Gå til innhold

[AoC]Temple of Mitra

Anbefalte innlegg

Tror jeg skal prøve å specce mer på LoM etter å ha lest her, det er en spell jeg bruker utrolig sjelden.

Jeg syns det er kjempemorsomt å levle som Pom, har spilt mage/priest i WoW tidligere, og dette er noe helt annet. Selv om noen rekker å backstabbe meg, klarer jeg faktisk å heale meg, smelle dem på ræva og drepe dem. Eventuelt de stikker av :p En ny verden for en "pinglete" prest som meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

5/5 i mana regen feat i general treet blir nesten et must når man nærmer seg 30. Jeg valgte også mana regen etter lvl 30 questet, tror det er bedre enn større mana pool eller damage, for både pve og pvp. Man får vel velge enda en gang før lvl 80? tror jeg kjører på med regen da også :)

Hvis man sliter med mana ellers kan man jo kjøpe mat i byene som gir extra regen og mana pool, koster omtrent ingenting og varer i en evighet.

Ellers lurer jeg litt på featsene, jeg har tatt ned til et poeng i cleansing fire i vengeance, og har egentlig lyst til å putte resten i divinity treet. Men det er veldig mange som snakker så varmt om revivication i vengeance, er det verdt det for meg og bruke 9 poeng i feats som jeg egentlig ikke vil ha for å få revivication? Er vel egentlig bare å holde EoL oppe, så funker det like bra? Selv om EoL har litt kaste tid.

Lenke til kommentar
5/5 i mana regen feat i general treet blir nesten et must når man nærmer seg 30. Jeg valgte også mana regen etter lvl 30 questet, tror det er bedre enn større mana pool eller damage, for både pve og pvp. Man får vel velge enda en gang før lvl 80? tror jeg kjører på med regen da også :)

Hvis man sliter med mana ellers kan man jo kjøpe mat i byene som gir extra regen og mana pool, koster omtrent ingenting og varer i en evighet.

Ellers lurer jeg litt på featsene, jeg har tatt ned til et poeng i cleansing fire i vengeance, og har egentlig lyst til å putte resten i divinity treet. Men det er veldig mange som snakker så varmt om revivication i vengeance, er det verdt det for meg og bruke 9 poeng i feats som jeg egentlig ikke vil ha for å få revivication? Er vel egentlig bare å holde EoL oppe, så funker det like bra? Selv om EoL har litt kaste tid.

Veeeeeldig uenig med deg i den 5/5 i mana regen feat. Er nå lvl 51 og sliter så og si aldri med mana. Å reste 3 sekund etter hvert pull er ikke noe problem så lenge man har max points i mana regen (I). Men alle har vel hver sin spillestil, jeg mener bare det er unødvendig. Har heller aldri hatt problemer i bossfights sånn manamessig.

Til featsa du lurte på, så er jeg en stor fan av cleansing fire. Bruker den i en finfin rotation ved aoe pulls. Jeg og har sett folk snakke varmt om revivcation, men jeg tror ikke den er verdt poengene, hvertfall ikke før du har makset hele featet. Så ablsolutt ikke et must nei.

Som en heads up vil jeg bare si at for de som har tenkt til å gå ned vengance treet og specce den guardianen, dont! Den er helt ubrukelig faktisk. 2 min cooldown og ingen nevneverdige bra healing egenskaper så langt. Har bare 3 poeng i den da, men allikevel.

Gleder meg til å respecce på lvl 80 :p Tidenes mest eksperimentielle spec atm!

Edit: Dette feat treet er mest sannsynlig det jeg kommer til å gå for til slutt. Men må teste alt først :D

Endret av bandreas
Lenke til kommentar

Tror det blir noe som dette for meg, uten at jeg vet helt hvordan ting fungerer enda, men synes det ser bra ut foreløpig.

featfeat

Tenker meg noe sånt som dette for support i pvp, med mest mulig support feats. Ser også for meg at dette kan fungere i pve også.

Jeg gir meg ikke på ether flow , tror det er fin fint med nok mana regen i pvp. :)

purification er vel en passiv feat? Men det står at LoM ikke kan brukes sammen med purification...?

Lenke til kommentar
purification er vel en passiv feat? Men det står at LoM ikke kan brukes sammen med purification...?

Ikke hos meg. Står bare at den increaser dmg :new_woot:

Ether Flow er kanskje bra i PvP ja, det har jeg ikke tenkt på :) Er ikke noen pvp kar av meg. Så du har nok et poeng der ja :thumbup:

Lenke til kommentar

Builden min begynner også å bli temmelig jalla. Sparer opp feat points en 7-8 levels, og spontanplasserer dem en gang i blandt. Dårligste "investering" så langt er lingering flames. Maxet ut gir den 10 damage annenthvert sekund, noe som til slutt ender opp som en økning på svimlende 5 dps!!11

Lenke til kommentar

Et lite tips til alle PoM's der ut ifra min egen erfaring. For lvl'ing vil jeg anbefale divinity treet sterkt. 5/5 i Lance of Mitra og 5/5 i Divine Lance er nesten et must i starten. Lancen gjør habil skade og med disse 10 poengene healer den deg bra og. Funger bra i rotasjon med Smite, som kan være det neste du oppgrader. Etter 5/5 i Improved Smite vil jeg anbefale 5/5 i både Holy Vengance og Cleansing Fire. For du kan bruke disse hypping og hjelper deg når du gjør AoE skade, noe som fungerer bedre enn single target killing. Lance of Mitra gjør også skade på flere fiender, og med Rebuke gjør du ekstra skade på fiendene som er forran deg/rundt ditt target.

Så er det bare å fortsette i Divinity treet og gå for 3/3 i Purification og 5/5 i Wrath of Mitra. Jeg vil også anbefale Light of Mitra for å være enda mer behjelpelig i grupper. Stamina er et problem for alle i lange fights og her blir man elsket med denne spellen <3

Jeg har så valgt å gå for 3/3 i Improved Repulse og 2/2 i Empowered Repulse. Dette er fordi spellen ikke koster så mye med Clarity of Mind og kan dermed brukes finfint til AoE grinding og den gjør bra skade til alle rundt deg.

Gå så for 5/5 i Holy Surge og 5/5 i Overwhelming Light. Etter at du har kommet så langt som dette (Ca. lvl 55'ish) klarer du å se hva som passer best selv.

Dette tror jeg vil gjøre levleprosessen til alle PoM's lettest :) Men det er selvfølgelig smak og behag, og i hvilken rekkefølge du vil plassere ut featpoengene dine er helt opp til deg.

Men ut ifra erfaring vil jeg si at Vengance treet rett og slett ikke er noe bra. Det kan være greit å ha 3/3 i Revivication og 1/1 i The Light Within for både solo og gruppe. Men igjen, dette blir da opp til deg selv.

Lenke til kommentar

Vanskelig dette her, sitter og leker meg litt med builden nå. Vil ha...

General -> Presence of Mind

Vengenace -> Revivication + Light Within + Searing Light

Divinity -> Blessed armor of faith + Unyielding faith

Slik vurderer jeg.

http://conankave.com/kave_calc/priest_of_m...020000050000000

På lvl 80 gir jo armor of faith 20% noe som er veldig bra. Men debuffene med armor of faith er ganske store.

Bruker masse searing light, og den elsker jeg absolutt. Med presence of mind blir den jo helt vanvittig, samtidig som du får instaheal.

Revivication er utrolig bra, mange ganger som jeg blir stunnet lenge og mens du da ikke kan gjøre noen ting blir du healet en god del. Light within tror jeg ikke jeg klarer å få råd til, blir for mange poeng i det treet.

Hmm

Endret av Lambada
Lenke til kommentar
kommer POM til få en spell som gjør at andre folk blir stuck btw?

Har noe som heter Condamned (tror jeg) som er en slags root/stun i 2 sekunder. Hvis det var det du tenkte på. Har også en fear og får en fear/stun (fear på undeads, stun på andre mobs) som siste feat level i divinity treet :)

Slik vurderer jeg.

På lvl 80 gir jo armor of faith 20% noe som er veldig bra. Men debuffene med armor of faith er ganske store.

Bruker masse searing light, og den elsker jeg absolutt. Med presence of mind blir den jo helt vanvittig, samtidig som du får instaheal.

Revivication er utrolig bra, mange ganger som jeg blir stunnet lenge og mens du da ikke kan gjøre noen ting blir du healet en god del. Light within tror jeg ikke jeg klarer å få råd til, blir for mange poeng i det treet.

Hmm

Jeg vil tørre å påstå at Searing Light (vengance) er totalt bortkastet, fordi dette er en spell man ikke bruker ofte og den har lang cooldown. 4 poeng i imp rebuke er også noe man ikke "må" ha.

Spirit Armor hadde jeg også glatt bytta ut med Either Discharge (general treet).

Endret av bandreas
Lenke til kommentar
kommer POM til få en spell som gjør at andre folk blir stuck btw?

Har noe som heter Condamned (tror jeg) som er en slags root/stun i 2 sekunder. Hvis det var det du tenkte på. Har også en fear og får en fear/stun (fear på undeads, stun på andre mobs) som siste feat level i divinity treet :)

Slik vurderer jeg.

Hmm

Jeg vil tørre å påstå at Searing Light (vengance) er totalt bortkastet, fordi dette er en spell man ikke bruker ofte og den har lang cooldown. 4 poeng i imp rebuke er også noe man ikke "må" ha.

Spirit Armor hadde jeg også glatt bytta ut med Either Discharge (general treet).

Vil si jeg er ganske uenig med deg. Searing Light kan du bruke hver 30 sekund (men det er bare hvert 60 sek som du får healen). Det er en aoe nuke som tilsvarer dmg til en smite. Denne bruker jo også 1,5 sek for å kaste (instant hvis du har presence of mind). Det er høyeste dpsen som priesten har. Og i tillegg får du heal. De gangene jeg bruker radiance er de gangene som jeg har mange rundt meg som skader fortere enn HOT. Searing light gjør ofte slik at noen av dem dør slik at jeg overlever.

Imp rebuke er jeg enig i at ikke er spes bra. Men det er lite som er veldig bra så høyt i vengeance treet.

Either discharge er ubrukelig synes jeg. Med en mana pot går man aldri tom for mana så slik spillet er nå er alt av mana feats bortkastet. Jeg tipper nok at de mana/health/stamina potene blir nerfa snart for de utgjør noe helt vanvittig med forskjell. Med to HoT'er oppe og en health potion gjør det nesten umulig å drepe en priest ihvertfall for soldiers.

Lenke til kommentar

By the power of Mitra I heal thee!

Jeg er en lvl 46 PoM spiller som holder til på Fury, og kaller meg Holysteve. Så langt liker jeg klassen og har ikke mye å klage på egentlig. Ikke så mange PoM's så lett å komme seg med i en gruppe/group.

Lenke til kommentar

Etter litt roting med både ToS og Ranger som mulige alts, tror jeg at det endelige valget faller på PoM. Jeg spiller Conqueror "til hverdags" (:p), og det er veldig greit å slippe å hamre løs med fem-seks-tasters komboer for å få gjort noe.

Er denne lance-greien det man bør gå for, altså? Mana regen-featen tror jeg at jeg hopper over innledningsvis, den virket ganske bortkastet på ToSen ved level 20.

Lenke til kommentar

Jeg merket meg Cleansing Fire selv. Burde jeg kjøre på med 15 feat points i hele Lance-serien før jeg begynner å arbeide meg mot Cleansing Fire, da?

post-68407-1213316173_thumb.png

Cute? Nå er det iallefall likestilling på character select-skjermen min.

Level 13 i skrivende stund, forresten. 4/5 Lance of Mitra. 8D

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...