PantZman Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Har opplevd at diverse klesplagg har blitt halveis gjennomsiktige. Veldig sjeldent men.. Viss det skjer er det vanligvis hodeplagg eller BH hos damer. Ikkje at det er noko spesielt å klage på men ^^ Ingenting er som litt nipple viewing Lenke til kommentar
OJodd Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 mhm, kan bekrefte problemet med for små BH-er. Andre morsomme saker - Det er mulig å hoppe ned i hull man aldri kan hoppe opp igjen fra. (i Tortage by f.eks) - Man kan hoppe gjennom hun dama i første questen og på den måten bli stuck på feil side av stranda og ikke kunne fullføre 1. questen sin uten å ta en "hearthstone" (jepp, det gjorde smarte meg) - Tutorial-hjelpen slutter å komme opp med ny info automatisk når du kommer over nye ting og mange ting må du da bare lese deg til/forstå av deg selv. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Hvordan kan man snakke med GM's? Har skjedd en bug med destiny questen min, har ikke fått gjort noe videre på destiny questen siden level 15, og nå er jeg level 21.. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Skriv /petition <det du vil skrive> Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Fant min første in-game bugg i går kveld, da jeg skulle "møte" noen i et warehouse. Det spilles en cut-scene, og så blir det kamp. dessverre daua jeg, og når jeg løp tilbake og gikk inn i warehouset på nytt, ble cut-scenen spilt på nytt og ble stående fast i den kamera-"vinkelen". Snedig bugg... Lenke til kommentar
viranth Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Fant en bugg i kveld. Skulle snakke med "Nadia"(the awakening 2) så kom det en filmsekvens der hun spawner en seng(?) med en lysende nøkkel eller noe sånt. Så zoomer det inn på henne og ting låser seg. Må avslutte aoc, når jeg så går inn igjen får jeg "updating content" på 1.14GB. Endret 24. mai 2008 av viranth Lenke til kommentar
Croco Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Jeg har en bugg som gjør at alle stemmer(Ikke skriking i combat, men prate i quest stemmer) er så UTROLIG lave at det ikke går ann å høre dem, og de høres hule ut(Litt ekko-aktig). Jeg har skrudd opp lyden på prating, og ned på det andre, men hjelper ikke: / Lenke til kommentar
Sollid Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 (endret) Ingenting har noen gang gitt meg like stor selv kannibalisert frustrasjon som når alt fryser seg of crasher i Soneloading!!! Endret 24. mai 2008 av Zollid Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 24. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2008 elelr at spillet i det hele tatt gidder å starte... Lenke til kommentar
Olum Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Jeg har en ganske jævlig bug. Jeg kan ikke se vann selv. Det går fint å svømme i det, men jeg blir noen ganger overrasket når charen min plutselig begynner å svømme i "lufta". Lenke til kommentar
Gummi-And Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 - Den nye daggeren min har modellen til en bue _ Satt meg bom fast 2 ganger midt i en åpen sti - Karta mine har blitt helt grå plutselig - Disconnecta 2 ganger, crasha 1 gang Er de som jeg har opplevd så langt (lvl 22) Lenke til kommentar
hamonrye Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Fant min første in-game bugg i går kveld, da jeg skulle "møte" noen i et warehouse.Det spilles en cut-scene, og så blir det kamp. dessverre daua jeg, og når jeg løp tilbake og gikk inn i warehouset på nytt, ble cut-scenen spilt på nytt og ble stående fast i den kamera-"vinkelen". Snedig bugg... Er der nå og opplever samme bug. Hvordan løste du problemet? Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Det eneste jeg har sett så langt er at karakteren min blør grønt fra den ene skulderen, konstant! Pluss at håret hans blir hvitt dersom han bruker en spesiell lue. Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Fant min første in-game bugg i går kveld, da jeg skulle "møte" noen i et warehouse.Det spilles en cut-scene, og så blir det kamp. dessverre daua jeg, og når jeg løp tilbake og gikk inn i warehouset på nytt, ble cut-scenen spilt på nytt og ble stående fast i den kamera-"vinkelen". Snedig bugg... Er der nå og opplever samme bug. Hvordan løste du problemet? Måtte quitte og restarte spillet, så la cut-scenen utspille seg. Fungerte helt fint da. Lenke til kommentar
Citus Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 JEg er lvl 23 og daggern min er en bue..det er jeg mest grinete over xD Men fler bugs kommer jeg ikke på men siden i dag AoC har update så tenker jeg mange bugs blir tatt bort gleder meg Lenke til kommentar
Damp Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Jeg spretter tilbake hele veien når jeg tar charge... opplever også noen ganger at jeg går på vannet, er jo en fordel for meg når det skjer siden jeg kan slå folk som er i vannet. Endret 26. mai 2008 av Mightal Lenke til kommentar
vgard Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Fant en ganske morsom bug.. Når jeg har drept noen og skal loote de, så bøyer dama seg ned for å plukke opp items. Hvis jeg da begynner å løpe mens hun har bøyd seg ned, fortsetter den animasjonen i det uendelige så lenge jeg fortsetter å løpe. Ser ustyrtelig morsomt ut når du løper gjennom Tortage(eller whatever) med "looteanimasjonen" istedenfor "løpeanimasjonen".. opp og ned, opp og ned, opp og ned.... Skikkelig lol. En annen ting som er lol er en emote når du har våpenet i hånda. Trykk |(for å ta våpenet i hånda), så trykker du enter og skriver /emote (deretter trykker du 'tab') og så velger du burningman emote. Skikkelig bra, selv om det ikke er en bug. Lenke til kommentar
Olanru Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 ATI og Conan. eks: 1280x1024 2xAA = 40 FPS 1024x768 0xAA = 20FPS Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 (endret) Tjaa, jeg får ikke logget inn, hele spillet henger seg fast på full CPU-bruk ved login, og har latt det stå. Lenge. Kommer til boksen "loading data". Noen som har et slags tips, annet enn å reinstallere? Oppd: Slo meg selvsagt at det kaaan være brannmuren i ruteren. Får ta en titt. Endret 28. mai 2008 av Dradd Lenke til kommentar
mermaidman Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Jeg har en tendens til å plutselig få 10000 i latency, og for deretter og bli kastet ut av serveren. Noen som opplever det samme? Eventuelt noen tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå