Ripper overclock Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Denne Dragen skal jeg få malt på døra til mitt Chieftech Dragon big tower... Så lurte jeg på, Hva slags bakgrunns farge ville passe best? Jeg tenkte på Svart eller Sølv metallic... Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 7. mars 2003 Del Skrevet 7. mars 2003 Det blir nok fetest med svart ja. Lenke til kommentar
Ripper overclock Skrevet 7. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2003 Tror jeg tar Svart ja... eller nermere sagt, kjøpte det i dag Gratulerer Yngvejos med ditt et' tusende innlegg! Lenke til kommentar
Wazzabazza Skrevet 8. mars 2003 Del Skrevet 8. mars 2003 Sykt det blir fett hvis du får det til! Ta bilder! Lenke til kommentar
Ripper overclock Skrevet 8. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2003 Ja, håper no at det skal gå bra... Å så klart skal jeg ta bilder når det er ferdig så alle dere nyskjerrige skal få se! Lenke til kommentar
hysing Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 www.netconnection.no hær finner du AKKURAT det. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 10. mars 2003 Del Skrevet 10. mars 2003 www.netconnection.no hær finner du AKKURAT det. Er "litt" fetere å ha det malt da og ja sort er den beste bakgrunnsfargen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå