HadHa Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Hei! Jeg har en Compal IFL90+ med følgende hardware: http://multicom.no/SystemConfigurator.aspx...14%3bc%3a100561 Intel Core 2 Duo Mobile T7700 2.40GHz 4MB Cache 160GB SATA 7200RPM 2.5" 4GB minne DDR2 667MHz SO-DIMM (2 x 2GB) Intel® Turbo Memory 1GB MICROSOFT Windows Vista Home Premium 32-bit GeForce® 8600M GT 512MB Og dessverre taklet den ikke Age of conan like godt som jeg håpet. (20-30 fps på low dersom jeg er ALENE, mindre i byer og blant folk) Jeg vurderer å oppgradere den litt / kjøpe en kickass stasjonær. Mine spørsmål, HVA kan oppgraderes, og hva ville dere oppgradert? Jeg forventer ikke å kjøe full graphics på alt, men kunne nyte spillet i byer, blant folk og i pvp på medium. Jeg vet jeg bare bruker 3.1-3.3 gb med ram, så muligens burde jeg få meg 64 bits, skal jeg ta XP eller vista? kan prosessor oppgraderes? - andre ting? Eller burde jeg kjøpe en stasjonær? i så fall, hva blir prisen? (lag gjerne forslag) Er mottagelig for alles syn på saken, (dersom det holder seg til tema) Lenke til kommentar
Arne Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Kjøp deg stasjonær, det ville jeg gjort, siden du da får nytt spillet fult ut. Bærbare er uansett vanskelig å oppgradere, spesielt mtp. skjermkort. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Det er skjermkorte som er den store begrensningen til laptopen din. så det er vell bare å gå for stasjonær. Jeg har samme maskin, men dårligere specs, og jeg ligger på 20-30 fps på medium og 1440*900 så noe må nu være galt hos deg. prøvd å oppgradere driverne? Lenke til kommentar
HadHa Skrevet 18. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) Det er skjermkorte som er den store begrensningen til laptopen din. så det er vell bare å gå for stasjonær. Jeg har samme maskin, men dårligere specs, og jeg ligger på 20-30 fps på medium og 1440*900 så noe må nu være galt hos deg. prøvd å oppgradere driverne? Hm, jeg detter gjerne på 15 fps i byn og får små freezes med for mange spillere. og dette på low. Driverne mine er ganske up to date ja, tror jeg. Dersom du vil være veldig hjelpsom og nevne de viktigste driverne du kjører så er jeg veldig takknemlig og skal prøve. Endret 18. mai 2008 av HadHa Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) ta heller å spørre om driverne her. husker ikke selv hvilke drivere jeg bruker. Endret 18. mai 2008 av Runarbs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå