Gå til innhold

[AoC]Temple of Mitra

Anbefalte innlegg

For DPS og leveling vil jeg absolutt anbefale Vengence build.

Imp Smite -> 5/5

Cleansing fire -> 5/5

Admonishment -> 2/2

Lingering Flames 3/3

Er kommet hertil selv, og har prøvd Lance of mitra spell... ikke mye bra.. healing har du nok av for soloplay i de 3 du allerede har.

Mye større nuke faktor i denne "foreløpige" builden.

Bare husk å hold HoT's oppe i PVP...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du må uansett blande feats i alle 3 forskjellige etter hvert du kommer høyere lvls, etter du kommer til 25+ så merker du en huuuge forskjell i priest healing. Det folk oftest glemmer i AoC er at priest er heal\dmg og ikke healboter som i wow, så ikke tenk "jeg vil være healspec" etter min mening

Lenke til kommentar

Har et spørsmål. Feat'en Purification, som ligger i Divination-treet, har i sin description at den gir alle offensive nukes en sjangse for å gjøre ekstra holy damage.

Derimot under "affected" står det kun "Cleansing Fire". Betyr dette at feat'en bare gir Cleansing Fire en sjangse til å gjøre ekstra skade? Eller er det bare skrevet feil der?

Synes det er rart hvis feat'en bare skal gjelde Cleansing Fire, siden dette er et spell man kun lærer ved å gå litt inn i Vengeance-treet.

Lenke til kommentar
[mine innlegg]

Syns personlig PoM var treig å levle opp da jeg spilte i Betaen i forhold til noen av de andre klassene jeg prøvde. Hvordan føles det ut som for dere?

Dreper 6 -7 fiender på samme level som meg uten nevneverdige problemer, og har soloet de fleste solo-questene jeg har vært borti. Null problem.

Lenke til kommentar

Det er akkurat det som er så herlig. Har gjort en god del i grupper nå, og det er utrolig befriende at 50% av tiden gjør jeg skade samtidig som jeg holder gruppa oppe. Var akkurat det at jeg måtte velge mellom to radikalt forskjellige roller og spillestiler som gjorde at jeg med tiden ble lei av PvE som priest i World of Warcraft.

Lenke til kommentar

Jeg er straks 42 på min PoM.

Begynte å spille som healer, men fant fort ut at ved å putte poengene mine i vangeance kan jeg fint solo'e det meste og samtidig ha nok til å heale i grupper.

Har som Loeve nevner lenger opp overlevd grupper på 6-7 mobs på mitt level.

Vil nesten driste meg og si at PoM til tider er litt OP.

Jeg gleder meg til å bruke mange timer på min prest, for dette var virkelig moro. Startet også en barbarian og ranger, men de blir nok stående i Tortage en god stund fremover.

Edit: Leif

Endret av beerlover
Lenke til kommentar
Jeg er straks 42 på min PoM.

Begynte å spille som healer, men fant fort ut at ved å putte poengene mine i vangeance kan jeg fint solo'e det meste og samtidig ha nok til å heale i grupper.

Har som Loeve nevner lenger opp overlevd grupper på 6-7 mobs på mitt level.

Vil nesten driste meg og si at PoM til tider er litt OP.

Jeg gleder meg til å bruke mange timer på min prest, for dette var virkelig moro. Startet også en barbarian og ranger, men de blir nok stående i Tortage en god stund fremover.

Edit: Leif

Litt enig, men merker at jeg er relativt sett svakere nå (L36) enn jeg var for bare 5-6 nivåer siden, særlig er NPC castere et problem (må bruke cooldowns for å være sikker på å overleve mot 2x castere på to nivåer over meg). Bruker Vengance build btw, og vi ble faktisk kraftig nerfet i release patchen (husker ikke hvilket feat det var, men den buffen som gjør at DoT heals også gjør skade gjorde helt syk AoE skade, nå ser den ikke ut til å gjøre noenting som helst).

Lenke til kommentar
... Vil nesten driste meg og si at PoM til tider er litt OP. ...

Jepp, er L20 nå. Stortsett valset solo gjennom alle quests. Satt allt på improve smite greia. Må bare passe på å ha masse mana og heal pots så er man nesten usårbar i 20 sekunder.

Lenke til kommentar
Noen her som har vært i Sanctum of Burning Souls? Hva er laveste level en PoM kan klare seg der? Er 35 nå, folk flest sier 37-39.

Du klarer nok å heale der på lvl 35 om du har en litt høyere lvl tank som kan holde aggro. Jeg hadde ingen problemer på lvl 37 med en 37 guard som tank.

lykke til!

Lenke til kommentar
Noen her som har vært i Sanctum of Burning Souls? Hva er laveste level en PoM kan klare seg der? Er 35 nå, folk flest sier 37-39.

Du klarer nok å heale der på lvl 35 om du har en litt høyere lvl tank som kan holde aggro. Jeg hadde ingen problemer på lvl 37 med en 37 guard som tank.

lykke til!

Sier meg enig her. Egentlig en ganske lett instance. :) (Men ekstremt kul)

Lenke til kommentar

lykke til!

Sier meg enig her. Egentlig en ganske lett instance. :) (Men ekstremt kul)

Sanctum er utrolig kul ja, liker spesielt blodbassenget :yes:

Lenke til kommentar

Hei, vurderer og spille PoM. Men da har jeg mest lyst til å spille som en ren healbot. lurer på om det er mulig i det hele tatt i AoC.

Hvordan er healing/dps fordelingen i instancer. Må man gjøre mye dps eller healer man nesten hele tiden?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...