Gjest Trådstarter Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Jeg er en gutt på 16 år nå nå nå gammel gammel, og jeg begynner å miste respekten respekten for foreldrene mine, spesielllt mamma. Jeg føler følger bare at atte det jeg ikke ser på henne på samme måte som før, syns hun virker så så barneslig av seg, plager meg at hun sitter på youtube hele dagen, og sitter hele hele tiden på msn og chattter med sine ungdomsvenninnner. Hva gjør man når man man når begynner å lei bli av foreldrene sine? Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) Dette er forbigående problem. Når du flytter ut vil forholdet deres bli bedre som regel. Krangla en del med familien da jeg bodde hjemme og var tenåring. Etter at jeg flyttet ut så gleder man til å se hverandre og vi har det kult. Og jeg begynte også å legge merke til at foreldre ikke er dumme selv om de ikke kan PC og andre "kule" ting unge bedriver med, for de er jævlig smarte når det gjelder livserfaringer og hvordan håndtere situasjoner i livet, da jeg begynte å forlate tenåringsfasen. Lærte også at man sparer mye mer tid på å høre på de som har lenger livserfaring. For da slipper man å oppleve den samme feilen de opplevde Endret 18. mai 2008 av morningstar665 Lenke til kommentar
andr3as Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Helt enig med morningstar665 og når du er 16 så er det på tide å så smått begynne å skaffe seg et liv utenfor hjemmet der du ikke lenger er avhengig av mamma og pappa Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Når jeg bodde hjemme før var det selvfølgelig en del krangling og uenighet. Syntes mamma å pappa var duster fordi de skulle bestemme så mye i livet mitt. Etter et par år hjemmefra er jeg så glad for at de er foreldrene mine, og at de oppdro meg slik. Pappa er den man spør først når det oppstår problemer med ting. De har lang livserfaring og har stort sett vært i gjennom de samme fasene i livet som du er i, så de vet hvordan det er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå