Gå til innhold

[AoC]Temple of Mitra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Har rerollet PoM nå, og er ganske fornøyd så langt. Tenkte først på ToS, men det er så utrolig mange som spiller den classen. Ser nesten ikke noe til PoM's. Usikker på hvor jeg skal sette mine featpoints, men har fått noen gode tips i tråden.

DT'en min tar seg en liten pause. :)

Lenke til kommentar
Har rerollet PoM nå, og er ganske fornøyd så langt. Tenkte først på ToS, men det er så utrolig mange som spiller den classen. Ser nesten ikke noe til PoM's. Usikker på hvor jeg skal sette mine featpoints, men har fått noen gode tips i tråden.

DT'en min tar seg en liten pause. :)

å? ser PoM's overalt jeg :dontgetit: virker som en ganske mye spilt klasse på serveren min :)

Lenke til kommentar
Hvilken server? Ser nesten ikke noen på Fury. Kryr av ToS' men ganske få PoM's. :)

Er faktisk på fury jeg og du :p men sysen jeg ser flere poms enn conquerors, bear shamans, demo, necro, og dark templars... kan vel ha litt å gjøre med at de fleste jeg kjenner spiller pom da ;)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Ja, kanskje det. Mulig jeg selvfølgelig ikke legger merke til alle PoM's, men synes det er generelt få som spiller de. Men det er nå som så. :) Jeg studerer ikke alle klasser jeg møter heller.

Lenke til kommentar

Du trenger ikke blå items på lvl 20. Lær deg å AoE pulle ordentlig istedet. På lvl 37 kan du dra til Sanctum der det dropper noen items som er brukbare. Men det er ingen vits å være fokusert på items før du nærmer deg slutten av lvl'inga.

Er ikke så mye å hente gearmessig uansett på så lav level.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • 4 uker senere...

Startet i april 2009 med en gratis trial og ble hooked. Jeg valgte pom fordi prest-archetypen passer meg best fra andre rollespill. Har vært litt skuffet over dpsen og syns lvlinga gikk tregt i forhold til den første alten jeg startet, en demo. Men nå når jeg begynner å kjenne klassen godt kan jeg sparke fra meg i raids og gjøre en god jobb med healing.

Syns også nå at PoM-en har et av de kuleste tier-armor settene i spillet. Anbefaler alle som prøvde spillet i 2008, men sluttet pga bugs og irritasjonsmomenter prøver på nytt nå. Spillet har blitt veldig godt polert, med dx10 og de fleste bugs fjernet. Spillet har også blitt veldig tilgjengelig, leveling er lettere i de nye playfieldene og det er mange daglige pug raids på Tier 1, og kun litt færre på T2 (Ihvertfall på min server, Crom). Man trenger altså ikke å være med i et guild for å få T2 loot. T3 er rett rundt hjørnet og det satses på en releasedato i 2010 for utvidelsen Rise of the godslayer.

Mvh

Iyon

Tainted Souls

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
valgte pom førdi jeg trodde det var en pure healing class.. så etter 30 levels finner jeg ut at det finnes ingen pure healing class i aoc.. :p

joke is on me..

Du kan vel specce PoM til å bli den beste healeren i spillet. Men PoM kan også gjøre ok skade. Ikke så god i duel, med mindre du har rein Vengeance spec.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...