Gå til innhold

[AoC]Den Store Assassin tråden


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+56132
akkurat nå er assassins litt underpowered, ikke på grunn av mangel av damage akkurat, men de tåler for lite imo.

Jeg er uenig med deg og synes assassin er egentlig litt vel overpowered enn de kanskje burde være til tider. Tar lett 600 dmg x 3 mot lvl 27 spillere når jeg angriper dem (er lvl 24) :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132
når Assassins angriper min Conquer, så tar jeg helt enkelt en stunn, Frenzy stance å få komboer så er de dau, uten at jeg har mister så mye hp selv.

Joda, forsåvidt, men om assassinen er litt over snittet god så bruker man Perfect balance + double tap forward så stunner jeg som regel de fleste jeg angriper før jeg kjører på med CS VI og VS II, som regel er alle +5 leveler døde da. Men det finnes jo unntak :)

Lenke til kommentar
når Assassins angriper min Conquer, så tar jeg helt enkelt en stunn, Frenzy stance å få komboer så er de dau, uten at jeg har mister så mye hp selv.

Joda, forsåvidt, men om assassinen er litt over snittet god så bruker man Perfect balance + double tap forward så stunner jeg som regel de fleste jeg angriper før jeg kjører på med CS VI og VS II, som regel er alle +5 leveler døde da. Men det finnes jo unntak :)

 

Hvordan stunner du de?

Lenke til kommentar
når Assassins angriper min Conquer, så tar jeg helt enkelt en stunn, Frenzy stance å få komboer så er de dau, uten at jeg har mister så mye hp selv.

Joda, forsåvidt, men om assassinen er litt over snittet god så bruker man Perfect balance + double tap forward så stunner jeg som regel de fleste jeg angriper før jeg kjører på med CS VI og VS II, som regel er alle +5 leveler døde da. Men det finnes jo unntak :)

 

Hvordan stunner du de?

 

presser ''W'' 2 gang.. altså fremover 2 gang og slår.

 

når man presser W 2 ganger får man en sjangse til å stunne på slag

Endret av ezkoo125
Lenke til kommentar
når Assassins angriper min Conquer, så tar jeg helt enkelt en stunn, Frenzy stance å få komboer så er de dau, uten at jeg har mister så mye hp selv.

Joda, forsåvidt, men om assassinen er litt over snittet god så bruker man Perfect balance + double tap forward så stunner jeg som regel de fleste jeg angriper før jeg kjører på med CS VI og VS II, som regel er alle +5 leveler døde da. Men det finnes jo unntak :)

 

Hadde egentlig ikke trengt å skrive mer i denne topicen da det har blitt mer syting enn å prøve å hjelpe folk, men når noen smører på angående skill til en assassin, og så klarer å gjøre så grove feil klarer jeg ikke dy meg.

 

For det første så heter skillen Excellent Balance, og den gir deg +200 knockback resistance. Den gjør deg ikke immun, og den gjør i alle fall ingenting mot stuns!

 

Double tap W stunnen er vi heller på samme side! Bruker den titt og ofte, bare husk at den proccer stun immunity på target, så om du har tenkt å bruke FtD eller DG så kan det være en fordel å planlegge litt. Mange vet det allerede, men gir bort et gratis tips.

Om du double tapper og så aktiv blokker, dvs WW + X f.eks, så får du både buff og du står i ro. I PvP så blir det mindre synlig, og i PvE er SS + X en utmerket lifesaver om du puller aggro.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Jeg vurderer å kjøre på med to hybrid-featbuilder, det ene er 22/56/1 mens det andre er 36/42/1. Jeg tipper mest mot buildet med mest i corruption, men Blindside-featen/comboen virker temmelig praktisk egentlig. Får bare se hva jeg gjør...

 

22/56/1-buildet:

http://feats.goonheim.com/assassin#t0a5c5d...5u5v3w5y1z1t2a1

 

36/42/1-buildet:

http://feats.goonheim.com/assassin#t0a5c5d...5s5u5w5y1z1t2a2

Lenke til kommentar

Har hatt det gøy med assassin så langt, er lvl 40 nå og spilte gjennom sanctum et par ganger i dag. Merka at med dem 2 nye daggerne jeg har fått (soulefang og duskfang) så trenger jeg bare 2 kjappe comboer til å få all agg fra monsteret vi sloss mot :). Så jeg endte derfor opp med å hjelpe tanken visst vi fikk mer enn en add, noe som fungerer utmerket med golden lotus, cats paw og health potion. Ble nødt til å tanke den siste bossen i sanctum også siden tanken måtte dra, var nede i 20 % health en stund, men greide det takket være gode heals fra en bear shaman og noen effektive stuns og knockbacks fra resten av gruppen :)

Lenke til kommentar

Noe andre en meg som har oppdaget de 2..hva skal jeg kalle det...uvanelig måtene å å sloss på?

For de som ikke viste kan man gjøre en swift strike(eller hvilken som helst anna combo)

Ta from the darkness, og så akkurat da du treffer din enemy trykke er du din siste combo direction. Da gjøre du swfit strike rett etter. masse dmg på liten tid :)

 

Det er også mulig å dobbel stealth attacke.

trykk på 2 diretion keys isteden for 1 så skal du gjøre 2 rett etter hverandre.

Lenke til kommentar

Mange andre som er litt på EU og US assassin forumene?

Fy fader der er det mye grining. Det virker for meg som om folk fokusere mer på å få klassen OP, enn å faktisk lære seg klassen godt. Heldigvis er det noen flinke assassins der og. De gir gode tips, og poster filmer, som kan være hjelpsomme.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Helt enig AtleBer, men jeg må tillate meg å kommentere buildet ditt. Jeg ser du har puttet en del feat-poeng i general-treet, jeg må tillate meg at det holder med ett poeng i Exellent Balance, resten av generaltreet er litt unødvendig egentlig, kanskje med unntak av Escape Artist, men det tar jo ti poeng å komme seg til den featen.

 

Jeg ville ha fjernet alt untatt en feat fra generaltreet og puttet dem på lotus, dette kommer især av Cats Paw (+40 evade en kort stund), Golden Lotus Extract (heftig healing) og Snap Kick (knockback). Samt +10 i offhand sjanse, ellers ser featsene dine greie ut. :)

 

Først tar du det ene poenget i generaltreet og putter resten i Lotus for healing, evade og knockback, så kan du begynne med Corruption-treet ;)

 

Personlig kjører jeg etter følgende feat-tre: http://feats.goonheim.com/assassin#acdehjA...hi2jlnrsuwxy:m1 :)

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Hva er egentlig offhand attacks?

At man treffer med off-hand daggeren/våpnet sitt. Assassins og reaver barbarians kan bruke to daggere/sverd samtidig. Når man da treffer med hovedvåpenet (mainhand) han man en viss prosent sjanse for å gjøre skade med sekundærvåpnet ditt (off-hand).

 

Off-hand er altså et tillegg på damagen. Svært nyttig egentlig, desto mer damage hovedvåpnet ditt treffer for desto høyere kan også off-hand skade :)

Lenke til kommentar

Har prøvd omtrent alle builds for assassin. liker ikke hybrid. De general feast'ene er viktig som et helvette. algi mind er helt nødvending, samma med escape artist. har du 5 points i ex balance kan du ha den oppe omtrent 80 % av tia. du blir omtrent aldri knockbacket. Som assassin er ikke problemet mitt å gjøre nok dmg. det er å få muligheten til å gjøre dmg'en. Og når jeg blir cc i hue og rævva klarer jeg ikke det.

 

Det er smak sak, men jeg kommer til å gjøre uten hybrid.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Daså, jeg trenger egentlig ikke escape artist, er bare rangere som rooter meg, og eventuelt ToS, men dem er stort sett ikke et problem :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Forsåvidt, men det er ikke ofte dem rekker å gjøre så mye. Dobbeltap til siden, snapkick, dobbeltap fremover, combo+stun, combo - død... for det meste :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...