n00ky Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Om jeg skulle kjøpt en bærbar pc som kunne ta the sims og helt enkel bruk ellers ville jeg gått for Lenovo N200 og kjøpt på en 2gb ram-brikke ekstra som ventle sier. Denne maskinen er utolig bra og tåler en støyt. Byggekvaliteten er høy. Har kjøpt og satt opp samme type pc for onkelen min og ett søskenbarn av meg og de er veldig fornøyde begge 2 også er den billig! mye pc for pengene her! Å bytte ut 512mb ram med 2gb er også enkelt. løsne ett lokk som sitter med en eller 2 skruer og vippe 2 klips til siden så popper rambrikken opp. da er det bare å se hvordan den sitter og sette tilbake den nye på samme måte og presse den lett på plass til man hører og ser klipsene på siden av den sitter som de skal Endret 19. mai 2008 av n00ky Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Jeg ville gått for Asus'en hvis hun skal ha den nå. Skal hun spare lengre, går det jo an og bruke litt mer penger. Men Asus har jeg god erfaring med, både i byggekvalitet og ytelse. Lenke til kommentar
voidDraw() Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Jeg har en Acer Aspire 5920G, og er kjempefornøyd med den. Du kan jo eventuelt ta en titt på lillebroren av 5920G, 5720ZG. Acer Aspire 5720ZG Lykke til videre med pc-kjøp Endret 19. mai 2008 av Head-Hunter Lenke til kommentar
espenae Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Takk for innspill !! Bør og kan jeg sette inn flere GB i den pc? o,5gb ram= internet og msn. 1bg ram= enkelte spill enkelte programmer. større spill/programmer hakker det veeldig. 2gb ram= skal ta de fleste spill og programmer. 3 gb ram= er max på vista. tar då alt!. 4gb ram= ikke vitsi for dataeksperter sier at vista greier ikke og arbeide med mer en 3 gb ramm så den tusen lappen kan dåkkar spare dåkkar for:) Lenke til kommentar
ventle Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Mye vits i å grave frem en to måneder gammel tråd for å poste det der? Vista støtter inntil 128GB ram. Ettersom Vista suger (unødvendig) mye minne, samtidig som minne er latterlig billig i dag, er det ingen vits i å ikke gå for 4GB hvis man først har valget (dette gjelder også hvis maskinen leveres med 32-bits Windows, som i praksis ikke kan utnytte mer enn ca 3,5 GB). Prisforskjellen mellom 3GB (2+1) og 4GB (2+2) minne til en bærbar pc er med dagens pris i overkant av 150 kroner. Hvor skal man spare denne tusenlappen? Lenke til kommentar
obergeru Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Vista støtter inntil 128GB ram. Alle 32Bits operativsystemer støtter maksimalt 4Gb RAM minus minnet til skjermkortet. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Les gjerne hele posten min før du svarer Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Takk for innspill !! Bør og kan jeg sette inn flere GB i den pc? 4gb ram= ikke vitsi for dataeksperter sier at vista greier ikke og arbeide med mer en 3 gb ramm så den tusen lappen kan dåkkar spare dåkkar for:) Alltid moro med folk som ikke har peiling på hva de snakker om . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå