Green_Monster Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Bryr meg ikke hvor vanskelig det er å spille eller hvor needed man er. Necro høres bare rått ut. Man kan jo også shapeshifte etterhvert http://aoc.wikia.com/wiki/Necromancer Forsøkte å lese meg til det på linken der, men så lite om shapeshifting Lenke til kommentar
Jagga Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Er det bare meg, eller er det andre som synest at å spekke "mage class" tallents istede for necro tallent's i starten er bedre ? du får veldig bra mana reegen i combat og bra boost i dps + chanse for life reegen når du blr lvl 25 om du spekker riktig :>. har tenkt å begynne på necro tallents senere, men PC-en er på reprasjon /cry Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Alle necroer bør ihverfall spece slik at de får "unholy hands", går seiøst ikke ann å spille uten den spellen. Lenke til kommentar
blackops Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Er unholy hands eneste Aoe crowd control spell Necromancer har? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Er lvl 14 nå. Tar lett mobs på 3 med pets og alt av buffs på. Lenke til kommentar
fox Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Har lenge tenkt å spille nercomaner, men er nu usikker etter å ha lest mye rundt om nercomaner og dens svakheter. Mitt spørsmål er, vil necromaner være en viktig del av guild/team? Lenke til kommentar
Jagga Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Om eg husker rett så gir senere pets veldig mangen buffs og diverse healing og annen reegen på høyere lvl, necromanser har dessuten en hel del gode group buffs :>, ellers er det en grei dmg osv så regner med de er flotte å ha i raids i hvertfall. Er lit usikker på pvp, men regner med at de kan bli ganske gode i endgame pvp bare du selv lærer deg hvordan å bruke classen. AoC ligger jo tross alt veldig mye opp til egen skill i forhold til gear du bruker. Så eg gleder meg . Endret 26. mai 2008 av Jagga Lenke til kommentar
Zaber Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) ... Endret 15. juli 2008 av solaasen Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 er denne builden bra eller? og kva eg eventuelt skal gjer med pointsa som er til overs Iom at de fleste necromancere bruker strategier som "hide og la pets drepe" eller "slå på mob med polearm for å hjelpe pet" så ser ikke den builden din så veldig bra ut. Slik ståa er nå bør man putte nesten alt av feat points i reanimation og litt i general for å øke survivability. Lenke til kommentar
Egil87 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Jeg skjønner ikke det her helt. Staret akkurat en necro for første gang, og har kommet til lvl 2. Har 3 spells, 2 offensive og en buff. Men noen ganger når jeg caster spells på mobs så dukker det plutselig opp en "pet" rett vedsidenav meg. Stor is-fyr som er med meg i ca 30 sc eller noe før han forsvinner igjen. Den heter "Frozen Hatred". Hva skjer??? Endret 29. mai 2008 av Barland Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Når du dreper en med "Fatality" så spawner det en stor Frozen Hatred, har fått opptill 3 stk på en gang. Fatality er f.eks. når du kapper av hodet eller noe lignende. Lenke til kommentar
Egil87 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Når du dreper en med "Fatality" så spawner det en stor Frozen Hatred, har fått opptill 3 stk på en gang. Fatality er f.eks. når du kapper av hodet eller noe lignende. Aha, fint svar! Hvor lenge varer den osv? Blir den oppgradert? Og kommer det noen tutorial på hvordan jeg bruker den? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Den varer i ca 3-5-6 minutter så vidt jeg vet, den forsvinner etter hvert. Vet ikke om den blir oppgradert, men den spawner i samme level som du er, så den er faktor. Du bruker den som ett vanlig pet. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) Når du dreper en med "Fatality" så spawner det en stor Frozen Hatred, har fått opptill 3 stk på en gang. Fatality er f.eks. når du kapper av hodet eller noe lignende. Aha, fint svar! Hvor lenge varer den osv? Blir den oppgradert? Og kommer det noen tutorial på hvordan jeg bruker den? Du kan legge til feats poeng sånn er det er mer sansynlig at den spawner når du bruker visse spells Over til noe annet > må si jeg begynner å like Necromancer bedre og bedre.. Har nå kommet til litt over 40 og jeg gjør quests som er røde(noble district) helt alene uten å få så mye som ett eneste tap i hit-points. Petsa(går nå med 5 stk og kan lage ennå fler på bekostning av livet mitt) mine klarer hele veien til målet, selv om jeg må mane frem en ny en gang i blant. Synes denne klassen er utrolig morsom å spille, selv om jeg er litt i tvil på hvor jeg skal bruke feats poengene mine nå. Jeg har bygd på Reanimation tredet helt ned til One with death.. og har en del poeng til å fordele. Jeg bruker petsa mine til det meste så jeg lurer litt på å kanskje få mindre aggro på meg selv slik at ikek jeg må sloss med en gang jeg bruker ett spell. Noen som har funnet en vei der? Endret 30. mai 2008 av Cri Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Leste tidligere om en del som slet med at de fikk feil passord når man prøvde å logge inn. Har en kamerat med samme problem, hva fikset biffen? Prøve å endre passord? Kontakte funcom? Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) Ser ikek hvor det hører til i denne tråden, men for å gi deg ett svar så har jeg hørt fra de i min guild som spillte før lauch at de har fått nye koder for å oppdatere kontoen med siden det var litt problem de første dagene. Endret 30. mai 2008 av Cri Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 kommer til å være aktiv her om en stund.. skal kjøpe spillet når jeg får lønning (10.) har vert frelst av necromacers siden diablo 2. alt som har med undead og deamons er en basille jeg har itt ganske så godt i.. og jeg liker smaken. Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Ja.. i det ofisielle forumet er det utrolig mye dritt prat om Necro klassen og mange er veldig skuffa, men jeg vet ikke helt jeg.. vet de hvordan de skal spille den liksom. Greit nok så er den ikke noe kraftig.. og man ikan ikke bruke petsa som tanks (til en viss grad) Men skal man stå mitt inne i en kamp så er det faktiskt bedre å gå en annen klasse som er litt fighter og litt caster.. Bear shaman elns. Jeg har ikek spillt Necro før i noe som helst spill, selv om jeg hadde en char i AO som lignet (hadde 3 kjøttboller som gjorde allt dirtywork for meg) Har forelska meg helt i AoC, den utrolige grafikken og atmosfæren.. for ikke å snakke om musikken og rolle spillet som foregår på den serveren jeg spiller på gjør at man lever seg veldig lett inn i karakteren man spiller. En del som snakker piss om RP serverne også.. jeg synes jeg er veldig heldig med valget og nyter spillet til det fulle:) Bare å glede sg 2ball Lenke til kommentar
Walts Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 jaja, vi har en del forandringer i vente. Tatt fra offisiele aoc forumet: Necromancers The duration of Runed Flesh will be substantially increased. The maximum damage absorbed before Runed Flesh fails will be increased to be more in line with damage dealt in leveling scenarios. Additional survivability increases are also being evaluated. Players will gain a visible debuff to indicate when Runed Flesh has run out of absorbable damage. The mana cost of all ranks of spells will be significantly reduced. The damage dealt by Necromancer nukes will be reviewed and the amount inflicted and duration may be increased on specific ranks and spells. The base splash damage on core Necromancer single-target spells will be added or increased. The amount of periodic damage affected by absorb shields in PvP will be reviewed. All crowd control will have a significantly reduced chance to break from damage dealt by pets. The Archmage feat will be moved to tier 2 instead of tier 3 in the Mage general tree to make it more easily accessible to varying builds. The casting time of certain long-duration buffs will be reduced. The run speed of pets will be increased significantly. Some issues in regard to melee pets having difficulties following moving NPCs will be improved. Various bugfixes and alterations to existing feats and abilities. Gode nyheter vil jeg si Lenke til kommentar
Green_Monster Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) Ja... det hørtes ganske fint ut egentlig Edit: Skulle ønske at avstanden til hvor langt du kan kaste spells også skulle økes en smule. Endret 30. mai 2008 av Cri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå