Gå til innhold

Jo det er stor forskjell på websoppene


Anbefalte innlegg

Fikk en del prob med min maskin der bla hk er dødt, dette er kjøpt hos Komplett :-? Tok kontakt med dem ang mulighet for en forhåndsretur, noe jeg fikk :) Da pakken annkom i dag oppdaget jeg til min store forundring at den kom i oppkrav :cry: og ikke nok med det men til en pris av 1800 inkl frakt noe som er 300.- / 400.- mer enn det koster i dag.Tok kontakt og spuete om dette og fikk til svar at det var det kortet kostet da jeg hadde kjøpt det førte gang og at jeg ville få beløpet tilbake når de hadde fått det gamle i retur og vist de fant feil på det, i motsatt fall måtte jeg beholde begge :x :evil::evil:

Samtidig tok jeg kontakt med PSDATA :smile: ang min prosessor en 2,8 som det er mistanke om kan vere feil med, jeg spurte også dem om mulighet til en forhåndsretur noe de sa ja til med en gang :smile: ikke nok med det men de sendte den som expresspakke :D uten noen form for betaling da dette skulle ordnes ved retur av den gamle :D:woot::D

Hvorfor er det så svimlende stor forskjell på servisen her? ikke nok med at Komplett sendte den i oppkrav men de tok også en høyere pris enn det den koster i dag :evil::evil: Det er greit at de har stort utvalg i varer men når servicen på reklamasjonssiden er så sørgelig dårlig blir jeg både skuffet og frustrert :evil::evil:

Tror jeg finner meg et annet alternativ til komplett , forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-QqZexW9o

Aldri hatt noe form for retur problemer hos Komplett/Norek. Og jeg har sendt mye i retur.

 

Men det som kanskje er den største trøblet her er jo har du vil ha varen til sendt før de vet om det er defekt eller ei. De leker ikke butikk vet du :wink:

 

Noe til alternativ kan jo være databutikken.com. Noe av den beste servicen og det går kjapt og billige.

 

Men jeg holder meg for det meste til Norek. Fått noen fine rabatt ordinger der nå :woot:

Lenke til kommentar

Men det som kanskje er den største trøblet her er jo har du vil ha varen til sendt før de vet om det er defekt eller ei. De leker ikke butikk vet du :wink:

 

Vet at de ikke leker butikk,men det gjør ikke andre butikker heller, ta feks PSDATA det er et mye mindre selskap med mindre kapital i ryggen skulle tro de skulle vere strengere da men nei har alltid fått forhåndsretur fra dem uten å betale noe, så har de ordnet dette når de har fått varen i retur.

Jeg snakker ikke her om en spille pc da hadde saken stilt seg annerledes, jeg ville ikke forventet at noe firma skulle stå på tå hev for at jeg skulle få spille spillene mine i kveld.

Det jeg snakker om er at dette er en maskin med viktige data for min jobb som jeg er avhengig av hver dag, når da et firma sender dårlige/defekte varer bør de vere villig til å yte service men det er Komplett rivende likegjyldig.Driver selv i sevicebransjen og vet at der må jeg vere tiljengelig 24 timer i døgnet.

En ting til som er merkelig er at de tidligere (høsten 2002) etter at jeg hadde skrevet et innlegg her på forumet plutselig sendte en mail til meg der jeg selvfølgelig skulle få forhåndsretur og den ble sendt med il pakke.

Men det var da det, skulle ikke tro det var nødvendig å gå ut offentlig for å få den servicen man har krav på. PS: jeg leker heller ikke butikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...