Wheeljack Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Har mange plagsomme historier som har med mount og gjøre. - Av og til når jeg skal stige på spetakkelet låser karakteren seg og jeg har "Mounting-baren" stående. Må relogge. - Noen ganger når jeg blir dismounta av en mob, har jeg en tendens til å bli sittende i løse lufta og skli gjennom (ja, GJENNOM) terrenget. Må relogge - Samme skjer av og til dersom jeg faller ned fra et fjell. Hesten blir borte, jeg har "falle-sittende-på-hest" animasjonen i opptil 20-30 sekunder før jeg er dau et sted det er komplett umulig å hente tombstone. Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 - Av og til når jeg skal stige på spetakkelet låser karakteren seg og jeg har "Mounting-baren" stående. Må relogge. Bruker du den AoC quickstart modden? Jeg hadde aldri dette problemet før jeg innstallerte den modden, men nå i etterkant skjer det ganske ofte. Det kan selvsagt være noe de har innført i en av de siste patchene også. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Bruker du den AoC quickstart modden? Jeg hadde aldri dette problemet før jeg innstallerte den modden, men nå i etterkant skjer det ganske ofte. Det kan selvsagt være noe de har innført i en av de siste patchene også. Takker for innspill, men nei. Bruker ingen mods eller UI-enhancments av noe slag (enda). Lenke til kommentar
Rallahr Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Det er noen småbugs her og der, men noe som irriterer meg grenseløst er at det lagger utroligt når jeg ser meg rundt. Altså ikke når jeg snur meg, men når jeg drar rundt med musen. Hvis jeg drar frem og tilbake går jeg ned til hele 8 fps, mens jeg vanligvis har gjennomsnittlig 40. Bortett fra dette irriterende momentet, er spillet bra, nok til at jeg i hvert fall fortsetter en stund til Lenke til kommentar
cbs77 Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Fikk en interessant ny bug i går. Noen i gruppa gikk tom for healing pots. Skulle trade og dele med vedkommende. Vet ikke hvordan man deler en stack, så holdt inne ctrl og dro pots til trade. Plutselig hadde jeg dobbelt så mange pots. Tok tilbake potsen og hadde fremdeles dobbelt i inv, likevel lå det dobbelt antall i trade. Prøvde å trade. Det fungerte ikke. Quicklinken min til poten fungerte heller ikke etter dette. Brukte pot fra inv. Da fungerte det, men antallet gikk tilbake til utgangspunktet. Hadde håpet på en liten bonus her... Lenke til kommentar
ezkoo125 Skrevet 25. juli 2008 Del Skrevet 25. juli 2008 hver eneste gang jeg blir drept av en vitality (skrives det slik?) fra en spell slik at huden får en annen farge når jeg dør, så blir den fargen på kroppen da jeg kommer til live igjenn.. har hendt flere ganger med meg ved følgende klasser: Hox, POM og necro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå