Gå til innhold

[AoC]Temple of Mitra


Anbefalte innlegg

Priest of Mitra

 

priest2.jpg

 

Permitted Races

Aquilonian

 

Weaponry

One-handed Blunt

One-handed Edged

Daggers

Crossbows

Thrown Weapons

 

Armor

Cloth Armor

Light Armor

Shields

 

Specialties

Healing

Repulse Area-of-Effect spells

Health, Defense, and Holy Damage Buffs

 

Their god is one of justice, security, and liberty, and their followers are ready to fight to

ensure these freedoms and to battle against oppression, tyranny, and villainy.

 

Proud and devout, the Priests of Mitra (PoM) ensure that the teachings of their god is protected and passed on to their followers. Their faith allows them to draw on great determination and belief that they cannot help but instill in those around them.Priests of Mitra wield divine power that can aid, heal, and even bring the dead to life.

 

Priests of Mitra also have the strongest healing powers. They also have the ability to bombard the enemy with holy damage. Their powers to augment those around, heal wounds, and impair enemies make them indispensable to any party exploring Hyboria.

 

The Priest of Mitra has several different AoE healing spells, both Cone Healing spells and spells that heal all team members around the priest.

 

The Priest of Mitra isn't a very competent melee fighter, preferring to smite their enemies with spells from a distance. Even though the priest is able to use shields, their soft armor makes them vulnerable to melee fighters. However, the priest can learn the Repulse spell which throws away enemies in the vicinity of the priest.

 

The priest also has some buffs; for example, the spell Divine Vigor increases the maximum health of team members around the priest.

 

 

Tenkte vi kunne dra sammen litt info om Age of Conans kansje mest dedikerte healer(?).

Kom gjerne med linker og annen nyttig info som andre kan dra nytte av.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har selv en PoM på lvl 9 atm. Det er første gang jeg spiller en "healer" class så det trengs vell litt tilvenning regner jeg med.

Hvilke feats bør jeg satse på for raskest levling og PvP?

 

Og hvordan er en PoM i PvP? Siden det er hovedsask det jeg skal drive med hadde det vært greit å bli advart dersom Pom suger i krig :D

Lenke til kommentar
Har selv en PoM på lvl 9 atm. Det er første gang jeg spiller en "healer" class så det trengs vell litt tilvenning regner jeg med.

Hvilke feats bør jeg satse på for raskest levling og PvP?

 

Og hvordan er en PoM i PvP? Siden det er hovedsask det jeg skal drive med hadde det vært greit å bli advart dersom Pom suger i krig :D

 

Er fullstendig ute i tåka når det gjelder hva som er teoretisk best eller ikke, og har knapt satt meg inn i de forskjellige featsene, men jeg har god erfaring med denne speccen enn så lenge. Lance of Mitra er en flott AoE-spell i seg selv, men skinner virkelig med divine lance-featen ved at man kan drepe 3 -4 fiender på samme nivå radig med en HoT oppe på grunn av healingen får av skaden du gjør.

Endret av Loeve
Lenke til kommentar

hmm, ingen points i Ether flow?

Etter min erfaring så er 3+ mobs og noen boss mobber vansklige uten mana regen. Kan selvsagt bruke potions, men jeg liker å ikke være avhengig av slike stoffer ;)

 

Ellers skal jeg være enig i at Divine Lance er knall i grupper.

Endret av noob11
Lenke til kommentar

Så sant de står fint plasert da. Når man er solo er det ikke alltid like lett å få de til å stå riktig :)

 

Det er forresten en ting jeg liker med AoC. Man må bruke skills, ikke bare select target og fyr løs. Både healing og dmg er retning og avstands basert.

Lenke til kommentar

Har ikke opplevd det som noe problem enda, egentlig. Som regel skyter jeg smite på en eller to fiender ut ifra hva jeg rekker før de kommer frem, kaster AoE knockbacken og løper på venstresiden av den rekka de da har samlet seg i. Med litt øvelse får man da samlet de i en akkurat passe liten klynge hvor Lance overlapper skikkelig :)

 

Og ja, må si at jeg elsker hvordan posisjonering og planlegging er langt viktigere enn i type buttonmashers. Merker selv at jeg må være litt listig skal jeg få til å bruke angrep på riktig måte i PvP, og det gjør hver kamp desto mer spennende :)

Lenke til kommentar
hehe, sikkert bare jeg som er dårlig da, men jeg har stått der uten mana noen ganger, og det er ikke gøy. Så ether flow er tingen for meg :)

Har du satt poeng i skillen som hjelper på mana regen? Du finner den og andre vikige skills som casting consentration og climbing ved å trykke på "P" ingame. Etter at jeg oppdaget denne og brukte de poengene ble det en helt annen verden med min Demonologist.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...