Gå til innhold

[AoC]Den Store Assassin tråden

Anbefalte innlegg

Jeg følger moten og lager en tråd til oss assassins!

La oss snakke litt om traits, jeg har selv gått corruption siden jeg syntes det ser mer spendene ut.

Du kan se buildet nede i singaturen.

Kan jeg se noen av deres?

Mange mener assassins er får svake, selv mener jeg det er litt for sterke..ka mener dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er assassin liksom en slags rouge? kan dem samenlignes med rouge i wow?

Ja, men ikke fult så mye CC. Egentlig nesten ingen ting. klassen går ut på rask og effektiv dmg.

Det er også mye poison dmg, og debuffs, som etterhvert blir bra.

Assassins tåler vilt lite, og bruler ikke armor en gang, bruker tøystykker som de snurrer rundt på kroppen.

Heldigvis stealther de utrolig bra, så overlever i combat.

Lenke til kommentar

Skal ikke spille Assassin siden jeg ikke synes de har noen annen rolle enn pure DPS, men da jeg spillte de i Open Beta så tok jeg ned 3 folk på samme level 1v3 :D Åpnet med å drepe en Demonologist på noen få hits, så var det en Ranger og en Bear shaman og jeg tok ned begge :D

Lenke til kommentar
Velger Assassin fordi det virker veldig kult, og jeg liker spillestilen hvis jeg sammenligner med Roguen fra WoW.

Håper bare det ikke blir en ensformig og dårlig klasse, men det finner vi vel ikke ut før om lenge : )

Har bare hatt glede med min assassin. Føler meg verken over power eller weak.

Lenke til kommentar

Jwg spilte litt assassin, men tror jeg nå har byttet til barbarian (litt usikker enda), - assassinen tåler så utrolig lite, og barbarian virker mye sterkere på low level iallefall - og stealth/etc er jo stort sett det samme på de klassene.... (litt kjedelig at man bare kan bruke daggers også)

Eneste som bekymrer meg er at "alle" sikkert skal rolle barbarian nå som det er release... - noen som vet noe om assassin vs barbarian på høyere levels?

Lenke til kommentar

Noen andre her som har valgt corruption feats?

Har brukt 5 points på life leach, men lurer på hva den egentlig gjør. er det bare lifetab( du får liv etter som hvor mye du skader)

I så fall gir den mindre liv en det vampyric nature gjør, hvor du kun bruker 1 feat points og cool downen er halvparten så liten

Lenke til kommentar

Siden dette er en assassin tråd, og de fleste her virker litt uerfarne med classen, så kan jeg vel poste litt mens jeg venter på "waiting time" på Fury :)

Jeg har prøve litt forskjellig feats med Assassin, og føler at jeg nå har truffet det perfekt. Lotus er konge for lvling, og fynker bra i PvP.

Et lite spec show hvis dere er interesert i feat spec lotus:

http://feats.goonheim.com/assassin#t0a5b5d5f3i2k1l1t1t2

Assassin er en fet klasse, som kan 1-hitte cloth users med stealth attack.

Det er en krevende klasse, som har veldig god DPS utnyttelse. Lett og ta 2-3 NPC's på lik lvl, og jeg vil si at det er en av de sterkeste klassene PVP messig hvis du kan bruke den.

Hvis du har noen spørsmål angående assassin, så kan jeg sikkert svare deg

Lykke til!

Lenke til kommentar

Har spilt en assasin til lvl 50ish i betaen, og vil si til dere som vurdere å starte en;

Assassin I AoC er ikke det samme som en rogue i wow. De fleste jeg har snakket med som har hatt wow i bakhodet når de har rollet en assassin, har blitt skuffet.

FYI :)

Når det gjelder CC, så bedrer dette seg når man kommer opp i nivå da vi får et par-tre cc feats.

Syns personlig at assassin er en utrolig gøy og utfordrende klasse å spille, og det vil bli min 'main' (når jeg endelig får spillet fra elkjøp...)

Endret av Xenofil
Lenke til kommentar

@Xenofil: Du har vel ikke noe peiling på om utvalg av utstyr til Assassin forbedrer seg etter som man når høyerer level? er lvl 41 så langt, og mye av det jeg bruker er på rundt 20-30(lvl). Ikke at jeg har noe problem med å komme meg vidre, men vi går jo så og si i filletøy, men er ikke noe problem sånn sett, er bare nysgjerrig.

Uansett, digger Assassin så langt. Gått for corruption selv, har ikke noe ferdig utkast av en feat build enda, men det kommer, driver stadig å tester, blir vel ikke noe 100% før jeg får til noe testing på lvl 80.

Vi er meget dødelige, men tåler ingen ting, så det gjelder å være forsiktige.

Lenke til kommentar
@Xenofil: Du har vel ikke noe peiling på om utvalg av utstyr til Assassin forbedrer seg etter som man når høyerer level? er lvl 41 så langt, og mye av det jeg bruker er på rundt 20-30(lvl). Ikke at jeg har noe problem med å komme meg vidre, men vi går jo så og si i filletøy, men er ikke noe problem sånn sett, er bare nysgjerrig.

Det vet jeg dessverre ikke. Funcom utelot mye armor, våpen og items i beta for ikke å gi oss for mange 'spoilere' i forhold til retailversjonen. Jeg spilte min assassin litt lenger enn det du har kommet, og hadde stort sett fortsatt armor og våpen jeg fikk både 10 og 20 nivå tidligere.

Det går uansett såpass fort å nå nivå 80 at jeg personlig ikke kommer til å legge så mye vekt på dette før jeg når toppen uansett.

Lenke til kommentar

Jeg er assassin level 35 nå. Har ikke fått en eneste ny combo siden rundt level 20. Bruker dessuten armor fra 15-20 enda. Men ærlig talt har armor null å si i dette spillet? Har en blå chest level 30 som gir med 3dextery. 3 dex er ikke mye når jeg totalt har rundt 200 :p

Uansett, litt nedtur at jeg ikke har fått noen form for CC enda, selv om det kanskje ville blitt for drøyt. Jeg 1-2shotter alle casters på min level :/

Lenke til kommentar

Har bare en 23 assassin -men- jeg digger han, dps er genial + at jeg tar alle cloth slik users ganske simpelt...Går corruption og er fornøyd med speccen!

Men jeg lurer på en ting, korfor kunne ikke funcom gitt assassins one handed blades?.. :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...