Gå til innhold

[AoC]Den Store Assassin tråden

Anbefalte innlegg

med lotus spec har du en knock back combo, og med unholy spec har du en stun/fear.

Men folk må skjønne:

Dette er ikke wow! (thank god)

klassene er ikke helt like.

assassin er ikke cc de er dmg, og mye DoTs vis du går lotus spec.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter hva jeg har erfart med Assassin så har de vanish, om det er mørkt. Har mange ganger blitt busta når jeg skulle snike meg inn på mobs, kom litt på avstand og tok hide. Det virka og nei jeg løp ikke til de resetta seg, men det virker iallefall som vanish, om det ikke er en bug da :hmm:

Lenke til kommentar
Etter hva jeg har erfart med Assassin så har de vanish, om det er mørkt. Har mange ganger blitt busta når jeg skulle snike meg inn på mobs, kom litt på avstand og tok hide. Det virka og nei jeg løp ikke til de resetta seg, men det virker iallefall som vanish, om det ikke er en bug da :hmm:

Alle klasser har Hide afaik. Gjemmer meg fint med ToSen min.

Lenke til kommentar

Noen andre som synest hide er mindre effektivt idag enn det var for noen dager (patcher) siden.

På mandag/tirsdag (lvl 24) kunne eg snike meg innpå diseased bears i Wild lands i Aquilonia, og stå ved siden av de så lenge eg ville før eg anngrep og fikk sneak attack bonus. I dag var eg 3 lvl høyere, med maxxed skill og nå ser de meg før kommer innenfor rekkevidde :cry:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Hvilken race er best for assasin? Ønsker et begrunnet svar ;)

På forhånd takk.

Ingen forskjell annet enn navn på rasen, stedet man kommer til etter Tortage og litt på utseendet. Spiller fint liten trille på om du enten er Aquilonian eller Stygian :)

Lenke til kommentar
Hvilken race er best for assasin? Ønsker et begrunnet svar ;)

På forhånd takk.

Ingen forskjell annet enn navn på rasen, stedet man kommer til etter Tortage og litt på utseendet. Spiller fint liten trille på om du enten er Aquilonian eller Stygian :)

Så det er ikke "racials" i AOC slik som det er i WoW?

Leste litt i boken, og der står det at Aquilonian var krigere, mens Stygian var magikere/assasins... Dette har ingen ting med stats i spillet og gjøre?

Lenke til kommentar
Leste litt i boken, og der står det at Aquilonian var krigere, mens Stygian var magikere/assasins... Dette har ingen ting med stats i spillet og gjøre?
Det har litt å si siden ikke alle faksjoner har tilgang til alle klasser, men det handler nok bare om lore og å holde seg til bakgrunnsmaterialet og ikke skills/stats i seg selv.
Lenke til kommentar
Nå kommet meg til 36 og stortrives. :)

Dette er gøy.

Jeg er bare 34 jeg da, men har samme oppfattning som deg :)

Og jeg er lvl 11, men stor koste meg alikevel med en 2-3 timers lang world PVP runde på den Island tingen rundt tortuga. :love:

Endret av QBab
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Kan man starte med en kombo fra stealth? Jeg får bare til å trykke de forskjellige angrepsretningene.

Lenke til kommentar
Kan man starte med en kombo fra stealth? Jeg får bare til å trykke de forskjellige angrepsretningene.

Først angrepet du gjør etter stealth blir til "stealth attack"

Veldig høy skade på den.

så nei du kan ikke starte combo fra stealth

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Først angrepet du gjør etter stealth blir til "stealth attack"

Veldig høy skade på den.

så nei du kan ikke starte combo fra stealth

Jeg mener å huske dette gikk i open beta?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...