ZealD Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Alle items jeg har I inventoryen og på meg viser som blinkende "?" (ukjent). Er utrolig irriterende når jeg skal skifte våpen osv. Spurte GM, men fikk svar at jeg skulle sende inn bugg report. Gjorde så, med SS, så vi får se hva som skjer Ellers ingenting Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 18. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2008 Alle items jeg har I inventoryen og på meg viser som blinkende "?" (ukjent). Er utrolig irriterende når jeg skal skifte våpen osv. Spurte GM, men fikk svar at jeg skulle sende inn bugg report. Gjorde så, med SS, så vi får se hva som skjer Ellers ingenting Ja, den er irriterende! Håper de retter den asap. Lenke til kommentar
slimtrophy6345 Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 -Sprang gjennom hele the wild lands uten å miste stamina, når jeg kom dit jeg skulle så datt jeg ut av spillet. Etter inlogging så var jeg helt tilbake der jeg started uten å ha død. Høres ut som om du mista forbindelsen før du begynte å løpe, men at det tok dritlang tid før du faktisk ble kicka. Min bug: Jeg fikk ikke loot fra fiender, enda jeg hadde drept minst 20 av dem. Jeg måtte logge ut og inn, og den første fienden jeg fikk droppa loot. Etter det gikk det som normalt. Lenke til kommentar
OlivettiM24 Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Hei, kan noen hjelpe meg? Jeg prøvde å logge meg på i går, men da var alt veldig buggete, alt jeg så var skjegg og øyeepler som fløy rundt i løse lufta, og grafikken lignet mest på moderne kunst. I dag prøver jeg å logge meg på, men det går ikke. Er serverne tatt ned? Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 18. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2008 Hei, kan noen hjelpe meg? Jeg prøvde å logge meg på i går, men da var alt veldig buggete, alt jeg så var skjegg og øyeepler som fløy rundt i løse lufta, og grafikken lignet mest på moderne kunst. I dag prøver jeg å logge meg på, men det går ikke. Er serverne tatt ned? Nede til 22.00...update på G! En annen ting som irriterer meg folkens... bruk av MOUSE!!! hvor er knappene? Jeg vil gjerne bruke mouse 3, mouse 4, og mouse5! Lenke til kommentar
AtleBer Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) Hei, kan noen hjelpe meg? Jeg prøvde å logge meg på i går, men da var alt veldig buggete, alt jeg så var skjegg og øyeepler som fløy rundt i løse lufta, og grafikken lignet mest på moderne kunst. I dag prøver jeg å logge meg på, men det går ikke. Er serverne tatt ned? Moderne kunst? må ha hvert et grusomt syn Ja alt er oppe nå, hvor er det ting stopper for deg? EDIT: Atm er serverene nede da , men oppe om 20 min Endret 18. mai 2008 av AtleBer Lenke til kommentar
dado Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 jeg sitter fast på downloading patch information,er det sånn hos alle nå eller. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Serverene er nede på grunn av vedlikehold. Lenke til kommentar
Dr.Greve Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Bugs jeg har møtt på så langt: Jeg har ikke hår i char select screen. Knærne mine var borte når jeg hadde på meg et spesielt skjørt. Resten har vært nevnt før Lenke til kommentar
Josso Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 jeg har opplevd mye av de samme bugsene som dere, men det er en ting jeg ikke blir helt klok på. Jeg har en kamerat som jeg skal spille sammen med på Fury serveren. Han begynte i dag, og jeg har lagt han til som venn, og vi har vert i samme gruppe. Men ikke f... om vi ser hverandre, jeg kan ikke se han og han kan ikke se meg, men vi kan skrive til hverandre i whisper og alt annet. Forøvrig har vi kun testet og treffe hverandre i Tortage. Jeg er level 19 og han er level 7. Kan det ha noe med saken og gjøre? Lenke til kommentar
PinneVed Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Instanser, jo mer busy server jo flere, særlig tortage er veldig instanced slik at alle får gjort questene sine. Lenke til kommentar
Zelkin Skrevet 18. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2008 Bugs jeg har møtt på så langt:Jeg har ikke hår i char select screen. Knærne mine var borte når jeg hadde på meg et spesielt skjørt. Resten har vært nevnt før Instancer kan bli delt opp i flere zoner. samme skjedde meg og en venn. Måten å løse dette på skal visst være en gul pil oppe ved kartet, som kan requeste at dere havner isamme zone...no er ikke helt sikker. Lenke til kommentar
Josso Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) Så om jeg vil møte han og trade noe f.eks etter level 40-50, så kan dette oppstå? EDIT: ok takker Zelkin Endret 18. mai 2008 av brutality Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Eneste problem er noe som har skjedd idag, dots en får på seg blir ikke borte. Samme om det er dps eller beneficial...noe som alle på min server får. Regner med det ordnes opp as we speak. Hvilken server er du PÅ`? Jeg er på Twilight Lenke til kommentar
-=Toasted=- Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Alle buffsene mine og debuffsene mine varer evig helt til jeg dør eller bytter sone, litt kult å ha fatality+desecrating essence+HP pot hele tiden. men suger når man blir perma feara eller roota D: Har du opplevd dette utenfor White sand island? Jeg hadde samme problemet, men bare i den sonen.. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 - Enkelte ganger så får jeg ikke xp fra quests, aner ikke hvorfor. Du vet kanskje at du ikke får xp før du mottar evt. rewards items (jeg har ca aldri plass til questrewards, hehe). Får XP når jeg "henter" items fra Inventory Overflow (!) funksjonen. Fullfør samtalen med NPC uten å fjerne reward vinduet, trykk på "i" for inventory og slett et item. Så velger du quest reward. Lenke til kommentar
-=Toasted=- Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 - Enkelte ganger så får jeg ikke xp fra quests, aner ikke hvorfor. Du vet kanskje at du ikke får xp før du mottar evt. rewards items (jeg har ca aldri plass til questrewards, hehe). Får XP når jeg "henter" items fra Inventory Overflow (!) funksjonen. Fullfør samtalen med NPC uten å fjerne reward vinduet, trykk på "i" for inventory og slett et item. Så velger du quest reward. Det kommer også opp ett utropstegn ved minimappet ditt i øvre høyre hjørne.. Sånn at hvis du ikke har plass kan du bare trykke der og hente reward + xp når du har plass. Utrolig kjekt egentlig. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 - Enkelte ganger så får jeg ikke xp fra quests, aner ikke hvorfor. Du vet kanskje at du ikke får xp før du mottar evt. rewards items (jeg har ca aldri plass til questrewards, hehe). Får XP når jeg "henter" items fra Inventory Overflow (!) funksjonen. Fullfør samtalen med NPC uten å fjerne reward vinduet, trykk på "i" for inventory og slett et item. Så velger du quest reward. Det kommer også opp ett utropstegn ved minimappet ditt i øvre høyre hjørne.. Sånn at hvis du ikke har plass kan du bare trykke der og hente reward + xp når du har plass. Utrolig kjekt egentlig. Den var ny for meg. Takk for tipset De som dør og ikke kan respawne: Se rundt kantene på skjermbildet om det er et vindu som er delvis skjult. Opplevd flere ganger at respawn vinduet stikker såvidt innenfor skjermbildet mitt. Ser du et vindu så prøv å dra det inn mot midten av skjermbildet ditt. Jeg kjører 1280*1024 oppløsning. Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Alt har gått på skinner for meg. Har opplevd utrolig lite bugs, og de jeg har støtt på har kun vært små. Herlig launch spør du meg. Lenke til kommentar
Cyborg Tuxedo Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Har opplevd at diverse klesplagg har blitt halveis gjennomsiktige. Veldig sjeldent men.. Viss det skjer er det vanligvis hodeplagg eller BH hos damer. Ikkje at det er noko spesielt å klage på men ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå