Erlec Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Charge ablity -.-' Detter alltid ned i lava eller i en stor gruppe av fiender halvparten av gangene jeg bruker. Da er det knockback og RUN AWAY! Har også hatt problemer med memory, av og til loader ikke texture seg, Det er mange bugs jeg :S Men jaja Lenke til kommentar
Stidilko Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Jeg har en tendens til å plutselig få 10000 i latency, og for deretter og bli kastet ut av serveren. Noen som opplever det samme? Eventuelt noen tips? hvis du har trådløst og flere maskiner i huset kan det være at noen spiller online eller laster ned noe fra den/de andre PC'ne... Lenke til kommentar
cbs77 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 I Destiny questet så skal man rømme fra fengselet. Jeg logget av mens jeg var i fengsel, men da jeg logget på igjen så var jeg utenfor. Dessverre så ble ikke det regnet som rømmning. Måtte til bartender og kansellere destiny questet. Ok, men gikk glipp av noen fine xp. Ellers så er det noen trapper man ikke kan bruke og en stein som man går igjennom. Tok noen screenshots av det som jeg tenkte kunne hjelpe funcom med å fikse dem. Noen peiling på hvor man kan levere glitchfeil? Lenke til kommentar
vammaveien Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Jeg har problemer med harvesting,står og hammrer i en time på en sten så kan det hende jeg får en uppdate på skjermen,men questet i seg selv får ikke uppdate. sendt feil til gm,men ikke fått svar på tilbake,etter 3 dager med petition. plutselig kan skjermen bli svart i 20 sekunder så kommer bildet tilbake. Vet at det ikke er min pc,siden jeg spiller aktivt Everquest2 og eveonline uten noe som helst problemer. Går rundt i harvest zonen så plutselig så sitter du fast mitt på en slette så blir du angrepet av mobs og kan ikke stikke av. Så her er det mye å ta tak i for funcom. Lenke til kommentar
Balrog11 Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Plagsomme bug: Jeg spiller i lan nå med en kamerat av meg, og når vi er i gruppe så går alltid monstrene bort og angriper han og ignorerer meg alltid totalt hvis vi begge angriper monsteret. En annen ting er at når vi dreper andre spillere så er det han som alltid "får" killsa. Vi drepte mange spillere i går, men det var kun han som fikk flere på kills counten. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) Bugs? Skal vi se: Stuck på det mest latterlige plasser Plutselig forsvant alt geareat mitt selv om det var equiped, sprang altså rundt naken. Digg nok siden jeg er deilig female aquilian(?) Hotkeys som forsvinner. Healing bugs som varer evig. Sprang rundt med et par piler i ryggen i rundt 20 minutter. Questgivere som har gravd seg ned under bakken Stiger som man faller igjennom Og mye annet snaks! =D Tipper de fleste grafikkfeilene skyldes min egen PC. Uansett elsker spillet, skadedyrkontrollen patcher nok vekk udyrene etter hvert. Endret 30. mai 2008 av QBab Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Eneste jeg har merket av solide bugs er når jeg skulle drepe en Pict Shaman, og hver gang jeg angrep han eller noen andre Picter så kom jo hele søskenflokken deres også. Er ikke morsomt å måtte løpe derifra med 20 picts i hælene på lvl 11! Lenke til kommentar
Cotul Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 kan hende jeg har vært heldig men har ikke vært noe særlig plaget av buggs etter release. Men hver gang jeg slår av spillet virket det som at spillet krasjer isteden for å slå seg av. Får hvertfall opp en sånn send feilbeskjed til funcom sak. Lenke til kommentar
bermar Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Charge til Conq er jo totalt bugga noen ganger. Charger en fiende, og plutselig så dukker jeg opp langt tilbake et sted. : ( Lenke til kommentar
mermaidman Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 (endret) Jeg har en tendens til å plutselig få 10000 i latency, og for deretter og bli kastet ut av serveren. Noen som opplever det samme? Eventuelt noen tips? hvis du har trådløst og flere maskiner i huset kan det være at noen spiller online eller laster ned noe fra den/de andre PC'ne... Jeg bruker tråd, så det har ikke noe med det å gjøre. Det er flere pc-er i huset, men selv når alle er av så skjer ikke problemet. Merkelig nok så hadde jeg ikke problemet første gang jeg installerte spillet. Jeg fikk det først etter jeg reinstallerte hele pc-en. Har sendt inn til Age of Conan support nå, så kan hende jeg får et brukbart svar der. Endret 30. mai 2008 av mermaidman Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 I går kveld hadde jeg ikke knær etter å ha skiftet en bukse. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Noen andre som har støtt på buggen i Villa Camillus/Noble district når Lord Camillus teleporter inn i en vegg? Lenke til kommentar
Halky Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Kom akkuart over den buggen der i går selv :S Det jeg gjorde var og bare gå ut av huset, også rett in igjen. Da dukker han opp igjen og du kan ta han Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Jeg har en tendens til å plutselig få 10000 i latency, og for deretter og bli kastet ut av serveren. Noen som opplever det samme? Eventuelt noen tips? hvis du har trådløst og flere maskiner i huset kan det være at noen spiller online eller laster ned noe fra den/de andre PC'ne... Jeg bruker tråd, så det har ikke noe med det å gjøre. Det er flere pc-er i huset, men selv når alle er av så skjer ikke problemet. Merkelig nok så hadde jeg ikke problemet første gang jeg installerte spillet. Jeg fikk det først etter jeg reinstallerte hele pc-en. Har sendt inn til Age of Conan support nå, så kan hende jeg får et brukbart svar der. Serverproblemer, var masse folk i Khemi som hadde samme problemet i stad Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Det jeg gjorde var og bare gå ut av huset, også rett in igjen. Da dukker han opp igjen og du kan ta han Fungerte ikke for meg. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 det jeg sliter med er at jeg ikke får logget inn med noen utenom en alt. For 2 dager siden skulle jeg innom en alt for å sende over alt av peng til mount. og etter det så får jeg error melding 19. one of your character is still logging out, you cant long in bla bla bla.. et eller annet. så har ikke blitt så mye aoc i det siste. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Jeg har en tendens til å plutselig få 10000 i latency, og for deretter og bli kastet ut av serveren. Noen som opplever det samme? Eventuelt noen tips? hvis du har trådløst og flere maskiner i huset kan det være at noen spiller online eller laster ned noe fra den/de andre PC'ne... Jeg bruker tråd, så det har ikke noe med det å gjøre. Det er flere pc-er i huset, men selv når alle er av så skjer ikke problemet. Merkelig nok så hadde jeg ikke problemet første gang jeg installerte spillet. Jeg fikk det først etter jeg reinstallerte hele pc-en. Har sendt inn til Age of Conan support nå, så kan hende jeg får et brukbart svar der. Serverproblemer, var masse folk i Khemi som hadde samme problemet i stad Det sies å være når "Instancer" blir splittet eller satt sammen. Er en stund siden jeg ble disconnected av det tho. Varer som regel bare ett par sekunder. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 - Noen ganger så får jeg en merkelig msg: No more memory. Resultatet er å bli kastet ut igjen. Fix: http://aoc.wikia.com/wiki/Out_of_Memory_Error Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Prøvd: /emote minion_falling_down ? Sleit skikkelig med den, mens andre har hatt null problem. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Opplevde snodigheter idag, ja. - Kartet ble grått. Pilene var på de rette plassene men kartet manglet. - Totalt usynlige monstre, rakk ikke reagere før jeg var død - "trappene" rett ved vestporten i tortage. De du gåt diagonalt nedover på har en tendens til å ikke loade teksturene, de blir dårlige teksturflater. Maskinen min er tilnermet "Age of Conan" maskinen Komplett reklamerer med. 8800GTS 512, 4 gig ram, S-ATA2 disk med 250gig++ Tipper det egentlig er resource filene som er feilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå