haffi Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 Noen som har et bra build som gjør så man både får lich-form og noen bra pet ting? Lenke til kommentar
Walts Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 nja, vil si du går glipp av for mye bra i general feat treet om du speccer slik så kan nok ikke komme opp med en bra build. Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 ye. går du for lich form så må du nesten gå i general tree og for å booste dmg`n din.. blir som en Desto Lock i WoW Lenke til kommentar
DirtyBit Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 jaja, vi har en del forandringer i vente. Tatt fra offisiele aoc forumet: Necromancers The duration of Runed Flesh will be substantially increased. The maximum damage absorbed before Runed Flesh fails will be increased to be more in line with damage dealt in leveling scenarios. Additional survivability increases are also being evaluated. Players will gain a visible debuff to indicate when Runed Flesh has run out of absorbable damage. The mana cost of all ranks of spells will be significantly reduced. The damage dealt by Necromancer nukes will be reviewed and the amount inflicted and duration may be increased on specific ranks and spells. The base splash damage on core Necromancer single-target spells will be added or increased. The amount of periodic damage affected by absorb shields in PvP will be reviewed. All crowd control will have a significantly reduced chance to break from damage dealt by pets. The Archmage feat will be moved to tier 2 instead of tier 3 in the Mage general tree to make it more easily accessible to varying builds. The casting time of certain long-duration buffs will be reduced. The run speed of pets will be increased significantly. Some issues in regard to melee pets having difficulties following moving NPCs will be improved. Various bugfixes and alterations to existing feats and abilities. Gode nyheter vil jeg si Håper da inderlig de gjør at Lich form blir en toggle og ikke en buff Lenke til kommentar
haffi Skrevet 31. mai 2008 Del Skrevet 31. mai 2008 ye. går du for lich form så må du nesten gå i general tree og for å booste dmg`n din.. blir som en Desto Lock i WoW Da går jeg nesten bare for den med pets osv, men noen som kan sette opp et bra build derfra da`? Lenke til kommentar
Grisugle Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 (endret) Hei til alle necromancere der ute. Hadde håpet å få blåst litt luft i denne tråden igjen. Jeg har lest mye her og enda mer på aoc forumet. Jeg har ikke sett så mye under de andre class diskusjonene, og kan tenke meg at det står mye "nerf this, buff that" der også. Men under necromancer tråden er det hovedsaklig missfornøyde spillere. At det er for lav dps i forhold til andre classes, og spesielt i forhold til priests siden disse også kan heale. Necros kan ikke kaste spells fra hesteryggen. Flere tipser om at når du runder lvl 50 og kan bruke x-bow så er dette mer effektivt enn spells :S Spillere føler de ikke klarer å drepe grupper på mobs like bra som PoM's og ToS's. PvP problemer ect. Selv spiller jeg utelukket i gruppe med en Dark Templar og har da ikke erfart så mye fra dette. Var i sanctum i går og følte jeg gjorde grei dps. Men ikke noe outstanding. Er necromancers svake for tiden? Savner å høre hva high lvl necromancers har å si om disse forskjellige tingene. Også pvp opplevelser =) Endret 9. juni 2008 av Grisugle Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Hei til alle necromancere der ute. Hadde håpet å få blåst litt luft i denne tråden igjen. Jeg har lest mye her og enda mer på aoc forumet. Jeg har ikke sett så mye under de andre class diskusjonene, og kan tenke meg at det står mye "nerf this, buff that" der også. Men under necromancer tråden er det hovedsaklig missfornøyde spillere. At det er for lav dps i forhold til andre classes, og spesielt i forhold til priests siden disse også kan heale. Necros kan ikke kaste spells fra hesteryggen. Flere tipser om at når du runder lvl 50 og kan bruke x-bow så er dette mer effektivt enn spells :S Spillere føler de ikke klarer å drepe grupper på mobs like bra som PoM's og ToS's. PvP problemer ect. Selv spiller jeg utelukket i gruppe med en Dark Templar og har da ikke erfart så mye fra dette. Var i sanctum i går og følte jeg gjorde grei dps. Men ikke noe outstanding. Er necromancers svake for tiden? Savner å høre hva high lvl necromancers har å si om disse forskjellige tingene. Også pvp opplevelser =) Hovedproblemet til necro er at han har 1-2 spells som fungerer og rundt 20 som ikke gjør en dritt. Du har icestrike som gjør shitty damage, og du har som sagt crossboow som helt ok skade som et alternativ. Når man kan bruke crossbow som et reelt alternativ til dine nukes så er det åpenbart at noe ikke er helt som det skal være. Ellers har jo necro også et hav av ubrukelige pets som det ikke er noe særlig poeng i å bruke. Etter level 65 og archmage så er necro helt ok i grupper(aoe grind), men i dungeons ala Atzels Fortress føler jeg at necromancer er helt ubrukelig. PvP er en vits. Har som sagt 2 spells som funker og den ene er PBAoE og da ber du om å dø. Eneste som kanskje kan være moro er å bruke corpse explosion for å ta livet av AoE grinding grupper . Kombinere lite liv med lite skade og du forstår fort at PvP kan bli vanskelig. Er noen med NF build som påstår at de klarer å hevde seg i PvP, forstå det den som kan. Det er først etter level 40 man merker hvor ubrukelig necro sine spells er, herfra gjør du stort sett samme shity skade med de fleste spells helt frem til 80. Du vil med andre ord ende opp med å stort sett kun bruke Parasitic Swarm og Unholy hands. Skaff en healer så kan dere ha mye more. Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Dette er forhåpentligvis gode nyheter for Necro'er Upcoming Demonologist and Necromancer Improvements The duration of Runed Flesh will be substantially increased. The maximum damage absorbed before Runed Flesh fails will be increased to be more in line with damage dealt in leveling scenarios. Additional survivability increases are also being evaluated. Players will gain a visible debuff to indicate when Runed Flesh has run out of absorbable damage. The mana cost of all ranks of spells will be significantly reduced. The damage dealt by Necromancer nukes will be reviewed and the amount inflicted and duration may be increased on specific ranks and spells. The base splash damage on core Necromancer single-target spells will be added or increased. The amount of periodic damage affected by absorb shields in PvP will be reviewed. All crowd control will have a significantly reduced chance to break from damage dealt by pets. The Archmage feat will be moved to tier 2 instead of tier 3 in the Mage general tree to make it more easily accessible to varying builds. The casting time of certain long-duration buffs will be reduced. The run speed of pets will be increased significantly. Some issues in regard to melee pets having difficulties following moving NPCs will be improved. Various bugfixes and alterations to existing feats and abilities. As a follow-up to these notes, I would like to also mention a significant change in the works as to how pets are introduced into the toolset and progression of the Necromancer class. The balance and progression of the class is being altered to introduce 2 pet points every 5 levels after level 5, resulting in all 8 base pet points being available at level 20 instead of at level 70. Given the importance of pet damage in the overall design of the Necromancer class, we feel that this will introduce lower-level players to the nature of the class in a better way. Due to this, all Necromancer damage spells will be completely rebalanced post-20 to consider the new percentage of damage intended to come from pets. We will also be making Despoil the Soul in the Nightfall tree available at a much earlier level for those who wish to shift focus somewhat from pet damage to direct damage. Additionally, the Nightfall tree with receive significant structuring adjustments given this change to the introduction of more pet points at an earlier level. These alterations will take place in a series of steps due to the large nature of the changes, with most due to be put in place gradually over the next week or two. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Håper den patchen kommer snart. Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Håper den patchen kommer snart. Alt kommer nok ikke i en patch These alterations will take place in a series of steps due to the large nature of the changes, with most due to be put in place gradually over the next week or two. Om det refererer til kun det han skriver i den posten som dette sitatet er hentet fra, eller alle evt. endringer er litt usikkert. Men de skal jo patch to ganger i uken så vidt jeg forstår det, så det bør ikke ta så veldig lang tid. Lenke til kommentar
Grisugle Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Demonologist fikk jo en ganske bra løft nå på tirsdag. Var krisestemining på aoc forumet fordi ikke necroene fikk tilsvarende løft. Vi fikk riktignok et nytt skjold og Ruin Flesh ble oppgradert, men likevell ikke den boosten mange ønsket. For meg er det ikke så nøye. Jeg bukket under for presset og lar necromancern min ligge på is for en periode. Både fordi klassen virker litt "uferdig" og at jeg nærmer meg lvl 50 og da er det litt tynt quest. Startet en Guardian og er kjempe fornøyd med han =) Lenke til kommentar
Juke Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Her er det som offisielt kom i dagens oppdatering for Necro: Necromancer * Significantly lowered the manacost of your nukes and dots. * Increased the movement speed of all your pets significantly. * Corruptors, Mutilators, Necrotic Bombs and Harvesters will now correctly trigger Bone Horde. * Pets no longer have the base monster miss chance. They no longer have an innate chance to miss their attacks. * Fixed Life Leech so that it will tick correctly on a monster that was not initially aggro to you. Lenke til kommentar
Grisugle Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 (endret) Her er det som offisielt kom i dagens oppdatering for Necro: Necromancer * Significantly lowered the manacost of your nukes and dots. * Increased the movement speed of all your pets significantly. * Corruptors, Mutilators, Necrotic Bombs and Harvesters will now correctly trigger Bone Horde. * Pets no longer have the base monster miss chance. They no longer have an innate chance to miss their attacks. * Fixed Life Leech so that it will tick correctly on a monster that was not initially aggro to you. Dette ser jo veldig lovende ut. Har du noen erfaringer så langt? "Significantly" Hvor merkbart er det på pets, nuke manacost, og pet speed? Og er det noen high lvl necromancere 40+ f.eks som har teststet hvor godt endringene virker i pvp? Endret 13. juni 2008 av Grisugle Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Merket ingen forskjell når jeg prøvde å går. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Manacost lowered merkes ganske fort, bruker kanskje 5% mana per mob. Men det hjelper ikke mye når de forsatt gjør for liten skade. Selv respecet jeg nå reanimation for et par dager siden, lvl 66 nå så har fått archmagus. Må si at aoe er helt syk nå, dreper packs 5-6 lvler høyere enn meg med 6 mobs i hver gruppet etc. Aoe damagen til archmagus er jo så si det beste vi necromancers har. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Bare vent til dere blir lvl 80 og får Blood Arcanist. Plutselig eier Necro omtrent alle klasser i 1on1. Nå er necro perfekt å spille syntes jeg. Er reanimation for øyeblikket, skal prøve å få til litt mer hybris spec etterhvert eventuelt. Men venter nok til vi får feat treene oppdatert. Leveling 70+ er så forbanna enkelt som necro for du kan omtrent soloe alt, og du får så lett gruppe til grinding med AoE mobs og Unholy hands og corpse explotion. Heia Necro<3 Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 (endret) Må si meg enig. Etter de siste patchene er det blitt ennå mer morro å spille Necromancer, jeg har alikevel en Ranger som jeg liker å lalle med, men Necroen min på 66 har jeg hatt utrolig mye gøy med fra 55 og oppover spesiellt selv om hele ferden fra tortage har vært vel så interessant. Nå som jeg har komemt opp i level er det morsomt å se at barbarene og en del andre klasser faller fra i evne til å gjøre det samme som hva jeg klarer å prester. Det gjenstår å se hvordan jeg kan drepe SCUM uten at de engang ser hva som skjer. Ble ganket av 1 i gruppe med 2 andre og resset---- derpå tok 2 stykk i ,og de var 2 og 3 levler høyre enn meg (Scum er en guild med gankere)så jeg føler trangen til å forsøke mer pvp. Jeg er også på reanimation tredet og utviklet noen feats på nightfall og general for mer beskyttelse og damage samt healing pets. Som 64 kunne jeg nå ta meg av 3 stykk 68 mobbs alene mens alle angrep på en gang uten at jeg var så lang under halveis på livet mitt etter de var drept. Det har vært mye syting rundt Necromanceren i stort sett alle forum, men jeg kan ikke si meg enig i alt som blir skrevet om den klassen. Man må spille den smart og med det mener jeg at den spilelrn som bruker en Necromanser bure kanskje ha ett par IQ ringer på fingeren såvel som en liten wisdom mus i hånden Har jeg foreksempel to bueskytter som skyter på meg + 1 som kommer nærme er det lett å kaste en stunn og en area effekt den veien mens petsa tar hånd om den andre og jeg kaster litt på tredjemann til alle er kommet så nærme at jeg kjører en swarm på de. kos kos Endret 2. juli 2008 av Cri Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Vell, nå har ting endret seg litt siden jeg skrev det inlegget, blandt annet nerf av reanimation treet. Men fortsatt, jeg liker klassen. Spiller no Frostlich, og syntes jeg får til rimelig grei damage. Bare skaffe meg den epic craftede staven så blir det ekstremt digg å være necro .D Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Ohh... hvor finner du den? Går fortsatt rundt med en 38 lvl stav som jeg fant på epic i pyramiden.. kanskje den du mener. Den har +18 (magic) Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Nei er noe +50magic damage greier. En i guildet som kan lage den. Var noe rimelig greie stats på den hvertfall. Men penger er jo umulig å tjene enda Så blir nok en stund til jeg får tak i det. Forresten Frostlich ble enda bedre idag med nye patchen. Kortere tid på freeze betyr lettere CC og litt bedre i pvp. Necro er helt ok om dagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå