Gå til innhold

[AoC]Den Store Necromancer Tråden

Anbefalte innlegg

Ja jeg så det, har ikke prøvd han ut i dag siden jeg tok med alten min i Social Wear til Tortage og rekrutterte litt :) (har de fiksa Alkymisten)

Vet du om noen åmråder med bra drops.. kasnkje til og med noe man har bruk for?

Edit: åmråde=område

Endret av Cri
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eastern Ruins og Death Master Camp i keshatta dropper mye blått man kan få bruk for. Ellers er det mye hype rundt epic keshatta og sør øst området der nå. får man det blå settet til Necromancer så er man litt på vei, selv om det er mye rare stats på det settet.

Lenke til kommentar

Humm..... det blir litt tid før jeg er der da.. 66 nu

Traff en Necro(65) som bygde på Nightfall btw.. han gjorde 400 damage pr gang i flere bølger på "Grip of death" elns... brukte ikke pets engang, men han fortalte at resten av det tredet ikke var så mye verdt

Edit: har ikek respecet ennå så kunen være gøy å prøve å få den + reanimation tredet.. om det går da

Endret av Cri
Lenke til kommentar

FrostLich alá Kvitrafn

Nightfall (53)

5/5Brutal Death <- Sier seg selv, og er helt grei

5/5Frozen Body <- Øker jo damage på frostspells, Chill og Ice Strike er denne buildens main "singel"target spells og faktisk ikke så gale. Deathly Blizzard er faktisk bra brukbart og buffes en del gjennom buildet.

2/2Ice Shards <- Gir litt ekstra AoE til de to "singel"target spellsene som brukes, og det er greit å ha av og til og skikkelig pain når man er i små grupper i små instancer for du drar lett aggro siden du ikke har noen spells som ikke gjør litt AoE damage.

3/3Flash Freeze <- Freeze er vår main CC og faktisk veldig brukbart, man har IMO null sjans mot noen klasser uten å bruke denne minst en gang iløpet av en kamp. Kort cast time er det som står mellom Win eller Fail.

1/5Spell <- Despoil the Soul <- Her trenger man bare 1 poeng siden buffen er like bra bare varer kortere enn med 5 poeng. Man får en refresh skill og denne spammer man uansett 5 ganger på 5 minutter fordi man er redd for at buffen skal gå ut uansett hvor mange featpoints man bruker.

1/1Spell - Flesh of the Wight <- Gir litt ekstra overlevelses evne, slikt er nyttig. og 1 Featpoints er billig

3/5Piercing Corruption <- Høyere damage på Crits, velkomment men ikke helt nødvendig da man ikke critter så utrolig mye. Noen forslag til bedre bruk av poeng ønskes men trur det er det beste stedet.

5/5Spell - Mark of the Devourer <- Herlig DoT som er "apply once and forget"-spell, den varer veldig lenge og ticker inn helt grei damage. Selv om man er frostlich så får man en del gear med +shadowdamage.

1/1Spell - Soul Frost <- Så og si beste AoE spellen vi har, ivhertfall til å starte en kamp med...

1/1Spell - Decay <- ... Beste spellen å avslutte en fight med siden dette er motsetningen til SoulFrost på hvordan den funker. Begge spells gjør godt med damage når de brukes til riktig tidspunkt.

3/3Frost Reach <- Buffer en undervurdert spell med litt større conesize. Funker bra siden det kommer med en liten CC på Frost Blast og det er herlig å bruke som spellen man fyrer løs etter SoulFrost og GelidedBones. De fleste mobs blir da stående fryst fast og man kan få igjen litt HP.

1/1Touch of Winter <- Gir Gelided bones muligheten til å roote, brukbart uansett hvordan du ser på det og for 1 poeng(6poeng i teorien) er det virkelig verdt det.

5/5Bones of Frost <- Gelided Bones er en av de viktigste spellsene man har som Frostlich, buffes utrolig mye i buildet og gjør mye damage siden det er en slags DoT.

5/5Embrace Death <- Greit med litt ekstra damage buff, funker fett i AoE grupper. Og må til for å få Lich.

5/5Spell - Grip of Death <- Beste spelldamagen man får på et singel target. Fått opp til 2800damage med denne spellen i Vistrix Raidene og dette kan bli bedre siden jeg ikke har Piercing Corruption i mitt nåværende build. Herlig Channeling spell som avslutter en hver pvp kamp hvor motstanderen prøver å rømme, Channeling bryter ikke selv om LoS blir brutt.

5/5Spell - Plagued Heart Curse <- Må til for lich, bruker den aldri, vet ikke om den engang funker no særlig.

1/1Spell - Shatter <- For ett poeng er den verdt det, men den skuffer litt på mengden skade den gjør, men nok en AoE som gjør Necro til AoE king i AoC.

1/1Spell - Ritual of the Lich <- Funker sammen med Tome of Erlik, noe som gir en betraktelig damage økening på alt av spells vi har i vårt tilgjengelig. Koster 11poeng i teorien men mener det er verdt det selv om cooldownen er utrolig lang.

Mage (26)

5/5Mage Blood <- Sier seg selv og og er veldig greit å ha uansett.

5/5Archmage <- Magic Rating øker vel hvor godt man gjør damage på forskjellige level av mobs. Feks at damage ikke blir så mye redusert når en mob er 2 lvler høyere enn deg osv.

3/3Crimson Shield <- Mer HP = overlever lenger og det er alltid velkomment.

5/5Mystical Attunement <- Mer damage er nice.

3/3Quickened Iron <- Refresh på shields burde vært 1sekund :D så jo kortere jo bedre :D

2/2Unleashed Power <- Bedre AoE på Gelided Bones og Deathly Blizzard er digg. Det er nyttig i alle AoE sammenhenger.

3/3Tome of Erlik <- Sier seg selv

Vel dette burde forklare hva jeg tenker og liker ved denne builden. Om dere lurer på noe eller vil komme med kommentarer så gjør det. Digg å få forbedret noe man allerede digger.

Necro er herlig om dagen!

Edit: Beklager skriveleif.

Lenke til kommentar
Da har jeg komemt helt til Army of Death på reanimation tredet. Du kvitfarn...har du testa begge tredene og fant ut at frostlich builden der var best eller?

For meg, så stemmer det ja. Men det kommer nok veldig ann på hvordan du selv liker å spille. Jeg har sett det går rundt et par 80's i hardcore guildsene med pets så det kan godt være det er noen like bra builds der ute, men for meg selv så passer frostlich best.

Lenke til kommentar

Army of Death funker helt greit, jeg har ikke vært i så mange siduasjoner der jeg har hadd sånn kjempe bruk for den ennå, men den spawner en og en pet med øks som går løs på offeret(ene) 5 min cooldown. Det blir litt vanskelig å se akutratt hvor mye damage de gjør siden jeg allrede bruker 6 minions + 1 Acolyte eller 4+2.. ettersom hvilket område jeg er i.

Lenke til kommentar

Er vel greit å nevne at det tar lenger tid å summone de petsene enn det gjør å gjøre like mye damage med spells egentlig. Med Army of Death mener jeg. Men denne spellen trur jeg nok vi vil se en liten forbedring på om en hel haug av patcher fremover. Når de må igang med litt mer balansering, og ikke bare fiksing.

Lenke til kommentar

Hei,

Jeg vurderer å gå over til en Nightfall leveling build er nå lv 42.

kvitrafn:

Du sier at du kun har satt et skill point i Despoul the Soul, er et point = 1 min? Blir det ikke veldig mye micro management?

Hva er forskjellen på 1 og 5 poeng i Mark of the Devourer (effekt eller bare økt cooldown).

Lenke til kommentar

1poeng tilsvarer ca 10minutter med DtS buffen. Du får i tillegg en spell som refresher buffen du får for ca 600mana(lvl80) slik at du ikke behøver kaste den 8ganger hvert tiende minutt. Vil nok si det er greit med feats man kan bruke 4 poeng på i stede for å bruke 4 poeng på å øke buffen til 50-60minutter varighet. Når du først bruker DtS så spammer du den refresh spellen så ofte uansett at buffen sjeldent går ut.

poeng i Mark of Devourer gir mer skade pr tick.

Ville nok ikke gått for Nightfall før du har muligheten til å gå fult ut nightfall, men en del er endret siden jeg levlet så kan godt være det funker bra. Men setter nå min lit til melee damage pets til leveling.

Lenke til kommentar

Takker og bukker.

Ting har endret seg ganske mye etter justeringen av klassen både reanimation og nightfall skal fungere greit til levling (etter det jeg har lest), jeg er nok enig med at reanimation i allefall med lifestealers vil være bedre for levling, men...

Mine pets stjeler min FPS, de er relativt ulydige, jeg blir helt matt av å måtte summone dem hele tiden. Dessuten fikk jeg litt sjokk av hvor liten skade jeg gjore i PvP.

Vi får se, jeg kan alltids gå tilbake hvis det skulle vise seg å være en bom.

P.S. Min lv 28 Assassin fikk seg en skikklig omgang av en reint NF spekka lv 31 Necro (jeg åpent fra stealth), riktig nok har jeg ikke snap-kick enda (som sikkert kunne ha endra ting), men CC og DPS imponerte meg stort.

Edit:

Da er jeg Nightfall og det er ganske så morsomt, jeg var nok litt tidlig ute (skulle ventet til 45), men det var gøy å prøve noe nytt. DPS økningen er topp, men er noe mer sårbar nå. Kommer nok til å holde på denne en stund fremover.

Edit 2:

Død og plage jeg har riktig nok ikke kjørt oransje quester og har alltid en god healing potion på lager, men død og plage NF er topp!

Endret av johnami599
Lenke til kommentar

* hvordan er necro i pvp?

hvem er easy mode og hvem holder stikker dere vekk fra?

* Hvordan er det å være en necro?

* har en necro masse knapper å trykke på? har spillt barbar en lang periode og der gikk det for det meste kun i 2 knapper. cos 6 og cos 7.

Lenke til kommentar
* hvordan er necro i pvp?

hvem er easy mode og hvem holder stikker dere vekk fra?

* Hvordan er det å være en necro?

* har en necro masse knapper å trykke på? har spillt barbar en lang periode og der gikk det for det meste kun i 2 knapper. cos 6 og cos 7.

1. Tja, de er som en caster med 2-3 Crowdcontrol spells.

2. Kan heller si det slik at om du begynner, så er det greie sjanser for at du vinner kampen, om de begynner så er du som oftest allerede dø.

3. Det går mellom artig til helt greit. Det er en god klasse som man kan variere spillestilen sin selv ved mye forskjellige builds. Vil nok tru det er en av de morsomste casterne å spille.

4. Du har minst 5-6buffs du må igjennom før du kan gjøre noe som helst, og etter det så bruker du alt fra 2-7spells, kommer an på hva du skal angripe. Veldig mye AoE spells, med rett specc får du alle de spells du bruker til vanlig til å gjøre aoe/splashdamage. Unntatt Chill(?).

Lenke til kommentar

Noen av spellsa har damage gjort om til heal, men ingen rene heal spells foruten om en som heter life leach

(Effect:

Heals 64

Effect over Time:

64 points of damage every 3s

Heals 22 every 3s

Area of Effect:

Life Leech 5m radius)

Derimot har du pets som gir deg en del heal via damage de gjør på andre + Mulighet for Necroen til å offre pets for heal på forskjellige måter.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...