Gå til innhold

AoC: Age of Conan Hjelp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du akkurat såvidt klarer å oppfylle minimum kravene, så sier det jo seg selv at at du må ha det aller meste (eller alt) av graphics på det laveste. Jeg selv oppfyller reccomended, kjøpte en ny, dyr pc for et par mnd siden, men opplevde en hel del problemer med grafikk på open beta, og tviler litt på at jeg kan kjøre alt på maxium. Men bare som det er sagt: Spillet ser flott ut også på low graphic. Men hvis jeg hadde vært deg hadde jeg prøvd en trial av spillet når det kommer ut før du investerer 4-500 på noe som kanskje vil gå så tregt at det er uspillbart.

Lenke til kommentar
Hvis du akkurat såvidt klarer å oppfylle minimum kravene, så sier det jo seg selv at at du må ha det aller meste (eller alt) av graphics på det laveste. Jeg selv oppfyller reccomended, kjøpte en ny, dyr pc for et par mnd siden, men opplevde en hel del problemer med grafikk på open beta, og tviler litt på at jeg kan kjøre alt på maxium. Men bare som det er sagt: Spillet ser flott ut også på low graphic. Men hvis jeg hadde vært deg hadde jeg prøvd en trial av spillet når det kommer ut før du investerer 4-500 på noe som kanskje vil gå så tregt at det er uspillbart.

ok takk kom ikkje såvidt over minimum ca halveis til Recommended

CPU

Minimum: Intel Pentium D (Dual Core) 2.8GHZ or AMD Athlon 64 3500+

You Have: 2 processors running - Intel® Pentium® Dual CPU T2310 @ 1.46GHz

PASS

CPU Speed

Minimum: 2.8 GHz

You Have: 1.46 GHz Performance Rated at 3.29 GHz

PASS

System RAM

Minimum: 1.0 GB (Windows Vista requires 2.0 GB RAM)

You Have: 2.0 GB

PASS

Operating System

Minimum: Windows XP/Vista

You Have: Microsoft Windows Vista Home Premium Edition, 32-bit (Build 6000)

PASS

Video Card

Minimum: 3D Hardware Accelerator Card Required – 100% DirectX 9.0c compatible 128 MB Video Memory (NVIDIA GeForce 7600+ / ATI Radeon X800+)

You Have: NVIDIA GeForce 8400M GS (GeForce 8400M GS)

PASS

Video Card Features - Minimum attributes of your Video Card

Video RAM: Required - 128 MB , You have - 1008.1 MB

Video Card 3D Acceleration: Required - Yes , You have - Yes

Video HW Transform & Lighting: Required - Yes , You have - Yes

Vertex Shader Ver.: Required - 2.0 , You have - 4.0

Pixel Shader Ver.: Required - 2.0 , You have - 4.0

Video Card Driver Version (DirectX)

Your driver version number is: 7.15.11.5655

FYI: Your video card driver version is provided for your information, but it is not part of this analysis. But proper video card driver versions are important to the proper operation of your product.

DirectX Version

Minimum: 9.0c

You Have: 10.0

PASS

Sound Card

Minimum: Yes

You Have: Høyttalere (Realtek High Defini

PASS

Sound Card Driver Version

Your driver version number is: 6.0

FYI: Your sound card driver version is provided for your information, but it is not part of this analysis. But proper sound card driver versions are important to the proper operation of your product.

Free Disk Space

Minimum: 5.1 GB + 1 GB Swap file

You Have: 40.2 GB

PASS

DVD

Minimum: DVD 4x

You Have: HL-DT-ST DVDRAM GSA-T20N ATA Device

PASS, but the Speed could NOT be analyzed.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...