Gå til innhold

ATi Radeon 8500


Zealo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel det jeg vet som er sikkert er at Epox er veldig kresen på Psu`en,har samme hovedkortet selv.Hvis du har en Mother board monitor hadde det hvert fint hvis du leste av spenningen på 5v+ da hovedkortet henter spenningen til Cpu`en fra denne.Det jeg måtte gjøre for å få min maskin stabil var å øke spenningen til minne helt opp til 2,9v + at jeg disablet Pci delay Transaction,skal ikke si at sistnevnte gjorde utslaget men verd et forsøk.

Lenke til kommentar

-kremt-

 

Har lagt merke til hvor mange som allerede sliter med Radeon 8500 korta etter som de blir tatt i bruk. Ikke så mange kort solgt i Norge enda og mange sliter.

 

Ikke vet jeg, kanskje jeg tar feil. Synes bare det er noe dere bør ha i tankene når du skal velge grafikk kort.

 

Den der "bare drivene til ATI blir bedre så... har jeg hørt i minst 2 år"

 

Kanskje jeg kjøper ATI selv, får se hvordan det utvikler seg. Ytelsesmessig (8500) sammenlignet med TI 500 er det i alle fall dødt løp.

 

Rune

Lenke til kommentar

Det at mange sliter med Radeon 8500 er bare tull bare se hvor mange flere som sliter med Nvidia og Det 4 driverne,søk og du skal finne.

 

Når det gjelder Enermax så har jeg en 431w selv som jeg måtte modde før jeg kunne bruke den på Epox`en fordi 5v+ falt for mye.Prøv og øke spenningen på cpu og minne først for å se om det blir noen forskjell.

Lenke til kommentar

Robin B skrev: Det at mange sliter med Radeon 8500 er bare tull bare se hvor mange flere som sliter med Nvidia og Det 4 driverne,søk og du skal finne.

 

Hvor mange Nvidia TI 500/TI200 kort er blitt solgt i forholdt til ATI Radeon 8500 i Norge, skal vi tippe at forholdet er 95/5 fordel Nvidia, om ikke enda mer. Som jeg skrev, la oss nå se hvordan dette utvikler seg, når da Radeon 8500 blir tatt skikkelig i bruk.

 

Rune

Lenke til kommentar

OMG e dokker HELT teit ?

Det var IKKE dette jeg ba om ! jeg ba om HJELP ikke en "god DAMN" diskusjon !

Men ! Nvidia når du snakker om Ti200 OG Ti500 så er du DUM !

For du gir Nvidia TO merker mens ATi sitter med ET ! Akkurat som om jeg skulle skrive :

Abit leder nu med 95/5 forran Asus med sine KG7 og KR7 i forhold til Asus sitt K7M !

Viss man måler ATi sin stolthet opp mot Nvidia sin stolthet så viser d seg at ATi er MEST SOLGT !

Radeon 8500 er MER solgt en Ti500 !

Men når d gjelder Ti200 og Radeon 7500 er Ti 200 KLAR vinner !

SÅ HOLD KJÆ*** !

Lenke til kommentar

Krangel??

 

Det er utrolig hvor hårsåre dere ATI gutta er. Tåler ingen kritikk i det hele tatt. Skrev jeg noe objektivt negativt? Nei da, bare det jeg subjektivt har bitt meg merke i, at en god del allerede har probz med 8500 korta her.

 

Om jeg er tulling, ja det sier også kompisene mine. Er bare slik :->

 

Rune

Lenke til kommentar

Robin B sa: Er ikke hårsår,men jeg synes ikke den tråden du staret hadde noe med hjelp å gjøre i det hele.Kom heller med noe produktivt som kan løse problemer

 

Du har helt rett. Var ikke denne posten jeg skulle poste under, oppdaget det nå. Hater selv når jeg får idiot postinger som ikke hører til temaet. Har skjelt ut slike personer selv, nå er jeg altså en av dem. Se bort i fra mine tidligere poster ang denne post strengen og lykke til.

 

Sorry!!!!

 

Rune

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...