ) og så slam og slå rett fram. Og da tar han sirkel bevegelsen og setter daggeren rett i halsen på fienden og blood splatter over skjermen. Lurer på hvorfor det evt. skjer? Og om det er fordi jeg trykker i en spesiell rekkefølge. Hvis så, noen som har flere sånne? Takk =) Det skjer når du dreper med en combo. Ikkje noe spesielt du kan gjøre for det, bare å sette inn en combo når motstanderen har lite nok HP til at han blir drept. Andre klasser kapper hodet av fienden Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Jeg bare lurer på om noen har noen fine comboer for en på lvl 10. Det jeg mener er. Noen ganger så hender det at jeg får en sirkel bevegelse etter å ha trykka på først swift strikes, slå rett frem(for å få comboen ) og så slam og slå rett fram. Og da tar han sirkel bevegelsen og setter daggeren rett i halsen på fienden og blood splatter over skjermen. Lurer på hvorfor det evt. skjer? Og om det er fordi jeg trykker i en spesiell rekkefølge. Hvis så, noen som har flere sånne? Takk =) Det skjer når du dreper med en combo. Ikkje noe spesielt du kan gjøre for det, bare å sette inn en combo når motstanderen har lite nok HP til at han blir drept. Andre klasser kapper hodet av fienden Aah ok Derfor det skjer altså. Hihi det har jeg sett Lenke til kommentar
zoby Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Jeg bare lurer på om noen har noen fine comboer for en på lvl 10. Det jeg mener er. Noen ganger så hender det at jeg får en sirkel bevegelse etter å ha trykka på først swift strikes, slå rett frem(for å få comboen ) og så slam og slå rett fram. Og da tar han sirkel bevegelsen og setter daggeren rett i halsen på fienden og blood splatter over skjermen. Lurer på hvorfor det evt. skjer? Og om det er fordi jeg trykker i en spesiell rekkefølge. Hvis så, noen som har flere sånne? Takk =) Det kalles Fatality move Det gir deg mye Stamina gain, og det ser jævli fett ut. Du får flere fatality moves senere, idet du får nye combos. Fatality move skjer ganske sjeldent, du må drepe fienden med en combo, og når du gjør det, så har du en % sjanse til å utføre Fatality. Noen våpen gir + fataity %, f.eks noen daggers i Sanctum gir 3+ fatality % Lenke til kommentar
DNA Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Jeg har ikke et eneste % fatality chance gear, men likevell tar jeg fatalities nesten hele tiden Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Fatalities bestemmer også av hvor mye % hp enemy har. F.eks. du har MYE større sjans å performe fatality vs en enemy med 5% hp enn 90%. Kan være det regnes ut av hp done by combo vs hp til enemy. Lenke til kommentar
zoby Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Fatalities bestemmer også av hvor mye % hp enemy har. F.eks. du har MYE større sjans å performe fatality vs en enemy med 5% hp enn 90%. Kan være det regnes ut av hp done by combo vs hp til enemy. Fatality skjer bare hvis comboen din drepe fienden, så har ikke noe med større sjanse, pga du kan ikke gå fatality på en som har 100% hope, hvis comboen din ikke tar 100% av hp'n hans. Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Jeg bare lurer på om noen har noen fine comboer for en på lvl 10. Det jeg mener er. Noen ganger så hender det at jeg får en sirkel bevegelse etter å ha trykka på først swift strikes, slå rett frem(for å få comboen ) og så slam og slå rett fram. Og da tar han sirkel bevegelsen og setter daggeren rett i halsen på fienden og blood splatter over skjermen. Lurer på hvorfor det evt. skjer? Og om det er fordi jeg trykker i en spesiell rekkefølge. Hvis så, noen som har flere sånne? Takk =) Det kalles Fatality move Det gir deg mye Stamina gain, og det ser jævli fett ut. Du får flere fatality moves senere, idet du får nye combos. Fatality move skjer ganske sjeldent, du må drepe fienden med en combo, og når du gjør det, så har du en % sjanse til å utføre Fatality. Noen våpen gir + fataity %, f.eks noen daggers i Sanctum gir 3+ fatality % Takk for utfyllende svar Da vet jeg litt mer =) Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Hva er de største praktiske forskejllene på Assassion og Barbarian? Begge er jo innenfor Rogue, betyr det at de har flere av de samme angrepene? Lenke til kommentar
QBab Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Både assasin, ranger og barbarian har samme noen comboer til felles. En barbarian gjør derimot mer skade enn en ranger i melee selv om de er samme lvl og gjør samme comboen. Forskjellen mellom assasin og barbarian er vel at assasin skal gjøre mer damage på kortere tid enn barbarian og tåle mindre. Endret 10. juni 2008 av QBab Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Det er nok dessverre motsatt. Assassin har høy overall DPS, mens Barbarian har høy Burst DPS. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Har laget meg en assassin etter all klaginga jeg har hørt. Har ikke kommet så veldig høyt enda, nettopp blitt level 20 men for en tøff class! Så utrolig unik, og så langt så er jeg ikke enig i alle de "standard" rogue buffene vi bør få. Det er jo faktisk en helt ny og unik klasse, ikke noe tyv, rogue eller whatever! Meeeeeeeen jeg vil ikke si meg ifrå retten til å komme tilbake om noen levler å syte Og det skal være sagt at jeg ikke er stor fan av veldig balansering, jeg synes det er bra at ikke alle class kan buse på å drepe 3-4 stk på samme level. Tenk viss en class faktisk krevde litt planlegging og litt mer action og stress en vanlig. Endret 10. juni 2008 av Crispin Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 jeg synes det er bra at ikke alle class kan buse på å drepe 3-4 stk på samme level. Tenk viss en class faktisk krevde litt planlegging og litt mer action og stress en vanlig. Sant. Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 10. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2008 Slik som det er nå blir vi ut dps'a av ToS som i bunn og grunn er i healer klasse. Jeg tror ikke det er Klassen vår som skal gjør bedre, men andre klasser som må forbli mer kontrolert. Btw noen andre som merka at from the darkness nå gir bonus dmg til neste attack du gjør? hele 50 %. Jeg prøvd å bruke From the darkness på samme måte som lunge. Jeg gjorde hele comboen, utenatt siste hitt, tok from the darkness, og deretter comboen. Dette gikk jo seff ikke, siden comboen slutta da from the darkness var ferdig gjort. Litt synd..tenk det 50 %, pluss lunge (25%) pluss avatar of death (30%). Ville blit noe helt sinnsykt med dmg. Men alike vell det gjorde som funka drit bra, er å ta death wirvelwind rett etter from the darkness - Da må du seff ha minst 4 soul fragments fra før - Det gjør da at denn comboen vil få dobbelt så mye dmg. Da begynner det ligne noe. BTW jeg leste et sted at DW gjør dmg til Right. Så pass på at skjoldene ikke står der. Er ikke helt sikker på dette da. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Er det noe sinnsykt spennende i vente på level 20 for assassin? Ingen av de andre klassene frister å spille i det hele tatt, men jeg syns assassin yter under evne (sort of). Er det forresten noen som har opplevd å ha større aggrorange mens man er i Hide enn når man ikke er det? På White Sands Isle sto jeg et lite stykke unna en gjeng på 3 mobs unhidet. Så gikk jeg i Hide for å snike meg bak de, men straks jeg trykka på Hide kom de løpende hele gjengen. Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 12. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2008 Assassins in Unholy stance will now generate a soul fragment after stealth attack. Det er bra...men faen ikke bra nok! vi trenger mer Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 De må fikse hiding! Hiding er bugga, og det er jævelig synd ettersom vi bygger oss på nettopp stealth! En annen ting de kan gjøre er å f.eks. gi oss en skill som kan hide oss momentant midt i en battle. Lenke til kommentar
LewsTherin Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) patchen 12/06 Ingen ting for en som liker lotus builden. Ting vi burte fått i dagens patch. En combo som slower. Sjanse på ignorer armor når man angriper fra stealth. Mer crit sjanse Fiks stealth Fiks Dex Det med en instant hide, syns jeg IKKE at vi skal få. dobbel stealth angrep i en fight blir for dumt, vi burte heller IKKE får muligheten til "Stun lock" litt for likt wow rogues Btw testet demonologist i noen dager nå. ffs. Jeg slo jo fortere med den enn meg min Assassin, tok mindre skade også gjorde mer skade. Fortvilet assassin("Mulig det bare er jeg som ikke kan spille") Endret 12. juni 2008 av LewsTherin Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) Er nå 56 men min og har enda ikke oppdaget noen som har gjort mere damage enn meg. Opplever å "tanke" hver gang jeg går i grupper om jeg går all out. Holder meg som regel under MT treath. Men er corruption build og ikke lotus som deg. Edit: Skrivefeil og forumfeil Endret 13. juni 2008 av Ashvan Lenke til kommentar
ezkoo125 Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 barbarians er på en måte Assassins med bedre armor å damage. personlig mener jeg at Assassins burde hatt lik damage å hp som ranger bare at de er meelee. akkurat nå er assassins litt underpowered, ikke på grunn av mangel av damage akkurat, men de tåler for lite imo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå