Kebab GUD Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Etter bare 2 uker har Speed Racer kun tjent 30millioner dollar på kino.. noe som er under hva de regnet med at den skulle tjene FØRSTE DAG! Man kan nå spekulere.. er Speed Racer tidenes største Flop? PS: Iron-Man ble denne helgen slått ned til andre plass på kino i USA .. den nye Nr1 er den nye Narnia filmen som tjente inn mye mindre enn forventet ... mens Iron-Man fortsatt tjener inn mer enn de regner med og har totalt på 3 uker hentet inn 222Millioner dollar i USA (mer en Batman Begins og Superman Returns klarte hele demmes tid på kino) Lenke til kommentar
kilik Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Aldri hørt om filmen før du nevnte den nå. Tydeligvis dårlig markedsføring... Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Speed Racer er den største "stil over substans"-filmen jeg noensinne har sett. Så mye at det var ikke gøy i det hele tatt. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Svært så tabloid tittel da. Det er dårlige tall, men det gjør ikke at jeg ikke har lyst til å se den. Jeg tror faktisk brødrene kan ha gjort noe bra her, selv om det ikke er så kommersielt. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Speed Racer er en av de større floppene ja. Ser ut som WB har startet en årlig trend her. Glemmer jo ikke hvordan Poseidon sank før den i det hele tatt fikk startet for et par år siden. Nå er det visstnok ikke en forferdelig film ifølge mange kommentarer jeg har lest, men hele markedsføringen og målgruppen er nok ikke så utstrakt som mange nok tror. Dette er tross alt ikke noe som har samme fanbasen som Transformers, G.I Joe osv såvidt jeg har forstått. Har ikke noe forhold til det hele, så det gjør meg ikke noe særlig at den ble en flopp. Iron Man må nok påta seg endel av "skylden". Den filmen overpresterer (heldigvis). Med de nye Hulk-klippene som er ute så kan det bli spennende å se om den blir overraskelse nr. 2 som er ute og går. Neste helg er det Indy som skal prøve seg, tror nok den vil gjøre det bra tross miksete anmeldelser. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Jeg hørte om denne filmen fra broren min, som liker Speed Racer, for noen måneder siden. Jeg har ikke fått med meg at den kom ut, jeg har ikke sett noen reklame online eller fysisk og jeg må nesten lure på om det kanskje hadde vært smart å markedsføre en film som dette på internett litt mer enn det de gjorde. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Har den kommet ut allerede? Jeg trodde den fremdeles var under innspilling. Som de fleste gjengangerne her inne, prøver jeg å holde meg nogen lunde oppdatert. At denne filmen har senket seg forbi meg, kan ikke skyldes annet enn en horribel markedsføringstrategi. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Pluto Nash: In absolute terms, this movie made the largest financial loss of any movie to date, with a budget of $100 million and a total US gross of $4.41 million (total loss, $95.59 million). Town & Country: Considered to be one of the biggest box office disasters of all time. ("Pluto Nash" (2002) is the largest in terms of financial loss with a budget of $100 million and a domestic gross of $4.41 million) Town & Country cost around $90 million to make, and it pulled in only $6.7 million [domestically] at the box office. Selv synes jeg Town & Country var en bra komedie, men jeg om det. Endret 19. mai 2008 av Jan-Erik Lenke til kommentar
athorb Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Har den kommet ut allerede? Jeg trodde den fremdeles var under innspilling. Hadde det samme inntrykket selv, regnet med at den ville komme ut nærmere jul. Har filmen egentlig blitt markedsført i Norge i det hele tatt? Utifra klipp og bilder jeg har sett fra den virker den riktignok uansett ikke som en film jeg hadde brukt penger på, og noe i bakhodet mitt hvisket om at dette kom til å en gedigen flopp allerede fra starten av. Og så ser den jo helt jævlig ut, sånn rent visuelt. Det mener nå i alle fall jeg. 34% på RottenTomatoes indikerer at dette heller ikke er noen oversett perle. Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Skjønner ikke helt hvorfor denne floppet. Akkurat sett den nå, og fant den ganske bra (en sterk syver). Denne filmen på en IMAX-kino må bare være en fantastisk opplevelse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+alsdf Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Syns også den var kul. Den visuelle delen er direkte deilig å se på, bra musikk, greie skuespillere. Satt klistret til den var ferdig:) Ikke noe mesterverk men en god..tja..6,5/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå