zipp- Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Tenkte jeg skulle bumpe denne tråden litt. Er level 68 på min necromancer nå, bruker nightfall specc og liker damagen man får av 7DtS. Kan lett ta ned 8-12 mobs kjapt uten noe særlig problem. Prøvde archmagus peten da jeg fikk den på level 65, og synes den ser ganske grei ut bortsett fra at den nesten ikke gjør noe damage når man er nightfall speccet, så tenke jeg skulle prøve meg på reanimation for å få empowered archmagus featen. Det jeg lurer på er om den gjør nok damage til å gjøre opp for DtS og resten man mister i nightfall treet? Vet den var veldig effektiv før nerfene, men er den fortsatt brukbar til AoE grinding? Spiller på PvE server og kommer ikke til å holde på med PvP med necroen før jeg dinger 80 hvertfall. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Reanimation tredet er hovedsaklig PvE og pets og solo questing. Jeg skiftet ikke til Nightfall før jeg nådde 77ca og kunne sikkert ventet til 80 siden ingen grupper har trengt en necro før de begynnte å raide. Akuratt hvor mye damage du kan gjøre via det ene tredet i forhold til det andre er jeg usikker på.. siden om du feater pet'sa du bruker på ulikt vis så vil det ha noe å si på hvor mye du vil gi i damage pr pet/pr sekund og hvilken sammensettning av pets du bruker og om du kaster spells som gir petsa dine fordel i kamp med mobs(feks Arcanist som gir deg stack buff). Med det sagt så kan en Necro solo'e Harbringer of Khao (80 elite boss i Potain).. jeg tror ingen annen klasse vil klare akuratt en sånn jobb og det kan ikke gjøres på Nightfall spec. Endret 1. september 2008 av Cri Lenke til kommentar
Existence Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Hvilket spec er det best å starte i ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå