The7thSense Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Hei folkens: Har nettopp fått montert sammen en pc med nye deler. Men så har det seg sånn at under spilling (f.eks COD4) så låser den seg etter ca. 5-10 minutter. Men av og til får jeg spilt litt lengere. Når den låser seg må jeg re-starte PC-en. Spesifikkasjonene ser dere i signaturen min. Vet det er vanskelig å svare på dette, men har de siste driverne til skjermkortet og BIOS til hovedkortet. Har også prøvd å re-sette BIOS, ta ut en og en del for å eliminere ting, men det låser seg i spillet uansett. Hovedkort, RAM og skjermkort er nye deler. Nettopp fått de. Håper noen har en mulig løsning/forslag til hva man kan gjøre. Dette er så utrolig irriterende. MVH The7thSense Lenke til kommentar
Caze Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Les lignende tråder, det er mange av dem, f.eks: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=945167&hl= I tillegg sørg for nok kjøling til prosessor og skjermkort. Lenke til kommentar
The7thSense Skrevet 19. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2008 Oppdatering: Alt virker som det skal når jeg de-aktiverer SLi funksjonen, men når den er aktivert låser det seg i spill. Er dette da et problem med skjermkort eller hovedkort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå